hebben ze bij mij ook gedaan, stelt op zich niks voorquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:45 schreef Razztwizzle het volgende:
Wat een fijne verhalen van TAP en Enf
Ik ben net weer terug van de VK. Alles weer OK, meisje heeft flink tegen de doppler aangetrapt.
De VK wil m'n glucose nog geprikt hebben, omdat m'n moeder diabetes type II heeft. Ik ben nog helemaal niet veel aangekomen ofzo, maar is dat standaard? Vond het wat vreemd. Mijn moeder is jarenlang obees geweest dus ik weet wel dat ik op moet letten, maar toch.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:03 schreef Radyhyn het volgende:
Heerlijk Enf, geniet ervan!![]()
Razz fijn weer goedgekeurd bij de VK. Misschien willen ze voor de glucose wel het zekere voor het onzekere nemen? Volgens mij waren hier nog wel een paar andere meiden die zonder 'klachten/symptomen' een test moesten doen..
@KwakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:07 schreef kwakz0r het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:15 schreef Take_A_Picture het volgende:
[..]
Het gaat echt onwijs goed, thanks for asking
Even een verhaal onder een spoiler want het is een verhaal zonder einde lijkt welOch wat mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou tot zover mijn lief dagboek-post. Eigenlijk ook de afsluiter, want ik hoor hier nu niet meer thuis
Ik blijf wel lurken natuurlijk, want ik wil wel op de hoogte blijven van hoe het met jullie gaat!!
Succes morgen
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:59 schreef BlueEyes het volgende:
Sq niet!?
Heeft hij de afspraak verzet of gaan jullie niets er aan doen?
Vlindur hoe gaat het nu verder?
Wanneer mag je naar de vk?
Hier vloog het me net even aan, het idee dat ik over een ruime maand een eigen babietje heb.
En dat ik daar verantwoordelijk voor ben dan en er intens van zal houden (hoop ik) En en en en...
Gewoon even heel vreemd gevoel gaf het me.
En het kwam doordat een van mijn katten als een baby op z'n rug in mijn armen lag en me tevreden knorrend aan lag te kijken
Nou dat werd tijd dat die wakker werdenquote:
Nee, het wordt alleen maar erger!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:07 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Nou dat werd tijd dat die wakker werden![]()
Suf hoe zo'n weekdier ik af en toe ben de laatste weken.
Komt dat ooooooit goed?
Vreemd goed hoor!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:05 schreef Heliotrope het volgende:
Vreemd positief of vreemd eng BlueEyes? Overweldigend is het soms...
Ik weeg nog precies hetzelfde als voor mijn zwangerschap. Vorige week tenminste nog, maar kan me voorstellen dat het nu ineens hard gaat.
TAP en enfermera fijn dat het goed gaat!
Succes morgen kwakzor!
En wat voor babykamer wil je wel DAD?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En verder heb ik alles gelezen maar alleen de![]()
posts van TAP en enf onthouden... Oh en de plaatjes van stormprinsesje!
[ Bericht 19% gewijzigd door gewoonmezelf87 op 27-05-2014 18:24:56 ]S. 2014
J. 2016
Dat ja!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:11 schreef Spees_Eend het volgende:
Het is ook best een raar en heftig besefstraks is alles waar je je op voorbereidt, hier over schrijft, waar je inkopen voor doet, een naam en geboortekaartje voor kiest, ineens echt fysiek aanwezig en van jullie
Oh, niet veel bijzonders verder hoor. Maar we maken bijvoorbeeld de commode van een badkamermeubel omdat ik 'normale' commodes niet mooi vind.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:05 schreef Heliotrope het volgende:
Vreemd positief of vreemd eng BlueEyes? Overweldigend is het soms...
Ik weeg nog precies hetzelfde als voor mijn zwangerschap. Vorige week tenminste nog, maar kan me voorstellen dat het nu ineens hard gaat.
TAP en enfermera fijn dat het goed gaat!
Succes morgen kwakzor!
En wat voor babykamer wil je wel DAD?
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:50 schreef Vlindur het volgende:
Onze weegschaal heeft de batterij leeg. Heb werkelijk geen flauw idee hoe zwaar ik ben.. Ik was altijd rond de 82 kilo. (182 lang en maat 42)
En ik ben zooooooo moe sinds vanmiddag![]()
herkenbaar, ik ben ook tien kilo aangekomen na de eerste keer waardoor ik nu een startgewicht van 92 hadquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:10 schreef StarDust_ het volgende:
De 100 ga ik makkelijk halenZit nu op de 95, dus ik ga er zeker overheen! Ach ja, we krijgen er iets moois voor terug!
Bij mijn vorige 8-weken durende zwangerschap ben ik trouwens 6 kilo aangekomenToen ik hoorde dat het fout zat, ben ik alleen maar gaan eten. Ben een echte emo-eter!
Ooh dat had ik ook!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:10 schreef StarDust_ het volgende:
De 100 ga ik makkelijk halenZit nu op de 95, dus ik ga er zeker overheen! Ach ja, we krijgen er iets moois voor terug!
Bij mijn vorige 8-weken durende zwangerschap ben ik trouwens 6 kilo aangekomenToen ik hoorde dat het fout zat, ben ik alleen maar gaan eten. Ben een echte emo-eter!
ja, dat welquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:17 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Ooh dat had ik ook!
En ik dacht dat is er wel af voor ik weer zwanger ben.
Prompt meteen na de mk weer zwanger.
Maar meiden, we doen het voor het goede doel en we kunnen nu eindelijk eens ongegeneerd buik laten gaan en showen!
Ik was ook meteen na de MK weer zwanger...dus die kilos zitten er nog steeds aan! Ach, mijn gewicht boeit me niet zo meer na de MK. Ik focus me nu meer op de zwangerschap zelf en niet op mijn lichaam. Heb graag een dikke kont over voor een gezond beebje!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:17 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Ooh dat had ik ook!
En ik dacht dat is er wel af voor ik weer zwanger ben.
Prompt meteen na de mk weer zwanger.
Maar meiden, we doen het voor het goede doel en we kunnen nu eindelijk eens ongegeneerd buik laten gaan en showen!
Waar kan ik tekenen voor dit?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:19 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik lees net dat er zo'n 12.5 kg puur door de zwangerschap komt waarvan 3500 gram extra vet is...
Dat hoort volgens mij met jouw termijn ookquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, dat welAch, straks borstvoeden we dat er toch allemaal weer af
Ik lag net plat op mijn buik en volgens mij is m'n baarmoeder m'n navel al voorbij![]()
Dat zou voor t eerst in mn bestaan zijn... Waar kan ik tekenenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:20 schreef BlueEyes het volgende:
Net als de 4g bevalling gaan we ook voor de 4g maatje 36 binnen het verlof
ik ben pas net zwangerquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:21 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Dat hoort volgens mij met jouw termijn ook
Guttegut ik ga geen bv geven dus dat wordt traplopen... As if...
C&A, H&M, de meeste positiemodemerken ook welquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:24 schreef StarDust_ het volgende:
Vraagje voor de dames met extra spekkies: Ik heb altijd enorme problemen met spijkerbroeken kopen. Heb namelijk enorme bovenbenen, maar in verhouding een smalle taille. Weet iemand waar je positiebroeken kunt komen die wat wijder zijn? Zit een beetje op internet te surfen, maar ik vind alleen maar skinny jeans. En dat gaat het dus echt niet worden!
C&A en miss etam, maar ik zou inderdaad gewoon de winkel ingaan..quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:24 schreef StarDust_ het volgende:
Vraagje voor de dames met extra spekkies: Ik heb altijd enorme problemen met spijkerbroeken kopen. Heb namelijk enorme bovenbenen, maar in verhouding een smalle taille. Weet iemand waar je positiebroeken kunt komen die wat wijder zijn? Zit een beetje op internet te surfen, maar ik vind alleen maar skinny jeans. En dat gaat het dus echt niet worden!
Omg een siamezel, die zijn zo gezelligquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:29 schreef BlueEyes het volgende:
Dit is over een ruime maand vervangen door een mini!
Of twee armen vol, mini en poezel![]()
[ afbeelding ]
Ik hoop op lekker weer voor jequote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:30 schreef StarDust_ het volgende:
H&M broeken heb ik geprobeerd, maar die krijg ik niet over mijn benen heen... Meestal heb ik broeken van miss etam, maar in de winkel waren alleen maar smalle modellen (skinny of normale breedte)... Ik ga de komende tijd gewoon in mijn blote kont lopen!
Ik heb Miss Etam, wel skinny, maar de maat is groot genoeg. Ze zitten niet strak om mn kuiten ofzo.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:24 schreef StarDust_ het volgende:
Van 4g bevalling krijg je ook 4g bloedverlies. Doe maar effe een lan-party ofzoquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:20 schreef BlueEyes het volgende:
Net als de 4g bevalling gaan we ook voor de 4g maatje 36 binnen het verlof
Jurkjes draag ik echt nooit! Laarzen pas ik trouwens ook niet...quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:43 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ik heb Miss Etam, wel skinny, maar de maat is groot genoeg. Ze zitten niet strak om mn kuiten ofzo.
Ik draag normaal gesproken geen broeken. Heb er nu dus eentjeVerder leggings met jurkjes en laarzen...
Deze pas je welquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:47 schreef StarDust_ het volgende:
[..]
Jurkjes draag ik echt nooit! Laarzen pas ik trouwens ook niet...Misschien dan toch maar een keer proberen te passen. Durf pas iets te passen als ik zeker weet dat ik het aan kan, voorkomt een hoop gemopper in het pashokje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |