Rechterarm omhoog leggen boven je hoofd en met linkerhand op pijnlijke rib 'duwen' bij goed doorzuchten tijdens buikademhaling KAN helpen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:55 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ballerina'sIk heb heul leuke gezien bij Nelson, ga ze denk ik binnenkort halen!
En een nieuw kwaaltje: pijnlijke ribben. Vooral de rechter. Ik lig nu al een tijdje in bed (andere positie als zitten dus) in de hoop dat de pijn wat gaat liggen. Nou mooi niet dus
Ik ga het zo eens proberenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:59 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Rechterarm omhoog leggen boven je hoofd en met linkerhand op pijnlijke rib 'duwen' bij goed doorzuchten tijdens buikademhaling KAN helpen.
Leef met je mee hierin, bij mij is het gekneusd en wacht ik tot het weg zal zijn na de bevalling.
Of tot er minder druk op komt door indalen.
Ja, eerst met het koppie er tegenaan stoten toen hij/zij nog in stuit lag en nu is het billen erin duwenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:10 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik ga het zo eens proberenEn gekneusd?? Komt dat door de baby dan?
In mijn geval... Ik kan ook mn palladiums niet meer aan, en ik vind mn nikes en fila's ook wel van dusdanige kwaliteit dat t goed is voor mn voeten, maar mn brede voet is nu gewoon nog breder geworden, ik heb mn birkenstock slippers en dat gaat nog maar veterschoenen... T zit er niet in op t moment... Was ik 28 weken zwanger geweest in de winter dan had ik zeker uggs bij mm zus geleend...quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:13 schreef kwakz0r het volgende:
tsja, ik heb ook lastige voeten, en ik heb het kopen van goedkope schoenen wel afgeleerd. hakken hoger dan 4-5 cm gaat ook totaal niet. dus geef ik grof geld uit aan schoenen met een goed voetbed, passende breedte en wreef en passende laarsschacht.
als ik dan lees dat mensen geen geld uitgeven aan schoenen maar dat er niks meer past zit vanwege moeilijke voeten (even algemeen, ik hoor het vaker ook elders), dan denk ik: koop dan fatsoenlijke schoenen
uggs: geen voetbedquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:18 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
In mijn geval... Ik kan ook mn palladiums niet meer aan, en ik vind mn nikes en fila's ook wel van dusdanige kwaliteit dat t goed is voor mn voeten, maar mn brede voet is nu gewoon nog breder geworden, ik heb mn birkenstock slippers en dat gaat nog maar veterschoenen... T zit er niet in op t moment... Was ik 28 weken zwanger geweest in de winter dan had ik zeker uggs bij mm zus geleend...![]()
Mja nog max 14 weken.
Nou dan komt mijn koter aardig wat tekort denk ik. Ik begon op 77 en zit nu met 32 weken op 75. 5 Kilo aangekomen sinds het laagste gewicht. De +12 gaan we niet halen denk ikquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:29 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Het bewijs
[ link | afbeelding ]
Oh en SQ, Henka's echo's zijn niet van een pas net zwangere hoor!
Uggs draag ik normaal ook niet want daar wordt ik doodmoe op..quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:20 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
uggs: geen voetbed
nikes/fila's: geen voetbed
palladiums: geen demping en geen voetbed
birkenstocks: geen goed genoeg voetbed (veroorzaakt hielspoor bij veel dragen)
overigens pas ik eigenlijk normaal niet eens in alle schoenen die je noemt, vanwege brede voeten/dikke kuiten/hoge wreef...
ik bedoel meer: als je in die schoenen past, zijn je voeten misschien niet moeilijk genoeg om zoveel geld aan schoenen te willen uitgeven.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:23 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Uggs draag ik normaal ook niet want daar wordt ik doodmoe op..
Maar verder tja, ik kan op geen anders schoenen dan mm sneakers een hele dag lopen.
Maar het is idd zoals je zei maar net wat je zelf belangrijk vind.
Oh ja die zijn idd fijn!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:28 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik bedoel meer: als je in die schoenen past, zijn je voeten misschien niet moeilijk genoeg om zoveel geld aan schoenen te willen uitgeven.![]()
ik krijg ook hele moeie voeten van lopen, en sneakers gaan wel soms, maar alleen als ze nieuw zijnvandaar de dure laarzen. ik was ook heel blij met de wintermode van instaplaarsjes met platte zool en openstaande bovenkant. deze zeg maar:
[ afbeelding ]
dan draag je de verkeerde maatquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:36 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Oh ja die zijn idd fijn!
Ik vraag mij altijd af hoe mensen op ballerina's lopen, als ik wegloop blijven die dingen altijd staan... Of ik ga een soort grijpen met mn tenen om die.schoenen vast te houden
Nou dat geloof ik dus niet, ik heb normaal maat 40, heb ze in 39 gepast, dan zitten ze krap maar slipt de achterkant... 38 kom ik niet in, en 40 en 41 blijft staan, stomme dingenquote:
Nee van haren...quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:06 schreef Stormqueen het volgende:
Waren t wel goeie? Geen h&m-metjes?
Maar ik snap het wel hoor, ben zelf ook geen fan
ik heb ooit 1 paar heerlijke sleehakken met ronde neus, instappers gehad. gewoon van sasha... de eerste week was t blaren en daarna nooit meer fijnere schoenen gehad... helaas heb ik ze verpest door ze nat te laten worden op een modderig grasveld. ze waren daarna veel te groot... opgerekt..quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:06 schreef Stormqueen het volgende:
Waren t wel goeie? Geen h&m-metjes?
Maar ik snap het wel hoor, ben zelf ook geen fan
kiyonnaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |