Holy moly!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Deze pas je wel
http://www.duoboots.com/nl
Is even een investering, maar omg, ze zijn het waard
ik wou zeggen wat SQ al zei...quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:47 schreef StarDust_ het volgende:
[..]
Jurkjes draag ik echt nooit! Laarzen pas ik trouwens ook niet...Misschien dan toch maar een keer proberen te passen. Durf pas iets te passen als ik zeker weet dat ik het aan kan, voorkomt een hoop gemopper in het pashokje.
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Deze pas je wel
http://www.duoboots.com/nl
Is even een investering, maar omg, ze zijn het waard
sinds ik die laarzen heb draag ik alleen nog maar jurkjes, en wurm ik me niet meer in oncomfortabele broekenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:51 schreef StarDust_ het volgende:
omg, die prijzen!Zoveel heb ik echt niet over voor een paar laarzen, aangezien ik nooit jurkjes of rokjes draag.
bonprix past bij mij juist niet om mijn benen en heupenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:55 schreef StarDust_ het volgende:
Slippers en ballerina's!
Op bon-prix staan trouwens genoeg jeans die ik moet passen...me happy! Hoef niet in mijn blote kont!
ook goeie? ook clarks met een zachte zool en een bredere pasvorm oid? ik doe zelf alleen maar van die comfy ballerina's, dan zijn ze echt heerlijkquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:02 schreef Stormqueen het volgende:
ballerina's zijn ook echt de aids voor je voeten en zèker met overgewicht.... heb er van de week wel op gelopen maar ik voel mijn voeten gewoon misvormen onder m'n kilo's
ja, maar die vind ik dan vaak weer lelijkquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:03 schreef Crumpette het volgende:
[..]
ook goeie? ook clarks met een zachte zool en een bredere pasvorm oid? ik doe zelf alleen maar van die comfy ballerina's, dan zijn ze echt heerlijk
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:21 schreef Dyre het volgende:
Ik zou graag jurkjes willen dragen misschien, maar ik heb daar echt geen benen voor...En rokjes/jurkjes vanaf mijn knie naar beneden daar ben ik net een boerinnetje in
Net weer een beetje gerust gesteld bij de VK wat betreft voelen van de baby. En het hartje klopte weer superkrachtig, dus dat was al helemaal fijn
Deze week weer bloedafname ivm rhesusfactor en schildklieronderzoek waar ik aan meedoe. Mijn blauwe plek van de glucosetest is nog maar net weg
hmm, nouja, ik geloof wel dat ze ook de hele simpele modellen breder doen, valt weinig lelijk aan te vinden?... zijn gewoon basis-ballerina's. Maar je moet het wel leuk vinden ja anders houdt het op. Ik ben al jaren aan het (redelijk) gezonde schoeiselquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, maar die vind ik dan vaak weer lelijk
Ik ben een beetje een zeikmuts wat schoenen betreft, ik baal nogal dat ik nu niet op mijn hakken kan lopen![]()
maar ik zal er deze zomer toch echt aan moeten geloven, aan gezonde schoenen, want ik strompel nu al
Fijn.dat ze je toch weer gerust konden stellen!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:21 schreef Dyre het volgende:
Ik zou graag jurkjes willen dragen misschien, maar ik heb daar echt geen benen voor...En rokjes/jurkjes vanaf mijn knie naar beneden daar ben ik net een boerinnetje in
Net weer een beetje gerust gesteld bij de VK wat betreft voelen van de baby. En het hartje klopte weer superkrachtig, dus dat was al helemaal fijn
Deze week weer bloedafname ivm rhesusfactor en schildklieronderzoek waar ik aan meedoe. Mijn blauwe plek van de glucosetest is nog maar net weg
ach, ieder zijn ding. ik heb altijd hele goedkope kleren, en ik heb maar 2 of 3 paar schoenen die ik kan dragen, dus dan vind ik het het geld wel waard.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:45 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Fijn.dat ze je toch weer gerust konden stellen!
En dus ook een kleurprikkerik heb ook altijd blauwgroenpaarse vlekken.vh prikken...
En mozes wat een geld voor.schoenen..
ik ben echt een vrek denk ik,maar no way dat ik zoveel aan ballerina's of pumps uitgeef...
Aan laazen ook niet zo snel, enkel aan sneakers...
Wat lief van je! En jajoh. Als ik kotsmisselijk was geweest had ik dat stiekem ook vast prima gevondenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:06 schreef mignonne het volgende:
[..]ik vind t zo leuk voor je
![]()
wel shitty van het moe zijn, dat wel, maar de reden vind ik erg leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |