Ik zal eens op jou intrappen pleuris kat.quote:Op maandag 26 mei 2014 17:11 schreef Gridlok het volgende:
Eigen faal gebruiken om te laten merken dat je er niet mee zit, haha trap ik niet in.
Mad.jpegquote:Op maandag 26 mei 2014 17:12 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik zal eens op jou intrappen pleuris kat.
Goeiequote:Op maandag 26 mei 2014 17:13 schreef Gridlok het volgende:
Lion not mad but fierce of prey since no friends in jungle
Moet jij weten. Ik ben lion jeweet toch. /carequote:Op maandag 26 mei 2014 17:13 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Oh, als je ze goed vind kunnen we er nog wel even mee door gaan.
Dagt dat jy tyger was xddddquote:Op maandag 26 mei 2014 17:15 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Moet jij weten. Ik ben lion jeweet toch. /care
Niet iedereen begrijpt.quote:Op maandag 26 mei 2014 17:11 schreef Gridlok het volgende:
Eigen faal gebruiken om te laten merken dat je er niet mee zit, haha trap ik niet in.
quote:Op maandag 26 mei 2014 17:25 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nieuwe van wiz met scooter al gehoord?
Clip is wel goed jaquote:Op maandag 26 mei 2014 17:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Deze? Nee, hoor 'm nu voor het eerst. Goede clip, verder wel lawaai.
Meid wat geweldig. Toch wel pittig hoop ik.quote:Op maandag 26 mei 2014 17:12 schreef VeerEli het volgende:
Bami met Tja sieuw van Kam Yin voor m'n neus in 5 minuten
Wat boeit jou dat nou, jij eet het (gelukkig) toch niet?quote:Op maandag 26 mei 2014 17:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Meid wat geweldig. Toch wel pittig hoop ik.
2 Groepen mensen dus in totaal? Geen ruimte voor overlappingen enzo? Oké, duidelijkquote:Op maandag 26 mei 2014 17:35 schreef wickedmen het volgende:
Oke om het simpeler uit te leggen.
Je hebt mensen die echt niet caren en daarmee niet te koop mee lopen en je hebt mensen die stiekem wel caren maar zeggen: zie mij niet caren boys hihaho, no lion is a sheep, swag, swag, swag.
Nee, aangepast op de Nederlandse smaak.quote:Op maandag 26 mei 2014 17:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Meid wat geweldig. Toch wel pittig hoop ik.
Natuurlijk wel, dat hoef ik toch niet uit te leggen hier?quote:Op maandag 26 mei 2014 17:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
2 Groepen mensen dus in totaal? Geen ruimte voor overlappingen enzo? Oké, duidelijk.
Wat bazel je dan in hemelsnaam man?quote:Op maandag 26 mei 2014 17:45 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, dat hoef ik toch niet uit te leggen hier?
En ik zeg, ik care wel, waar hoor ik dan bij?quote:Op maandag 26 mei 2014 17:35 schreef wickedmen het volgende:
Oke om het simpeler uit te leggen.
Je hebt mensen die echt niet caren en daarmee niet te koop mee lopen en je hebt mensen die stiekem wel caren maar zeggen: zie mij niet caren boys hihaho, no lion is a sheep, swag, swag, swag.
Wat ik dus aan het eind zei, was oprecht, simpel en duidelijk.
Dat dus.
Categorie Janies B.quote:Op maandag 26 mei 2014 17:51 schreef Chai het volgende:
[..]
En ik zeg, ik care wel, waar hoor ik dan bij?
Ja bedoelde ikquote:Op maandag 26 mei 2014 17:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, aangepast op de Nederlandse smaak.
Ooit een keer Afrikaanse kip (goh) op, gemaakt door echte Afrikanen ..![]()
Ik had de kinderversieblij toe
heel m'n mond in de fik
Met pepers?quote:Op maandag 26 mei 2014 18:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja bedoelde ikMaak nu linzencurry zo pittig dat ik er bijna van moet kotsen
Heb er 'hete'quote:
Maak tajine voor mij.quote:Op maandag 26 mei 2014 18:10 schreef tetouaribo het volgende:
Afrikanen zijn meesters in het verneuken van kip. Al meedere malen mee gamaakt dat ze het zo door bakken dat het een en al kluif werk is.
Deze zomer neem ik voor je mee habibi. Vers uit Marokko gemaakt door mijn oma.quote:
En die soep svp...quote:Op maandag 26 mei 2014 18:14 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Deze zomer neem ik voor je mee habibi. Vers uit Marokko gemaakt door mijn oma.
Harira? Die is echt heerlijk inderdaad. Zeker om het vasten te verbreken. Jij krijgt van mij tajine en harira in ruil voor een stapel verse lahmacuns.quote:
Ik proefde de kruiden niet meer .. Zo scherp.quote:Op maandag 26 mei 2014 18:10 schreef tetouaribo het volgende:
Afrikanen zijn meesters in het verneuken van kip. Al meedere malen mee gamaakt dat ze het zo door bakken dat het een en al kluif werk is.
Whatever poederquote:Op maandag 26 mei 2014 18:10 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb er 'hete'kerrie, paprikapoeder en gedroogde hete Turks/Arabische whatever poeder in gedaan. Dat laatste maakt het pittig trouwens.
quote:Op maandag 26 mei 2014 18:17 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Harira? Die is echt heerlijk inderdaad. Zeker om het vasten te verbreken. Jij krijgt van mij tajine en harira in ruil voor een stapel verse lahmacuns.
Ja weet niet hoe je dat noemtquote:
Tuurlijk ben ik niet te vertrouwen. Ik zou dat stapeltje in beslag nemen en je gelijk rippen van je floes.quote:Op maandag 26 mei 2014 18:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]Check deze niet te vertrouwen mocro dan. Eerst zien dan geloven
Canin sagolsun. Ja sorry niet te vertalen.quote:Op maandag 26 mei 2014 18:23 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Tuurlijk ben ik niet te vertrouwen. Ik zou dat stapeltje in beslag nemen en je gelijk rippen van je floes.
pili piliquote:Op maandag 26 mei 2014 18:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja weet niet hoe je dat noemt![]()
Rode paprika poeder. Maar dan echt heet en net even anders dan wat dow kaasjes eten.
Huhquote:Op maandag 26 mei 2014 18:24 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Canin sagolsun. Ja sorry niet te vertalen.
Ga uit huisquote:Op maandag 26 mei 2014 18:32 schreef BlauweTijger het volgende:
Mijn ouders doen stoer wat zal ik doen?
Je bek houden. Het zijn je oudersquote:Op maandag 26 mei 2014 18:32 schreef BlauweTijger het volgende:
Toevallig welquote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:27 schreef VeerEli het volgende:
CB was je niet werken vannacht in Melkweg
Wat doen ze?quote:Op maandag 26 mei 2014 18:32 schreef BlauweTijger het volgende:
Moest lachen, dan weet jij blijkbaar nooit wat je moet zeggenquote:Op maandag 26 mei 2014 18:34 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Je wist niet wat je moest zeggen he? Geeft niet
quote:Op maandag 26 mei 2014 18:35 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Moest lachen, dan weet jij blijkbaar nooit wat je moet zeggen
App m'n echte antwoord wel :$quote:Op maandag 26 mei 2014 18:34 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Je wist niet wat je moest zeggen he? Geeft niet
sie je wewlquote:
Eindbaas Hariboquote:Op maandag 26 mei 2014 18:23 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Tuurlijk ben ik niet te vertrouwen. Ik zou dat stapeltje in beslag nemen en je gelijk rippen van je floes.
Gaat het wel?quote:Op maandag 26 mei 2014 18:40 schreef wickedmen het volgende:
Het is vandaag mijn eens-in-de-zoveel-tijd geen zin om te communiceren met vrouwenmenschen dag.
Maar ze begrijpen het niet, de zoveelste appje loopt binnen en ik word al 100x gevraagd hoe mijn dag was.
Ik snap die shizzle niet.
Ga op begeleid kamer wonen dan.quote:Op maandag 26 mei 2014 18:39 schreef BlauweTijger het volgende:
Nee ik mag niet paardrijden vanavond terwijl ik er zo op had gehoopt.
Gewoon uit de kast komen.quote:Op maandag 26 mei 2014 18:40 schreef wickedmen het volgende:
Het is vandaag mijn eens-in-de-zoveel-tijd geen zin om te communiceren met vrouwenmenschen dag.
Maar ze begrijpen het niet, de zoveelste appje loopt binnen en ik word al 100x gevraagd hoe mijn dag was.
Ik snap die shizzle niet.
Die nacht van vrijdag op zaterdag met Vunzige Deuntjes?quote:
Besteed mijn wajong liever aan het kopen van paardenspullen.quote:Op maandag 26 mei 2014 18:41 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Bij jou? Zou intens gezellig zijn
jaquote:Op maandag 26 mei 2014 18:43 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Die nacht van vrijdag op zaterdag met Vunzige Deuntjes?
Wtf ik was daar de hele avondquote:
Was te donker, zie je die kneegrow niet.quote:Op maandag 26 mei 2014 18:44 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wtf ik was daar de hele avondMaar heb je nergens gezien.
moet je godverdomme eens goed achter de bar naast de deur kijken. Was potverdrie mijn verjaardag.quote:Op maandag 26 mei 2014 18:44 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wtf ik was daar de hele avondMaar heb je nergens gezien.
Toen ik binnenkwam in de grote zaal rond kwart over 1 heb ik nog gekeken of ik je zag staan achter de bar. Zag eerst wel een jongen van jouw lengte met een pet op (had je dat op?) maar kon gezicht niet goed zien en dacht dat jij het niet was omdat ik je daarna de hele avond nergens gezien hebquote:Op maandag 26 mei 2014 18:48 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
moet je godverdomme eens goed achter de bar naast de deur kijken. Was potverdrie mijn verjaardag.
ja ik had een pet op.quote:Op maandag 26 mei 2014 18:51 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Toen ik binnenkwam in de grote zaal rond kwart over 1 heb ik nog gekeken of ik je zag staan achter de bar. Zag eerst wel een jongen van jouw lengte met een pet op (had je dat op?) maar kon gezicht niet goed zien en dacht dat jij het niet was omdat ik je daarna de hele avond nergens gezien heb
Haha dan was jij dat welquote:
ik was als spoeler bezig en was kk druk de hele avond met kaolo glazen. Stond achter die bar die gelijk naast de ingang van de max isquote:Op maandag 26 mei 2014 18:55 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Haha dan was jij dat welWas ook maar kort in de grote zaal, toen we eruit liepen zag ik niemand meer achter de bar die op jou leek en daarna naar TO gegaan in kleine zaal om 2 uur. Rookruimte heel wat momenten geweest, ook geen CB
Ingang van de max wat? Je hebt toch gewoon grote zaal en kleine zaal?quote:Op maandag 26 mei 2014 18:58 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
ik was als spoeler bezig en was kk druk de hele avond met kaolo glazen. Stond achter die bar die gelijk naast de ingang van de max is
grote zaal heet The Maxquote:Op maandag 26 mei 2014 19:00 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ingang van de max wat? Je hebt toch gewoon grote zaal en kleine zaal?
Oh heheheequote:
Welke tent?quote:Op maandag 26 mei 2014 19:06 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh hehehee
Ja daar zijn we dus maar even geweest.
Wat werd daar kut gedraaid zeg toen we daar binnen kwamen
Het is wat zegquote:Op maandag 26 mei 2014 19:06 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh hehehee
Ja daar zijn we dus maar even geweest.
Wat werd daar kut gedraaid zeg toen we daar binnen kwamen
Incredible.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:02 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Wicked wicked oh jungle is massive _0_
HAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH STUK GAAN MAAN LOOOLLLLLquote:
Had je ban?quote:
Hou je smoel.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:29 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Alsof jij dit soort dingen mag zeggen, wordt bepaald door de raad van 5.
En dat zijnquote:Op maandag 26 mei 2014 19:29 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Alsof jij dit soort dingen mag zeggen, wordt bepaald door de raad van 5.
Niet met je mond typenquote:Op maandag 26 mei 2014 19:32 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Die houd ik al de hele tijd, ik type namelijk.
Ach, ik val niet zo op hequote:Op maandag 26 mei 2014 19:32 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Oh dat dacht ik. Tijdje niet gezien
Nee, wel een vulpen.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:33 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Heb je amyotrophic lateral sclerosis? Dat is wel ernstig.
Nee, ik typ alleen.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:34 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wat goed van je! Lukt het schrijven al een beetje?
quote:Op maandag 26 mei 2014 19:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
BlauweTijger the type of nigga to wrap his whole hand around the pencil when he writes.
ik ookquote:Op maandag 26 mei 2014 19:36 schreef Gridlok het volgende:
[..]dat_mind_image, moest meteen denken aan downie.
Fo real?quote:Op maandag 26 mei 2014 19:37 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Leuk dat je het vraagt, zit nog steeds achter me aan -_-
Bewijsquote:Op maandag 26 mei 2014 19:37 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon even ontknapen die jongen?quote:Op maandag 26 mei 2014 19:37 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Oh? Probeert hij nog in je broekje te komenquote:Op maandag 26 mei 2014 19:37 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Ja, maar nee = neequote:Op maandag 26 mei 2014 19:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oh? Probeert hij nog in je broekje te komen
Ja maar misschien zit je nu wel onzin over hem te pratenquote:
Nee joh tuurlijk niet, moet je kijken wat hij jou allemaal geflikt heeft joh. Kan je best doen hoor.quote:
quote:Op maandag 26 mei 2014 19:43 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee joh tuurlijk niet, moet je kijken wat hij jou allemaal geflikt heeft joh. Kan je best doen hoor.
quote:Op maandag 26 mei 2014 19:43 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee joh tuurlijk niet, moet je kijken wat hij jou allemaal geflikt heeft joh. Kan je best doen hoor.
Jij hebt zo te zien een gelijkwaardige discussie partner gevondenquote:
Oei, klinkt sappig.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:43 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dit slaat echt op poep. Als je graag wil beledigen, doe dat dan op het juiste moment en niet zo compleet random als nu zwetserquote:Op maandag 26 mei 2014 19:46 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Jij hebt zo te zien een gelijkwaardige discussie partner gevonden
Dayum, en ik denken dat blauwe tijger het zwaar had.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:46 schreef Blondje_93 het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Echt wanhopig die jongen, heb al 100 keer nee gezegd
Ik heb het tranquilloquote:Op maandag 26 mei 2014 19:47 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dayum, en ik denken dat blauwe tijger het zwaar had.
Hoi.quote:
wtfquote:Op maandag 26 mei 2014 19:46 schreef Blondje_93 het volgende:
Ahahahahahahahh die Braadsleequote:Op maandag 26 mei 2014 19:46 schreef Blondje_93 het volgende:
WAT een sukkel!!!quote:Op maandag 26 mei 2014 19:46 schreef Blondje_93 het volgende:
'Zwetser'quote:Op maandag 26 mei 2014 19:47 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dit slaat echt op poep. Als je graag wil beledigen, doe dat dan op het juiste moment en niet zo compleet random als nu zwetser
Arme Braddie, hij kan niet eens weerwoord komen geven.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:46 schreef Blondje_93 het volgende:
Je moest eens wetenquote:Op maandag 26 mei 2014 19:49 schreef deadprez het volgende:
Waarom doe je zo gemeen tegen die jongen, blondje? Iets beters ga je niet krijgen.
Kloptquote:Op maandag 26 mei 2014 19:50 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Arme Braddie, hij kan niet eens weerwoord komen geven.
Hij heeft hem zelf aangevraagd geloof ik, dus hij kan hem ook weer opheffen als hij dat wil lijkt me.quote:
quote:
Tot de zomer is die aangevraagd.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hij heeft hem zelf aangevraagd geloof ik, dus hij kan hem ook weer opheffen als hij dat wil lijkt me.
Ja, dat heeft hijquote:Op maandag 26 mei 2014 19:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hij heeft hem zelf aangevraagd geloof ik, dus hij kan hem ook weer opheffen als hij dat wil lijkt me.
En dat weet je, omdat..?quote:Op maandag 26 mei 2014 19:53 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
[..]
Tot de zomer is die aangevraagd.
Oh ja, hij zou kkrhard gaan trainen en ons dan allemaal uit komen lachen.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:53 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
[..]
Tot de zomer is die aangevraagd.
Hij is wel afgevallen, dat moet ik hem nageven..quote:Op maandag 26 mei 2014 19:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oh ja, hij zou kkrhard gaan trainen en ons dan allemaal uit komen lachen.
Van de trap jaquote:Op maandag 26 mei 2014 19:57 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Hij is wel afgevallen, dat moet ik hem nageven..
Maar daar wordt die gehaktbek van 'm niet beter op.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 mei 2014 16:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Is voor hem naast gifjes plaatsen de enige manier om zijn intellect met ons te delen denk ik.
quote:Op maandag 26 mei 2014 19:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maar daar wordt die gehaktbek van 'm niet beter op.
Ik zou het oprecht baas vinden als Braadster pas terug komt hier op het moment dat hij buffed isquote:Op maandag 26 mei 2014 19:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
Ik moest lachenquote:Op maandag 26 mei 2014 19:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maar daar wordt die gehaktbek van 'm niet beter op.
Altijd nog lekkerder dan die van Braddiequote:Op maandag 26 mei 2014 20:01 schreef Stimorol- het volgende:
Blondje wat ben jij een doos
Alsof jouw hoofd zo lekker is en dan nu zo bashen.
Jullie zijn even lelijk mens.quote:Op maandag 26 mei 2014 20:02 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Altijd nog lekkerder dan die van Braddie
Oh ja? Heel goed meisje.quote:Op maandag 26 mei 2014 20:04 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Ow, je kan zeggen wat je wilt. Ik weet wel beter
Doe normaal joh, dit was juist toch even zo'n momentje dat we weer wat naar elkaar toe kunnen groeien.quote:
Ambi groeit naar iedereen toe, toch?quote:Op maandag 26 mei 2014 20:09 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Doe normaal joh, dit was juist toch even zo'n momentje dat we weer wat naar elkaar toe kunnen groeien.Ambi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 mei 2014 20:12 schreef Modus het volgende:
[..]
Ambi groeit naar iedereen toe, toch?HahahahahaahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wel beetje een domper die gif, had die blacka woman verwacht.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
Waarom zijn dan wel gelijk de afbeeldingen al uit de OP?quote:Op maandag 26 mei 2014 20:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha net nu Mortaxx op date is en Frank nog niet klaar is met zijn avonddutje.
Heeft Blondje gedaan, anders stond er wel een naam bij de edit.quote:Op maandag 26 mei 2014 20:21 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Waarom zijn dan wel gelijk de afbeeldingen al uit de OP?
quote:
Alsof niet heel FOK! zijn echte naam allang weetquote:Op maandag 26 mei 2014 20:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Heeft Blondje gedaan, anders stond er wel een naam bij de edit.
D. I. A. B. 't Hovenquote:Op maandag 26 mei 2014 20:27 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Alsof niet heel FOK! zijn echte naam allang weet
Negersquote:Op maandag 26 mei 2014 20:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
Inviting the Detroit neighbourhood to join your wedding photo. Priceless.
[ afbeelding ]
Doei ugly.quote:Op maandag 26 mei 2014 20:40 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Mocht ik een ban krijgen, het was 't waard
quote:Op maandag 26 mei 2014 20:40 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Mocht ik een ban krijgen, het was 't waard
twitter:BradgeVanDijk twitterde op vrijdag 23-05-2014 om 01:56:33Mensen die je achter je rug af lopen te zeiken en vervolgens heel schijnheilig aardig tegen je gaan doen mogen echt uit een palmboom vallen. reageer retweet
Heeft hij alleen pech dat hier geen palmbomen zijnquote:Op maandag 26 mei 2014 20:58 schreef chroestjov het volgende:
[..]twitter:BradgeVanDijk twitterde op vrijdag 23-05-2014 om 01:56:33Mensen die je achter je rug af lopen te zeiken en vervolgens heel schijnheilig aardig tegen je gaan doen mogen echt uit een palmboom vallen. reageer retweet
Och och, the Braddie drama continues.quote:Op maandag 26 mei 2014 20:58 schreef chroestjov het volgende:
[..]twitter:BradgeVanDijk twitterde op vrijdag 23-05-2014 om 01:56:33Mensen die je achter je rug af lopen te zeiken en vervolgens heel schijnheilig aardig tegen je gaan doen mogen echt uit een palmboom vallen. reageer retweet
Moet jij je wajong niet uitgeven?quote:Op maandag 26 mei 2014 20:59 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Heeft hij alleen pech dat hier geen palmbomen zijn
Boeit me niet. Dit soort opmerkingen hou je maar voor jequote:Op maandag 26 mei 2014 21:05 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Het is dat ik weet hoe je eruit ziet
Ook geen retweets, reacties of wat dan ook, niemand geeft om deze jongen inclusief zijn bloedeigen vader.twitter:BradgeVanDijk twitterde op vrijdag 23-05-2014 om 12:34:11Fijn zeg, zo`n vader die niet om je geeft, wel leuk dingen plannen met andere familie leden, maar met z`n zoon, ho maar.. reageer retweet
Ooooooh. Dus jij mag anderen die zich niet kunnen verdedigen wel bashen, maar ik moet mijn opmerkingen voor me houden?quote:Op maandag 26 mei 2014 21:06 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Boeit me niet. Dit soort opmerkingen hou je maar voor je
Tik jij dan poesjequote:Op maandag 26 mei 2014 21:07 schreef VeerEli het volgende:
Hahahahahaha Ambi wordt op d'r vingers getikt door blondje![]()
![]()
Nee, eigenlijk nietquote:Op maandag 26 mei 2014 21:07 schreef chroestjov het volgende:
Ook geen retweets, reacties of wat dan ook, niemand geeft om deze jongen inclusief zijn bloedeigen vader.twitter:BradgeVanDijk twitterde op vrijdag 23-05-2014 om 12:34:11Fijn zeg, zo`n vader die niet om je geeft, wel leuk dingen plannen met andere familie leden, maar met z`n zoon, ho maar.. reageer retweet
En dan doe jij (Blondje) ook nog zo gemeen tegen hem, voel je je nu niet schuldig?
Moest intern gniffelen.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:07 schreef chroestjov het volgende:
En dan doe jij (Blondje) ook nog zo gemeen tegen hem, voel je je nu niet schuldig?
Ja dat vroeg ik me dus ook heel eventjes af pff wat een opluchting ditquote:
Weet je nog hoe bang ik was toen hij dreigde zichzelf iets aan te doen, alleen omdat ik hem ''liet vallen? Nou, ik weet nu wel beterquote:Op maandag 26 mei 2014 21:07 schreef chroestjov het volgende:
Wow, nu ben je die jongen over de rand aan het duwen.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:11 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Weet je nog hoe bang ik was toen hij dreigde zichzelf iets aan te doen, alleen omdat ik hem ''liet vallen? Nou, ik weet nu wel beter
Braddie betekend niks voor me..
We merken het.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:11 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Weet je nog hoe bang ik was toen hij dreigde zichzelf iets aan te doen, alleen omdat ik hem ''liet vallen? Nou, ik weet nu wel beter
Braddie betekend niks voor me..
Gadverdamme wat een kk kop. Zou graag in willen slaan met een knuppel.quote:
Doe normaal tegen vas :SsSsSquote:Op maandag 26 mei 2014 21:13 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Gadverdamme wat een kk kop. Zou graag in willen slaan met een knuppel.
Dat denken.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:12 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wow, nu ben je die jongen over de rand aan het duwen.
quote:Op maandag 26 mei 2014 21:13 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hij leest dit niet eens johquote:Op maandag 26 mei 2014 21:19 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dat weten, wordt je dadelijk gebeld door een huilende vader of moeder, wowowow drama4life.
Het blijft doorgaan.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:20 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Hij leest dit niet eens joh
Edit: Hierom zelfmoord plegen is echt zielig, hij kent me niet eens
Dat is m'n moeder :S ;ssquote:Op maandag 26 mei 2014 21:13 schreef VeerEli het volgende:
[..]
grappig hahaquote:
Haha, wil je me nou een schuldgevoel aanpratenquote:Op maandag 26 mei 2014 21:24 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Kan je daar wel mee leven, stel hij is er ineens niet meer, dat je dat op je geweten hebt.
Waarom, hij leeft toch nog?quote:Op maandag 26 mei 2014 21:26 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Haha, wil je me nou een schuldgevoel aanpraten
Dat is toch blondje?quote:Op maandag 26 mei 2014 21:25 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik vond dit de meest irritante kop die ik in 15 jaar () internet heb gezien:
[ afbeelding ]
Rare tandjes.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:25 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik kan hier gewoon niet eens meer naar kijken, geloof je dat? Ik vind dit echt misschien wel het meest wagelijke gezicht dat ik ooit gezien heb (ernstige verminkingen erbuiten gelaten maar dit is gewoon puur natuur), wat een vreselijke harses zeg. Omg ik word er akelig, naar, agressief, beroerd en stil van tegelijk.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:25 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jezus Veerquote:Op maandag 26 mei 2014 21:29 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik kan hier gewoon niet eens meer naar kijken, geloof je dat? Ik vind dit echt misschien wel het meest wagelijke gezicht dat ik ooit gezien heb (ernstige verminkingen erbuiten gelaten maar dit is gewoon puur natuur), wat een vreselijke harses zeg. Omg ik word er akelig, naar, agressief, beroerd en stil van tegelijk.
aaaaah aids to the facequote:Op maandag 26 mei 2014 21:25 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Haha moest nu hardop lachen om m'n eigen post door jouw reactiequote:
Hahaha, snap jequote:Op maandag 26 mei 2014 21:29 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik kan hier gewoon niet eens meer naar kijken, geloof je dat? Ik vind dit echt misschien wel het meest wagelijke gezicht dat ik ooit gezien heb (ernstige verminkingen erbuiten gelaten maar dit is gewoon puur natuur), wat een vreselijke harses zeg. Omg ik word er akelig, naar, agressief, beroerd en stil van tegelijk.
Die tandplak al gezien?quote:
Kan ook medicijngebruik of iets zijn, er is iets (hoe heet die muk) waar je ook een aardige plofkop van kan krijgen.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:29 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dit is meer dan alleen een plofkop. Holy shitballs, dit is wayyyyyyy more dan alleen een plofkopquote:Op maandag 26 mei 2014 21:35 schreef Modus het volgende:
[..]
Kan ook medicijngebruik of iets zijn, er is iets (hoe heet die muk) waar je ook een aardige plofkop krijgen.
Ah flikker op. Jij vond mij ook n plofkop hebben.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:36 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dit is meer dan alleen een plofkop. Holy shitballs, dit is wayyyyyyy more dan alleen een plofkop!
Adorabellequote:Op maandag 26 mei 2014 22:06 schreef Stimorol- het volgende:
Hoe heet die travo ook alweer. Ik kom er even niet op.
Flikkers dat het zijn.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:12 schreef VeerEli het volgende:
Wtf er zijn allemaal reacties verwijderd in dit topic, net was jouw post nog #301
watquote:
DMquote:Op zondag 25 mei 2014 00:03 schreef CristinaYang het volgende:
Kwam hier voor showerpics van Krio, zwaar teleurgesteld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |