Ja, waarom niet? Hoef je tenminste nog niet te gaan werken.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:37 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik twijfel om master te gaan doen volgend jaar september... doen of niet?
Ben helemaal klaar met schoolquote:Op maandag 26 mei 2014 19:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, waarom niet? Hoef je tenminste nog niet te gaan werken.
Kom hier op terug eerst even tinder checkenquote:Op maandag 26 mei 2014 19:37 schreef BlauweTijger het volgende:
Voegt het wat toe?quote:Op maandag 26 mei 2014 19:37 schreef BlauweTijger het volgende:
Bachelor Taal en Letterkunde Engels-Theater-, film- en literatuurwetenschap in Antwerpen. (Je moet naast een taal of nog een taal of TFL kiezen)quote:
Wow, dat klinkt wel cool.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:40 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Bachelor Taal en Letterkunde Engels-Theater-, film- en literatuurwetenschap in Antwerpen. (Je moet naast een taal of nog een taal of TFL kiezen)
Daarna nog een Master Engelse Taal en Letterkunde en dan kan ik EINDELIJK de Master Specifieke Lerarenopleiding doen.quote:
Dat je er over twijfelt zou voor mij genoeg reden zijn het niet te doen geloof ik.quote:
Jij zit dus nog wel een tijdje op school.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:42 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Daarna nog een Master Engelse Taal en Letterkunde en dan kan ik EINDELIJK de Master Specifieke Lerarenopleiding doen.
Je kan ook zonder diploma hbo gaan doen. Die toelatingstoetsen, als ze die al afnemen, stelt echt geen donder voor.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:43 schreef deadprez het volgende:
Ik wil de havo eigenlijk afmaken, maar als ik daarna hbo ga doen ben ik 29 ofzo als ik daar klaar mee ben.
Tot m'n 28e hoef ik niet volwassen te worden.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jij zit dus nog wel een tijdje op school.
Gaat ook niet om die 21+ toets, gaat er meer om dat ik het waarschijnlijk niet aankan om na jaren niet naar school te zijn geweest meteen hbo te gaan doen.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:44 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je kan ook zonder diploma hbo gaan doen. Die toelatingstoetsen, als ze die al afnemen, stelt echt geen donder voor.
Grapjasquote:Op maandag 26 mei 2014 19:45 schreef deadprez het volgende:
Gaat ook niet om die 21+ toets, gaat er meer om dat ik het waarschijnlijk niet aankan om na jaren niet naar school te zijn geweest meteen hbo te gaan doen.
Jonge ik was 15 toen ik voor het laatst serieus iets aan school gedaan heb.quote:
Als je ook maar een beetje hersens heb dan haal jij je opleiding echt wel. Moet je er alleen wel voor zorgen dat je iets kiest waar je ook echt geïnteresseerd in bent. Cannabisologie ofzo.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jonge ik was 15 toen ik voor het laatst serieus iets aan school gedaan heb.
hehehquote:Op maandag 26 mei 2014 19:47 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als je ook maar een beetje hersens heb dan haal jij je opleiding echt wel. Moet je er alleen wel voor zorgen dat je iets kiest waar je ook echt geïnteresseerd in bent. Cannabisologie ofzo.
nou en. Sommigen starten dan zelfs nog met een studie.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:43 schreef deadprez het volgende:
Ik wil de havo eigenlijk afmaken, maar als ik daarna hbo ga doen ben ik 29 ofzo als ik daar klaar mee ben.
Dat is waar idd.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:49 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nou en. Sommigen starten dan zelfs nog met een studie.
jw kunt ook mbo gaan doen. Dan Hoef je ook minder discipline te hebben als je bang bent dat je het svhoolleven niet meer trekt.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
Gaat ook niet om die 21+ toets, gaat er meer om dat ik het waarschijnlijk niet aankan om na jaren niet naar school te zijn geweest meteen hbo te gaan doen.
Ja fuck die shit.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:52 schreef madeliefff het volgende:
[..]
jw kunt ook mbo gaan doen. Dan Hoef je ook minder discipline te hebben als je bang bent dat je het svhoolleven niet meer trekt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |