quote:Op maandag 26 mei 2014 19:05 schreef Life2.0 het volgende:
de hele dag niets te doen, met jezelf wedden hoe veel mensen je kan overhalen het te kopen enzulks
quote:
quote:
mag welquote:
Het schijnt dat linkse meisjes nat worden van rechtse praatjes. Misschien moet je eens onderzoeken of het tegenovergestelde ook waar is. Ik kan je wel eens meenemen naar een Minerva borrel?quote:Op maandag 26 mei 2014 19:28 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik blijf liever een lompe boer met linkse prietpraat.
Bestaat die zoekfunctie op Tinder?quote:Op maandag 26 mei 2014 19:29 schreef Mortaxx het volgende:
Het schijnt dat linkse meisjes nat worden van rechtse praatjes. Misschien moet je eens onderzoeken of het tegenovergestelde ook waar is
Jij gaat een hekel krijgen aan kerst, vriend.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:07 schreef deadprez het volgende:
Het heeft tot nu toe gelukkig nog niet echt geregend als ik moest bezorgen.
Ik ben reeds voorzien.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het schijnt dat linkse meisjes nat worden van rechtse praatjes. Misschien moet je eens onderzoeken of het tegenovergestelde ook waar is. Ik kan je wel eens meenemen naar een Minerva borrel?
Of anders kun je je altijd nog opgeven voor Boer zoekt Vrouw
Ik mag toch godverdomme hopen dat ik dan iets anders gevonden heb.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:30 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jij gaat een hekel krijgen aan kerst, vriend.
In heb nu deze tagline: OPEN JE OGEN MENSEN DE HOGE HEEREN IN DEN HAAG KNIJPEN DE HARDWERKENDE NEDERLANDER UIT!!!! DE GEWONE MAN MOET BETALEN VOOR HUN PRESTIGEPROJECTEN MINDER MINDER MINDER MINDER MINDER STEMPT PVV GEERT WILDERS ALS PRESIDENT KAN ONS LAND REDDENquote:Op maandag 26 mei 2014 19:30 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Bestaat die zoekfunctie op Tinder?
Ik wens je veel succes zonder diploma, ik kan met al niets vinden.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:31 schreef deadprez het volgende:
Ik mag toch godverdomme hopen dat ik dan iets anders gevonden heb.
Er was eens iemand die zei dat Hitler nooit meer macht zou krijgen als hij had in de functie als postsorteerder, dus op een gekke manier is er nog hoop voor je.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik mag toch godverdomme hopen dat ik dan iets anders gevonden heb.
Welke regio. Want als je echt wanhopig ben weet ik wel iets voor gedurende de zomerquote:Op maandag 26 mei 2014 19:34 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik wens je veel succes zonder diploma, ik kan met al niets vinden.De Dominos heeft godverdomme nog steeds niet op mijn sollicitatie gereageerd.
Ja dat is met veel van die ketens. Had in Eindhoven echt naar iedere supermarkt een sollicitatiebrief gestuurd, naar wat bouwmarkten en ook nog naar wat dierenwinkelketens. Volgens mij echt maar één reactie gehad.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:34 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik wens je veel succes zonder diploma, ik kan met al niets vinden.De Dominos heeft godverdomme nog steeds niet op mijn sollicitatie gereageerd.
West-Brabant.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:34 schreef Mortaxx het volgende:
Welke regio. Want als je echt wanhopig ben weet ik wel iets voor gedurende de zomer
Ben vandaag wel door een lieve dame van het uitzendbureau gebeld dat de functie van helpdeskmedewerker al gevuld was, maar dat ze zeker voor me verder zouden zoeken.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja dat is met veel van die ketens. Had in Eindhoven echt naar iedere supermarkt een sollicitatiebrief gestuurd, naar wat bouwmarkten en ook nog naar wat dierenwinkelketens. Volgens mij echt maar één reactie gehad.
Oh nice, wat ga je doen?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |