Ze moeten die rommel toch kwijt of niet somsquote:Op maandag 26 mei 2014 19:04 schreef deadprez het volgende:
Ja, waarom doen ze dat eigenlijk? Krijgen ze meer betaald als ze die troep verkopen?
Nee, daar worden ze gewoon op gewezen door hun baas. Zelfde als dat jij met een glimlach post moet bezorgen.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:04 schreef deadprez het volgende:
Ja, waarom doen ze dat eigenlijk? Krijgen ze meer betaald als ze die troep verkopen?
Stelletje slaven.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:05 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nee, daar worden ze gewoon op gewezen door hun baas. Zelfde als dat jij met een glimlach post moet bezorgen.
de hele dag niets te doen, met jezelf wedden hoe veel mensen je kan overhalen het te kopen enzulksquote:Op maandag 26 mei 2014 19:04 schreef deadprez het volgende:
hehehquote:Op maandag 26 mei 2014 19:05 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
de hele dag niets te doen, met jezelf wedden hoe veel mensen je kan overhalen het te kopen enzulks
Eh eh.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:05 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nee, daar worden ze gewoon op gewezen door hun baas. Zelfde als dat jij met een glimlach post moet bezorgen.
Ik zie DP al met z'n zure kater kop een glimlach op z'n gezicht toveren als 'ie zeiknat van de regen een brief door een brievenbus propt.quote:
Ik trap er soms wel eens inquote:Op maandag 26 mei 2014 19:06 schreef Mortaxx het volgende:
Dan moeten ze gewoon doenEn dan zeg jij gewoon nee. Je kan ook overal over klagen zeg
quote:Op maandag 26 mei 2014 19:07 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik zie DP al met z'n zure kater kop een glimlach op z'n gezicht toveren als 'ie zeiknat van de regen een brief door een brievenbus propt.
Anders heeft je vriendin toch zeker wel een regenjackie voor je, knul?quote:Op maandag 26 mei 2014 19:07 schreef deadprez het volgende:
[..]Het heeft tot nu toe gelukkig nog niet echt geregend als ik moest bezorgen.
Gewoon de grote enveloppen als paraplu gebruikenquote:Op maandag 26 mei 2014 19:07 schreef deadprez het volgende:
[..]Het heeft tot nu toe gelukkig nog niet echt geregend als ik moest bezorgen.
dan laat ik die bitch het gewoon doenquote:Op maandag 26 mei 2014 19:08 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Anders heeft je vriendin toch zeker wel een regenjackie voor je, knul?
jij bent postbode? wat ik irritant vind van sommige postbodes is dat ze ,wanneer je voor huis staat , de post in je hand schuiven waardoor je het zelf alsnog in de brievenbus moet gooien :pquote:Op maandag 26 mei 2014 19:06 schreef deadprez het volgende:
Ik hoef de post heul niet met een glimlach te bezorgen. Denk ik.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |