Ze moeten die rommel toch kwijt of niet somsquote:Op maandag 26 mei 2014 19:04 schreef deadprez het volgende:
Ja, waarom doen ze dat eigenlijk? Krijgen ze meer betaald als ze die troep verkopen?
Nee, daar worden ze gewoon op gewezen door hun baas. Zelfde als dat jij met een glimlach post moet bezorgen.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:04 schreef deadprez het volgende:
Ja, waarom doen ze dat eigenlijk? Krijgen ze meer betaald als ze die troep verkopen?
Stelletje slaven.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:05 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nee, daar worden ze gewoon op gewezen door hun baas. Zelfde als dat jij met een glimlach post moet bezorgen.
de hele dag niets te doen, met jezelf wedden hoe veel mensen je kan overhalen het te kopen enzulksquote:Op maandag 26 mei 2014 19:04 schreef deadprez het volgende:
hehehquote:Op maandag 26 mei 2014 19:05 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
de hele dag niets te doen, met jezelf wedden hoe veel mensen je kan overhalen het te kopen enzulks
Eh eh.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:05 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nee, daar worden ze gewoon op gewezen door hun baas. Zelfde als dat jij met een glimlach post moet bezorgen.
Ik zie DP al met z'n zure kater kop een glimlach op z'n gezicht toveren als 'ie zeiknat van de regen een brief door een brievenbus propt.quote:
Ik trap er soms wel eens inquote:Op maandag 26 mei 2014 19:06 schreef Mortaxx het volgende:
Dan moeten ze gewoon doenEn dan zeg jij gewoon nee. Je kan ook overal over klagen zeg
quote:Op maandag 26 mei 2014 19:07 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik zie DP al met z'n zure kater kop een glimlach op z'n gezicht toveren als 'ie zeiknat van de regen een brief door een brievenbus propt.
Anders heeft je vriendin toch zeker wel een regenjackie voor je, knul?quote:Op maandag 26 mei 2014 19:07 schreef deadprez het volgende:
[..]Het heeft tot nu toe gelukkig nog niet echt geregend als ik moest bezorgen.
Gewoon de grote enveloppen als paraplu gebruikenquote:Op maandag 26 mei 2014 19:07 schreef deadprez het volgende:
[..]Het heeft tot nu toe gelukkig nog niet echt geregend als ik moest bezorgen.
dan laat ik die bitch het gewoon doenquote:Op maandag 26 mei 2014 19:08 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Anders heeft je vriendin toch zeker wel een regenjackie voor je, knul?
jij bent postbode? wat ik irritant vind van sommige postbodes is dat ze ,wanneer je voor huis staat , de post in je hand schuiven waardoor je het zelf alsnog in de brievenbus moet gooien :pquote:Op maandag 26 mei 2014 19:06 schreef deadprez het volgende:
Ik hoef de post heul niet met een glimlach te bezorgen. Denk ik.
Die is toch permanent zeiknat.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
dan laat ik die bitch het gewoon doen
Tsja, als iemand voor zijn huis staat ga ik natuurlijk geen moeite doen om al die crap in de brievenbus te stoppen.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:08 schreef madeliefff het volgende:
[..]
jij bent postbode? wat ik irritant vind van sommige postbodes is dat ze wanneer je voor huis staat je de post in je hand geschoven krijgt waardoor ik het zelf alsnog in de brievenbus moet gooien :p
en dan als een soort ns commercial naar de brievenbus loopt, en zon jesussprookje uitspreekt terwijl hij de brief de bus in penetreert "een blije bief in de morgen is een dag zonder zorgen" en dan draait ie zich om en loopt met een grafkop naar de volgende deurquote:Op maandag 26 mei 2014 19:07 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik zie DP al met z'n zure kater kop een glimlach op z'n gezicht toveren als 'ie zeiknat van de regen een brief door een brievenbus propt.
Dat weet je nog niet?quote:Op maandag 26 mei 2014 19:12 schreef deadprez het volgende:
Krijg over een week ofzo betaald, ben benieuwd voor wat voor een hongerloontje ik die aids loop te doen.
Je eerste salaris?quote:Op maandag 26 mei 2014 19:12 schreef deadprez het volgende:
Krijg over een week ofzo betaald, ben benieuwd voor wat voor een hongerloontje ik die aids loop te doen.
Nee, verschilt nogal. Kan het op zich wel uitrekenen door die brieven te checken waar iedere keer opstaat hoeveel het is en hoe zwaar enzo, maar ik wacht het wel gewoon af.quote:
Je krijgt per bezorging betaald?quote:Op maandag 26 mei 2014 19:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee, verschilt nogal. Kan het op zich wel uitrekenen door die brieven te checken waar iedere keer opstaat hoeveel het is en hoe zwaar enzo, maar ik wacht het wel gewoon af.
Ja. De ene keer is het weinig post en dan krijg ik amper iets, soms is het veel.quote:
Flikker eens op.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:13 schreef Catdog het volgende:
Dit topic heet nu "deadprez en voederbietsel theekransje faggotuur"
t is klb ik kan hier alleen maar negatieve ervaringen plaatsenquote:Op maandag 26 mei 2014 19:06 schreef Mortaxx het volgende:
Dan moeten ze gewoon doenEn dan zeg jij gewoon nee. Je kan ook overal over klagen zeg
Oh ok, rare constructie wel.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja. De ene keer is het weinig post en dan krijg ik amper iets, soms is het veel.
Ja hey ik begon niet over die shit. Moet je bij BT zijn.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:14 schreef Catdog het volgende:
[..]
Jullie doen dit echt bij elk fucking topic, ga lekker msnen ofzo.
Wie ben jij?quote:Op maandag 26 mei 2014 19:14 schreef Catdog het volgende:
[..]
Ben je jaloers dat DP mijn bitch is en niet jij?quote:Op maandag 26 mei 2014 19:14 schreef Catdog het volgende:
[..]
Is toch niet zo raar? Was vroeger toen ik reclamefoldertjes moest rondbrengen ook zo volgens mij.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:14 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Oh ok, rare constructie wel.
Wil je trouwens nog wat thee, lieverd?
hier zat werkte rond mijn tanktijd altijd een studente psych ofzo en die gebruikte haar klanten echt voor allerlei gekke stellingen en vragenquote:
Je denkt toch niet dat ze al die postbodes eruit hebben gegooid om de bezorgers vervolgens fatsoenlijk te betalenquote:Op maandag 26 mei 2014 19:14 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Oh ok, rare constructie wel.
Wil je trouwens nog wat thee, lieverd?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |