Ja, waarom niet? Hoef je tenminste nog niet te gaan werken.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:37 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik twijfel om master te gaan doen volgend jaar september... doen of niet?
Ben helemaal klaar met schoolquote:Op maandag 26 mei 2014 19:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, waarom niet? Hoef je tenminste nog niet te gaan werken.
Kom hier op terug eerst even tinder checkenquote:Op maandag 26 mei 2014 19:37 schreef BlauweTijger het volgende:
Voegt het wat toe?quote:Op maandag 26 mei 2014 19:37 schreef BlauweTijger het volgende:
Bachelor Taal en Letterkunde Engels-Theater-, film- en literatuurwetenschap in Antwerpen. (Je moet naast een taal of nog een taal of TFL kiezen)quote:
Wow, dat klinkt wel cool.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:40 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Bachelor Taal en Letterkunde Engels-Theater-, film- en literatuurwetenschap in Antwerpen. (Je moet naast een taal of nog een taal of TFL kiezen)
Daarna nog een Master Engelse Taal en Letterkunde en dan kan ik EINDELIJK de Master Specifieke Lerarenopleiding doen.quote:
Dat je er over twijfelt zou voor mij genoeg reden zijn het niet te doen geloof ik.quote:
Jij zit dus nog wel een tijdje op school.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:42 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Daarna nog een Master Engelse Taal en Letterkunde en dan kan ik EINDELIJK de Master Specifieke Lerarenopleiding doen.
Je kan ook zonder diploma hbo gaan doen. Die toelatingstoetsen, als ze die al afnemen, stelt echt geen donder voor.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:43 schreef deadprez het volgende:
Ik wil de havo eigenlijk afmaken, maar als ik daarna hbo ga doen ben ik 29 ofzo als ik daar klaar mee ben.
Tot m'n 28e hoef ik niet volwassen te worden.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jij zit dus nog wel een tijdje op school.
Gaat ook niet om die 21+ toets, gaat er meer om dat ik het waarschijnlijk niet aankan om na jaren niet naar school te zijn geweest meteen hbo te gaan doen.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:44 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je kan ook zonder diploma hbo gaan doen. Die toelatingstoetsen, als ze die al afnemen, stelt echt geen donder voor.
Grapjasquote:Op maandag 26 mei 2014 19:45 schreef deadprez het volgende:
Gaat ook niet om die 21+ toets, gaat er meer om dat ik het waarschijnlijk niet aankan om na jaren niet naar school te zijn geweest meteen hbo te gaan doen.
Jonge ik was 15 toen ik voor het laatst serieus iets aan school gedaan heb.quote:
Als je ook maar een beetje hersens heb dan haal jij je opleiding echt wel. Moet je er alleen wel voor zorgen dat je iets kiest waar je ook echt geïnteresseerd in bent. Cannabisologie ofzo.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jonge ik was 15 toen ik voor het laatst serieus iets aan school gedaan heb.
hehehquote:Op maandag 26 mei 2014 19:47 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als je ook maar een beetje hersens heb dan haal jij je opleiding echt wel. Moet je er alleen wel voor zorgen dat je iets kiest waar je ook echt geïnteresseerd in bent. Cannabisologie ofzo.
nou en. Sommigen starten dan zelfs nog met een studie.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:43 schreef deadprez het volgende:
Ik wil de havo eigenlijk afmaken, maar als ik daarna hbo ga doen ben ik 29 ofzo als ik daar klaar mee ben.
Dat is waar idd.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:49 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nou en. Sommigen starten dan zelfs nog met een studie.
jw kunt ook mbo gaan doen. Dan Hoef je ook minder discipline te hebben als je bang bent dat je het svhoolleven niet meer trekt.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
Gaat ook niet om die 21+ toets, gaat er meer om dat ik het waarschijnlijk niet aankan om na jaren niet naar school te zijn geweest meteen hbo te gaan doen.
Ja fuck die shit.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:52 schreef madeliefff het volgende:
[..]
jw kunt ook mbo gaan doen. Dan Hoef je ook minder discipline te hebben als je bang bent dat je het svhoolleven niet meer trekt.
Meloewa was toch ook geen 16?quote:Op maandag 26 mei 2014 19:52 schreef deadprez het volgende:
Ja fuck die shit.Ga toch niet met een stel 16-jarigen in de klas zitten.
Ik weet het niet, ben nu sowieso al te laat om me nog in te schrijven voor komend schooljaar denk ik. Vavo moet op zich wel nog lukken, als ze me daar nog willen hebben.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:53 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Meloewa was toch ook geen 16?
Maar hbo haal je echt wel, pussy.
Nou ken ik je natuurlijk totaal niet, maar ik zou er m'n hand wel voor in het vuur willen steken dat jij hbo aan kunt.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
je hebt volwassenen onderwijs op het mbo, dan zit je met 21+ jarige in een klas of zelfs ouder, soms kan je ook een verkorte opleiding nemen dan ben je met 2 jaar klaar.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja fuck die shit.Ga toch niet met een stel 16-jarigen in de klas zitten.
Die inschrijfdatum is echt onzin, kan gewoon tot september.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ben nu sowieso al te laat om me nog in te schrijven voor komend schooljaar denk ik. Vavo moet op zich wel nog lukken, als ze me daar nog willen hebben.
Smoesjes. Je kunt je nog inschrijven tot aan de start in september. Dat hele 1 mei gedoe is onzin joh.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ben nu sowieso al te laat om me nog in te schrijven voor komend schooljaar denk ik. Vavo moet op zich wel nog lukken, als ze me daar nog willen hebben.
Kan tot 1 sept gewoon, behalve loting.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
Thnx. Qua niveau moet het wel lukken inderdaad, zal dan gewoon het eerste half jaar vrij zwaar zijn omdat ik het niet meer gewend ben.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:55 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nou ken ik je natuurlijk totaal niet, maar ik zou er m'n hand wel voor in het vuur willen steken dat jij hbo aan kunt.
Eerst halfjaar hbo is echt ongein, beetje leren werken met excel en word, poe hoequote:Op maandag 26 mei 2014 19:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
Thnx. Qua niveau moet het wel lukken inderdaad, zal dan gewoon het eerste half jaar vrij zwaar zijn omdat ik het niet meer gewend ben.
Ja dat weet ik toch allemaal niet. Maar dat is wel nice, dan ga ik me toch maar eens serieus oriënteren. Heb steeds zoiets van fuck it, ik haal het toch niet, maar met zo'n instelling schiet het natuurlijk ook niet op.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:56 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Smoesjes. Je kunt je nog inschrijven tot aan de start in september. Dat hele 1 mei gedoe is onzin joh.
Probeer je jezelf er niet een beetje van af te praten kameraad?quote:Op maandag 26 mei 2014 19:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja dat weet ik toch allemaal niet. Maar dat is wel nice, dan ga ik me toch maar eens serieus oriënteren. Heb steeds zoiets van fuck it, ik haal het toch niet, maar met zo'n instelling schiet het natuurlijk ook niet op.
En uitwonende stufi man.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:58 schreef deadprez het volgende:
Ja dat weet ik toch allemaal niet. Maar dat is wel nice, dan ga ik me toch maar eens serieus oriënteren. Heb steeds zoiets van fuck it, ik haal het toch niet, maar met zo'n instelling schiet het natuurlijk ook niet op.
Ook wel een beetje, maar daar zou ik eens mee moeten kappen, anders loop ik over 10 jaar nog steeds de post rond te brengen.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:58 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Probeer je jezelf er niet een beetje van af te praten kameraad?
Het schoolse van hbo helpt je wel weer in het ritme te komenquote:Op maandag 26 mei 2014 19:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
Thnx. Qua niveau moet het wel lukken inderdaad, zal dan gewoon het eerste half jaar vrij zwaar zijn omdat ik het niet meer gewend ben.
Ook niks mis mee natuurlijk. Ik zou het gewoon proberen joh, wat heb je te verliezen behalve je eigenwaarde?quote:Op maandag 26 mei 2014 19:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ook wel een beetje, maar daar zou ik eens mee moeten kappen, anders loop ik over 10 jaar nog steeds de post rond te brengen.
Gewoon maximaal bijlenen.quote:
die ben ik al lang verloren mattiequote:Op maandag 26 mei 2014 19:59 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ook niks mis mee natuurlijk. Ik zou het gewoon proberen joh, wat heb je te verliezen behalve je eigenwaarde?
Dat is toch alleen op de universiteit?quote:Op maandag 26 mei 2014 20:00 schreef BlauweTijger het volgende:
Hoop dat de onverplichte colleges goed zijn voor dp
Neejoh gek, ik had in mijn eerste jaar hbo 4 verplichte uren per week.quote:Op maandag 26 mei 2014 20:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat is toch alleen op de universiteit?
Oh nice.quote:Op maandag 26 mei 2014 20:00 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Neejoh gek, ik had in mijn eerste jaar hbo 4 verplichte uren per week.
Ik woon thuis en krijg gewoon ¤96 stufi ofzo.. geef het aan mijn ouders omdat ik eigen inkomen heb.quote:
Daar mag 'ie wel mee opschieten ja, ik hoorde vandaag op de radio dat leenstelsel zo goed als zeker is.quote:
Ja ik ook, ik ken echter genoeg mensen die gewoon stufi + max toelagen krijgen omdat hun ouders op papier niks verdienen, gekke shit.quote:Op maandag 26 mei 2014 20:01 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik woon thuis en krijg gewoon ¤96 stufi ofzo.. geef het aan mijn ouders omdat ik eigen inkomen heb.
google.nlquote:Op maandag 26 mei 2014 20:01 schreef deadprez het volgende:
Wat is een goede site waar ik een beetje overzichtelijk kan zien welke opleidingen er allemaal zijn?
quote:
Lekker frauderen dus.quote:Op maandag 26 mei 2014 20:02 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ja ik ook, ik ken echter genoeg mensen die gewoon stufi + max toelagen krijgen omdat hun ouders op papier niks verdienen, gekke shit.
Goed boekhouden =/= frauderen.quote:Op maandag 26 mei 2014 20:02 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Lekker frauderen dus.Komen ze nog wel achter.
Ga uit huis johquote:Op maandag 26 mei 2014 20:01 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik woon thuis en krijg gewoon ¤96 stufi ofzo.. geef het aan mijn ouders omdat ik eigen inkomen heb.
eerste jaar is toch het zwaarste juist? Bij mijn opleiding was dat iig wel zo. Eerste jaar hadden we veel werk en daarna werd t minder.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:57 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Eerst halfjaar hbo is echt ongein, beetje leren werken met excel en word, poe hoe.
carrieretijgerquote:Op maandag 26 mei 2014 20:01 schreef deadprez het volgende:
Wat is een goede site waar ik een beetje overzichtelijk kan zien welke opleidingen er allemaal zijn?
Je bent er weerquote:
Eerst halfjaar heb ik wat lopen stoeien met SPSS, excel, word, paar simpele verslagjes in elkaar gedraaid etc. etc. Mijn zwaarste jaar qua lesstof was het derde jaar.quote:Op maandag 26 mei 2014 20:03 schreef madeliefff het volgende:
[..]
eerste jaar is toch het zwaarste juist? Bij mijn opleiding was dat iig wel zo. Eerste jaar hadden we veel werk en daarna werd t minder.
Wanneer je school niet meer gewend bent moet je er sws weer aan wennen. Maar na een tijdje weet je niet meer beter en gaat het vanzelf .
quote:Op maandag 26 mei 2014 19:59 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ook niks mis mee natuurlijk. Ik zou het gewoon proberen joh, wat heb je te verliezen behalve je eigenwaarde?
ah is dan denk ik per opleiding verschillendquote:Op maandag 26 mei 2014 20:05 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Eerst halfjaar heb ik wat lopen stoeien met SPSS, excel, word, paar simpele verslagjes in elkaar gedraaid etc. etc. Mijn zwaarste jaar qua lesstof was het derde jaar.
Denk het ook. Ik doe min of meer een vakopleiding, hoewel dat allemaal ook wel meevalt, maar ik denk dat het daar door komt. Wij konden zogenaamd niet met de opleiding beginnen zonder ICT basis en onderzoeks-methoden en technieken.quote:Op maandag 26 mei 2014 20:06 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ah is dan denk ik per opleiding verschillend
Zo dacht ik er ook over toen ik mijn studie afrondde. Toen was er geen werk en woon ik nog steeds thuis en heb ik waarschijnlijk niet genoeg centjes om op kot te kunnen het eerste jaar.quote:
Zijn daar weinig banen in te vinden?quote:Op maandag 26 mei 2014 20:10 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij niet de rest van je leven post wilde rondbrengen.
Oh ja. Maar het lijkt me wel een leuke opleiding.quote:Op maandag 26 mei 2014 20:14 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als dat niet zo was dan was ik nu niet werkeloos.
Klopt, maar dan alleen van die verwaande minervaslettenquote:Op maandag 26 mei 2014 19:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het schijnt dat linkse meisjes nat worden van rechtse praatjes. Misschien moet je eens onderzoeken of het tegenovergestelde ook waar is. Ik kan je wel eens meenemen naar een Minerva borrel?
Of anders kun je je altijd nog opgeven voor Boer zoekt Vrouw
Doe je dat toch, iets is altijd nog beter dan niets.quote:Op maandag 26 mei 2014 20:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oh ja. Maar het lijkt me wel een leuke opleiding.
Dat is waar.quote:Op maandag 26 mei 2014 20:15 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Doe je dat toch, iets is altijd nog beter dan niets.
Maar deze bewering snijdt wel hout ja.quote:Op maandag 26 mei 2014 20:15 schreef voederbietel het volgende:
Doe je dat toch, iets is altijd nog beter dan niets.
Ik heb destijds voor deze opleiding gekozen terwijl ik ook wel weet dat ik 0,0 kans heb om ooit een agrarisch bedrijf te hebben. Maar door wat gunstig gekozen stages ben ik inmiddels wel degelijk vruchten aan het plukken van m'n opleiding. Het is maar net wat je er zelf van maakt denk ik. Bovendien is een stukje intellectuele ontwikkeling nooit verkeerd, of je nou uiteindelijk correspondent bij De Waarheid wordt of niet.quote:
Sowieso duurt het nog wel een tijdje voor ik dan klaar ben met de opleiding, wie weet is het dan wat makkelijker om een baan te vinden. En inderdaad, wat ontwikkeling is ook niet slecht.quote:Op maandag 26 mei 2014 20:18 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb destijds voor deze opleiding gekozen terwijl ik ook wel weet dat ik 0,0 kans heb om ooit een agrarisch bedrijf te hebben. Maar door wat gunstig gekozen stages ben ik inmiddels wel degelijk vruchten aan het plukken van m'n opleiding. Het is maar net wat je er zelf van maakt denk ik. Bovendien is een stukje intellectuele ontwikkeling nooit verkeerd, of je nou uiteindelijk correspondent bij De Waarheid wordt of niet.
Leren om te leren is ook al leuk.quote:Op maandag 26 mei 2014 20:20 schreef deadprez het volgende:
Sowieso duurt het nog wel een tijdje voor ik dan klaar ben met de opleiding, wie weet is het dan wat makkelijker om een baan te vinden. En inderdaad, wat ontwikkeling is ook niet slecht.
Z'n goede carriere heb ik nie hoor.quote:Op maandag 26 mei 2014 20:06 schreef deadprez het volgende:
Carrieretijger is wel een chille site zo te zien, thnx eend.
De hele dag gedetineerden aftuigen.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:57 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Z'n goede carriere heb ik nie hoor.
Gastquote:Op maandag 26 mei 2014 20:18 schreef deadprez het volgende:
Huh ik wist niet dat je rechten ook op hbo-niveau kon doen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |