Meloewa was toch ook geen 16?quote:Op maandag 26 mei 2014 19:52 schreef deadprez het volgende:
Ja fuck die shit.Ga toch niet met een stel 16-jarigen in de klas zitten.
Ik weet het niet, ben nu sowieso al te laat om me nog in te schrijven voor komend schooljaar denk ik. Vavo moet op zich wel nog lukken, als ze me daar nog willen hebben.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:53 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Meloewa was toch ook geen 16?
Maar hbo haal je echt wel, pussy.
Nou ken ik je natuurlijk totaal niet, maar ik zou er m'n hand wel voor in het vuur willen steken dat jij hbo aan kunt.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
Gaat ook niet om die 21+ toets, gaat er meer om dat ik het waarschijnlijk niet aankan om na jaren niet naar school te zijn geweest meteen hbo te gaan doen.
je hebt volwassenen onderwijs op het mbo, dan zit je met 21+ jarige in een klas of zelfs ouder, soms kan je ook een verkorte opleiding nemen dan ben je met 2 jaar klaar.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja fuck die shit.Ga toch niet met een stel 16-jarigen in de klas zitten.
Die inschrijfdatum is echt onzin, kan gewoon tot september.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ben nu sowieso al te laat om me nog in te schrijven voor komend schooljaar denk ik. Vavo moet op zich wel nog lukken, als ze me daar nog willen hebben.
Smoesjes. Je kunt je nog inschrijven tot aan de start in september. Dat hele 1 mei gedoe is onzin joh.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ben nu sowieso al te laat om me nog in te schrijven voor komend schooljaar denk ik. Vavo moet op zich wel nog lukken, als ze me daar nog willen hebben.
Kan tot 1 sept gewoon, behalve loting.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
Thnx. Qua niveau moet het wel lukken inderdaad, zal dan gewoon het eerste half jaar vrij zwaar zijn omdat ik het niet meer gewend ben.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:55 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nou ken ik je natuurlijk totaal niet, maar ik zou er m'n hand wel voor in het vuur willen steken dat jij hbo aan kunt.
Eerst halfjaar hbo is echt ongein, beetje leren werken met excel en word, poe hoequote:Op maandag 26 mei 2014 19:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
Thnx. Qua niveau moet het wel lukken inderdaad, zal dan gewoon het eerste half jaar vrij zwaar zijn omdat ik het niet meer gewend ben.
Ja dat weet ik toch allemaal niet. Maar dat is wel nice, dan ga ik me toch maar eens serieus ori๋nteren. Heb steeds zoiets van fuck it, ik haal het toch niet, maar met zo'n instelling schiet het natuurlijk ook niet op.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:56 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Smoesjes. Je kunt je nog inschrijven tot aan de start in september. Dat hele 1 mei gedoe is onzin joh.
Probeer je jezelf er niet een beetje van af te praten kameraad?quote:Op maandag 26 mei 2014 19:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja dat weet ik toch allemaal niet. Maar dat is wel nice, dan ga ik me toch maar eens serieus ori๋nteren. Heb steeds zoiets van fuck it, ik haal het toch niet, maar met zo'n instelling schiet het natuurlijk ook niet op.
En uitwonende stufi man.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:58 schreef deadprez het volgende:
Ja dat weet ik toch allemaal niet. Maar dat is wel nice, dan ga ik me toch maar eens serieus ori๋nteren. Heb steeds zoiets van fuck it, ik haal het toch niet, maar met zo'n instelling schiet het natuurlijk ook niet op.
Ook wel een beetje, maar daar zou ik eens mee moeten kappen, anders loop ik over 10 jaar nog steeds de post rond te brengen.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:58 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Probeer je jezelf er niet een beetje van af te praten kameraad?
Het schoolse van hbo helpt je wel weer in het ritme te komenquote:Op maandag 26 mei 2014 19:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
Thnx. Qua niveau moet het wel lukken inderdaad, zal dan gewoon het eerste half jaar vrij zwaar zijn omdat ik het niet meer gewend ben.
Ook niks mis mee natuurlijk. Ik zou het gewoon proberen joh, wat heb je te verliezen behalve je eigenwaarde?quote:Op maandag 26 mei 2014 19:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ook wel een beetje, maar daar zou ik eens mee moeten kappen, anders loop ik over 10 jaar nog steeds de post rond te brengen.
Gewoon maximaal bijlenen.quote:
die ben ik al lang verloren mattiequote:Op maandag 26 mei 2014 19:59 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ook niks mis mee natuurlijk. Ik zou het gewoon proberen joh, wat heb je te verliezen behalve je eigenwaarde?
Dat is toch alleen op de universiteit?quote:Op maandag 26 mei 2014 20:00 schreef BlauweTijger het volgende:
Hoop dat de onverplichte colleges goed zijn voor dp
Neejoh gek, ik had in mijn eerste jaar hbo 4 verplichte uren per week.quote:Op maandag 26 mei 2014 20:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat is toch alleen op de universiteit?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |