Oh nice.quote:Op maandag 26 mei 2014 20:00 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Neejoh gek, ik had in mijn eerste jaar hbo 4 verplichte uren per week.
Ik woon thuis en krijg gewoon ¤96 stufi ofzo.. geef het aan mijn ouders omdat ik eigen inkomen heb.quote:
Daar mag 'ie wel mee opschieten ja, ik hoorde vandaag op de radio dat leenstelsel zo goed als zeker is.quote:
Ja ik ook, ik ken echter genoeg mensen die gewoon stufi + max toelagen krijgen omdat hun ouders op papier niks verdienen, gekke shit.quote:Op maandag 26 mei 2014 20:01 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik woon thuis en krijg gewoon ¤96 stufi ofzo.. geef het aan mijn ouders omdat ik eigen inkomen heb.
google.nlquote:Op maandag 26 mei 2014 20:01 schreef deadprez het volgende:
Wat is een goede site waar ik een beetje overzichtelijk kan zien welke opleidingen er allemaal zijn?
quote:
Lekker frauderen dus.quote:Op maandag 26 mei 2014 20:02 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ja ik ook, ik ken echter genoeg mensen die gewoon stufi + max toelagen krijgen omdat hun ouders op papier niks verdienen, gekke shit.
Goed boekhouden =/= frauderen.quote:Op maandag 26 mei 2014 20:02 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Lekker frauderen dus.Komen ze nog wel achter.
Ga uit huis johquote:Op maandag 26 mei 2014 20:01 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik woon thuis en krijg gewoon ¤96 stufi ofzo.. geef het aan mijn ouders omdat ik eigen inkomen heb.
eerste jaar is toch het zwaarste juist? Bij mijn opleiding was dat iig wel zo. Eerste jaar hadden we veel werk en daarna werd t minder.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:57 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Eerst halfjaar hbo is echt ongein, beetje leren werken met excel en word, poe hoe.
carrieretijgerquote:Op maandag 26 mei 2014 20:01 schreef deadprez het volgende:
Wat is een goede site waar ik een beetje overzichtelijk kan zien welke opleidingen er allemaal zijn?
Je bent er weerquote:
Eerst halfjaar heb ik wat lopen stoeien met SPSS, excel, word, paar simpele verslagjes in elkaar gedraaid etc. etc. Mijn zwaarste jaar qua lesstof was het derde jaar.quote:Op maandag 26 mei 2014 20:03 schreef madeliefff het volgende:
[..]
eerste jaar is toch het zwaarste juist? Bij mijn opleiding was dat iig wel zo. Eerste jaar hadden we veel werk en daarna werd t minder.
Wanneer je school niet meer gewend bent moet je er sws weer aan wennen. Maar na een tijdje weet je niet meer beter en gaat het vanzelf .
quote:Op maandag 26 mei 2014 19:59 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ook niks mis mee natuurlijk. Ik zou het gewoon proberen joh, wat heb je te verliezen behalve je eigenwaarde?
ah is dan denk ik per opleiding verschillendquote:Op maandag 26 mei 2014 20:05 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Eerst halfjaar heb ik wat lopen stoeien met SPSS, excel, word, paar simpele verslagjes in elkaar gedraaid etc. etc. Mijn zwaarste jaar qua lesstof was het derde jaar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |