Ik zal eens op jou intrappen pleuris kat.quote:Op maandag 26 mei 2014 17:11 schreef Gridlok het volgende:
Eigen faal gebruiken om te laten merken dat je er niet mee zit, haha trap ik niet in.
Mad.jpegquote:Op maandag 26 mei 2014 17:12 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik zal eens op jou intrappen pleuris kat.
Goeiequote:Op maandag 26 mei 2014 17:13 schreef Gridlok het volgende:
Lion not mad but fierce of prey since no friends in jungle
Moet jij weten. Ik ben lion jeweet toch. /carequote:Op maandag 26 mei 2014 17:13 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Oh, als je ze goed vind kunnen we er nog wel even mee door gaan.
Dagt dat jy tyger was xddddquote:Op maandag 26 mei 2014 17:15 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Moet jij weten. Ik ben lion jeweet toch. /care
Niet iedereen begrijpt.quote:Op maandag 26 mei 2014 17:11 schreef Gridlok het volgende:
Eigen faal gebruiken om te laten merken dat je er niet mee zit, haha trap ik niet in.
quote:Op maandag 26 mei 2014 17:25 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nieuwe van wiz met scooter al gehoord?
Clip is wel goed jaquote:Op maandag 26 mei 2014 17:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Deze? Nee, hoor 'm nu voor het eerst. Goede clip, verder wel lawaai.
Meid wat geweldig. Toch wel pittig hoop ik.quote:Op maandag 26 mei 2014 17:12 schreef VeerEli het volgende:
Bami met Tja sieuw van Kam Yin voor m'n neus in 5 minuten
Wat boeit jou dat nou, jij eet het (gelukkig) toch niet?quote:Op maandag 26 mei 2014 17:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Meid wat geweldig. Toch wel pittig hoop ik.
2 Groepen mensen dus in totaal? Geen ruimte voor overlappingen enzo? Oké, duidelijkquote:Op maandag 26 mei 2014 17:35 schreef wickedmen het volgende:
Oke om het simpeler uit te leggen.
Je hebt mensen die echt niet caren en daarmee niet te koop mee lopen en je hebt mensen die stiekem wel caren maar zeggen: zie mij niet caren boys hihaho, no lion is a sheep, swag, swag, swag.
Nee, aangepast op de Nederlandse smaak.quote:Op maandag 26 mei 2014 17:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Meid wat geweldig. Toch wel pittig hoop ik.
Natuurlijk wel, dat hoef ik toch niet uit te leggen hier?quote:Op maandag 26 mei 2014 17:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
2 Groepen mensen dus in totaal? Geen ruimte voor overlappingen enzo? Oké, duidelijk.
Wat bazel je dan in hemelsnaam man?quote:Op maandag 26 mei 2014 17:45 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, dat hoef ik toch niet uit te leggen hier?
En ik zeg, ik care wel, waar hoor ik dan bij?quote:Op maandag 26 mei 2014 17:35 schreef wickedmen het volgende:
Oke om het simpeler uit te leggen.
Je hebt mensen die echt niet caren en daarmee niet te koop mee lopen en je hebt mensen die stiekem wel caren maar zeggen: zie mij niet caren boys hihaho, no lion is a sheep, swag, swag, swag.
Wat ik dus aan het eind zei, was oprecht, simpel en duidelijk.
Dat dus.
Categorie Janies B.quote:Op maandag 26 mei 2014 17:51 schreef Chai het volgende:
[..]
En ik zeg, ik care wel, waar hoor ik dan bij?
Ja bedoelde ikquote:Op maandag 26 mei 2014 17:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, aangepast op de Nederlandse smaak.
Ooit een keer Afrikaanse kip (goh) op, gemaakt door echte Afrikanen ..![]()
Ik had de kinderversieblij toe
heel m'n mond in de fik
Met pepers?quote:Op maandag 26 mei 2014 18:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja bedoelde ikMaak nu linzencurry zo pittig dat ik er bijna van moet kotsen
Heb er 'hete'quote:
Maak tajine voor mij.quote:Op maandag 26 mei 2014 18:10 schreef tetouaribo het volgende:
Afrikanen zijn meesters in het verneuken van kip. Al meedere malen mee gamaakt dat ze het zo door bakken dat het een en al kluif werk is.
Deze zomer neem ik voor je mee habibi. Vers uit Marokko gemaakt door mijn oma.quote:
En die soep svp...quote:Op maandag 26 mei 2014 18:14 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Deze zomer neem ik voor je mee habibi. Vers uit Marokko gemaakt door mijn oma.
Harira? Die is echt heerlijk inderdaad. Zeker om het vasten te verbreken. Jij krijgt van mij tajine en harira in ruil voor een stapel verse lahmacuns.quote:
Ik proefde de kruiden niet meer .. Zo scherp.quote:Op maandag 26 mei 2014 18:10 schreef tetouaribo het volgende:
Afrikanen zijn meesters in het verneuken van kip. Al meedere malen mee gamaakt dat ze het zo door bakken dat het een en al kluif werk is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |