Jij hebt zo te zien een gelijkwaardige discussie partner gevondenquote:
Oei, klinkt sappig.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:43 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee joh tuurlijk niet, moet je kijken wat hij jou allemaal geflikt heeft joh. Kan je best doen hoor.
Dit slaat echt op poep. Als je graag wil beledigen, doe dat dan op het juiste moment en niet zo compleet random als nu zwetserquote:Op maandag 26 mei 2014 19:46 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Jij hebt zo te zien een gelijkwaardige discussie partner gevonden
Dayum, en ik denken dat blauwe tijger het zwaar had.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:46 schreef Blondje_93 het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Echt wanhopig die jongen, heb al 100 keer nee gezegd
Ik heb het tranquilloquote:Op maandag 26 mei 2014 19:47 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dayum, en ik denken dat blauwe tijger het zwaar had.
Hoi.quote:
wtfquote:Op maandag 26 mei 2014 19:46 schreef Blondje_93 het volgende:
Ahahahahahahahh die Braadsleequote:Op maandag 26 mei 2014 19:46 schreef Blondje_93 het volgende:
WAT een sukkel!!!quote:Op maandag 26 mei 2014 19:46 schreef Blondje_93 het volgende:
'Zwetser'quote:Op maandag 26 mei 2014 19:47 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dit slaat echt op poep. Als je graag wil beledigen, doe dat dan op het juiste moment en niet zo compleet random als nu zwetser
Arme Braddie, hij kan niet eens weerwoord komen geven.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:46 schreef Blondje_93 het volgende:
Je moest eens wetenquote:Op maandag 26 mei 2014 19:49 schreef deadprez het volgende:
Waarom doe je zo gemeen tegen die jongen, blondje? Iets beters ga je niet krijgen.
Kloptquote:Op maandag 26 mei 2014 19:50 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Arme Braddie, hij kan niet eens weerwoord komen geven.
Hij heeft hem zelf aangevraagd geloof ik, dus hij kan hem ook weer opheffen als hij dat wil lijkt me.quote:
quote:
Tot de zomer is die aangevraagd.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hij heeft hem zelf aangevraagd geloof ik, dus hij kan hem ook weer opheffen als hij dat wil lijkt me.
Ja, dat heeft hijquote:Op maandag 26 mei 2014 19:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hij heeft hem zelf aangevraagd geloof ik, dus hij kan hem ook weer opheffen als hij dat wil lijkt me.
En dat weet je, omdat..?quote:Op maandag 26 mei 2014 19:53 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
[..]
Tot de zomer is die aangevraagd.
Oh ja, hij zou kkrhard gaan trainen en ons dan allemaal uit komen lachen.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:53 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
[..]
Tot de zomer is die aangevraagd.
Hij is wel afgevallen, dat moet ik hem nageven..quote:Op maandag 26 mei 2014 19:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oh ja, hij zou kkrhard gaan trainen en ons dan allemaal uit komen lachen.
Van de trap jaquote:Op maandag 26 mei 2014 19:57 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Hij is wel afgevallen, dat moet ik hem nageven..
Maar daar wordt die gehaktbek van 'm niet beter op.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 mei 2014 16:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Is voor hem naast gifjes plaatsen de enige manier om zijn intellect met ons te delen denk ik.
quote:Op maandag 26 mei 2014 19:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maar daar wordt die gehaktbek van 'm niet beter op.
Ik zou het oprecht baas vinden als Braadster pas terug komt hier op het moment dat hij buffed isquote:Op maandag 26 mei 2014 19:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
Ik moest lachenquote:Op maandag 26 mei 2014 19:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maar daar wordt die gehaktbek van 'm niet beter op.
Altijd nog lekkerder dan die van Braddiequote:Op maandag 26 mei 2014 20:01 schreef Stimorol- het volgende:
Blondje wat ben jij een doos
Alsof jouw hoofd zo lekker is en dan nu zo bashen.
Jullie zijn even lelijk mens.quote:Op maandag 26 mei 2014 20:02 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Altijd nog lekkerder dan die van Braddie
Oh ja? Heel goed meisje.quote:Op maandag 26 mei 2014 20:04 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Ow, je kan zeggen wat je wilt. Ik weet wel beter
Doe normaal joh, dit was juist toch even zo'n momentje dat we weer wat naar elkaar toe kunnen groeien.quote:
Ambi groeit naar iedereen toe, toch?quote:Op maandag 26 mei 2014 20:09 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Doe normaal joh, dit was juist toch even zo'n momentje dat we weer wat naar elkaar toe kunnen groeien.Ambi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |