Dat is toch blondje?quote:Op maandag 26 mei 2014 21:25 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik vond dit de meest irritante kop die ik in 15 jaar () internet heb gezien:
[ afbeelding ]
Rare tandjes.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:25 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik kan hier gewoon niet eens meer naar kijken, geloof je dat? Ik vind dit echt misschien wel het meest wagelijke gezicht dat ik ooit gezien heb (ernstige verminkingen erbuiten gelaten maar dit is gewoon puur natuur), wat een vreselijke harses zeg. Omg ik word er akelig, naar, agressief, beroerd en stil van tegelijk.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:25 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jezus Veerquote:Op maandag 26 mei 2014 21:29 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik kan hier gewoon niet eens meer naar kijken, geloof je dat? Ik vind dit echt misschien wel het meest wagelijke gezicht dat ik ooit gezien heb (ernstige verminkingen erbuiten gelaten maar dit is gewoon puur natuur), wat een vreselijke harses zeg. Omg ik word er akelig, naar, agressief, beroerd en stil van tegelijk.
aaaaah aids to the facequote:Op maandag 26 mei 2014 21:25 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Haha moest nu hardop lachen om m'n eigen post door jouw reactiequote:
Hahaha, snap jequote:Op maandag 26 mei 2014 21:29 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik kan hier gewoon niet eens meer naar kijken, geloof je dat? Ik vind dit echt misschien wel het meest wagelijke gezicht dat ik ooit gezien heb (ernstige verminkingen erbuiten gelaten maar dit is gewoon puur natuur), wat een vreselijke harses zeg. Omg ik word er akelig, naar, agressief, beroerd en stil van tegelijk.
Die tandplak al gezien?quote:
Kan ook medicijngebruik of iets zijn, er is iets (hoe heet die muk) waar je ook een aardige plofkop van kan krijgen.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:29 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dit is meer dan alleen een plofkop. Holy shitballs, dit is wayyyyyyy more dan alleen een plofkopquote:Op maandag 26 mei 2014 21:35 schreef Modus het volgende:
[..]
Kan ook medicijngebruik of iets zijn, er is iets (hoe heet die muk) waar je ook een aardige plofkop krijgen.
Ah flikker op. Jij vond mij ook n plofkop hebben.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:36 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dit is meer dan alleen een plofkop. Holy shitballs, dit is wayyyyyyy more dan alleen een plofkop!
Adorabellequote:Op maandag 26 mei 2014 22:06 schreef Stimorol- het volgende:
Hoe heet die travo ook alweer. Ik kom er even niet op.
Flikkers dat het zijn.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:12 schreef VeerEli het volgende:
Wtf er zijn allemaal reacties verwijderd in dit topic, net was jouw post nog #301
watquote:
DMquote:Op zondag 25 mei 2014 00:03 schreef CristinaYang het volgende:
Kwam hier voor showerpics van Krio, zwaar teleurgesteld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |