Weet je nog hoe bang ik was toen hij dreigde zichzelf iets aan te doen, alleen omdat ik hem ''liet vallen? Nou, ik weet nu wel beterquote:Op maandag 26 mei 2014 21:07 schreef chroestjov het volgende:
Ook geen retweets, reacties of wat dan ook, niemand geeft om deze jongen inclusief zijn bloedeigen vader.twitter:BradgeVanDijk twitterde op vrijdag 23-05-2014 om 12:34:11Fijn zeg, zo`n vader die niet om je geeft, wel leuk dingen plannen met andere familie leden, maar met z`n zoon, ho maar.. reageer retweet
En dan doe jij (Blondje) ook nog zo gemeen tegen hem, voel je je nu niet schuldig?
Wow, nu ben je die jongen over de rand aan het duwen.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:11 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Weet je nog hoe bang ik was toen hij dreigde zichzelf iets aan te doen, alleen omdat ik hem ''liet vallen? Nou, ik weet nu wel beter
Braddie betekend niks voor me..
We merken het.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:11 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Weet je nog hoe bang ik was toen hij dreigde zichzelf iets aan te doen, alleen omdat ik hem ''liet vallen? Nou, ik weet nu wel beter
Braddie betekend niks voor me..
Gadverdamme wat een kk kop. Zou graag in willen slaan met een knuppel.quote:
Doe normaal tegen vas :SsSsSquote:Op maandag 26 mei 2014 21:13 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Gadverdamme wat een kk kop. Zou graag in willen slaan met een knuppel.
Dat denken.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:12 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wow, nu ben je die jongen over de rand aan het duwen.
quote:Op maandag 26 mei 2014 21:13 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hij leest dit niet eens johquote:Op maandag 26 mei 2014 21:19 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dat weten, wordt je dadelijk gebeld door een huilende vader of moeder, wowowow drama4life.
Het blijft doorgaan.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:20 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Hij leest dit niet eens joh
Edit: Hierom zelfmoord plegen is echt zielig, hij kent me niet eens
Dat is m'n moeder :S ;ssquote:Op maandag 26 mei 2014 21:13 schreef VeerEli het volgende:
[..]
grappig hahaquote:
Haha, wil je me nou een schuldgevoel aanpratenquote:Op maandag 26 mei 2014 21:24 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Kan je daar wel mee leven, stel hij is er ineens niet meer, dat je dat op je geweten hebt.
Waarom, hij leeft toch nog?quote:Op maandag 26 mei 2014 21:26 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Haha, wil je me nou een schuldgevoel aanpraten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |