ja ik had een pet op.quote:Op maandag 26 mei 2014 18:51 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Toen ik binnenkwam in de grote zaal rond kwart over 1 heb ik nog gekeken of ik je zag staan achter de bar. Zag eerst wel een jongen van jouw lengte met een pet op (had je dat op?) maar kon gezicht niet goed zien en dacht dat jij het niet was omdat ik je daarna de hele avond nergens gezien heb
Haha dan was jij dat welquote:
ik was als spoeler bezig en was kk druk de hele avond met kaolo glazen. Stond achter die bar die gelijk naast de ingang van de max isquote:Op maandag 26 mei 2014 18:55 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Haha dan was jij dat welWas ook maar kort in de grote zaal, toen we eruit liepen zag ik niemand meer achter de bar die op jou leek en daarna naar TO gegaan in kleine zaal om 2 uur. Rookruimte heel wat momenten geweest, ook geen CB
Ingang van de max wat? Je hebt toch gewoon grote zaal en kleine zaal?quote:Op maandag 26 mei 2014 18:58 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
ik was als spoeler bezig en was kk druk de hele avond met kaolo glazen. Stond achter die bar die gelijk naast de ingang van de max is
grote zaal heet The Maxquote:Op maandag 26 mei 2014 19:00 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ingang van de max wat? Je hebt toch gewoon grote zaal en kleine zaal?
Oh heheheequote:
Welke tent?quote:Op maandag 26 mei 2014 19:06 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh hehehee
Ja daar zijn we dus maar even geweest.
Wat werd daar kut gedraaid zeg toen we daar binnen kwamen
Het is wat zegquote:Op maandag 26 mei 2014 19:06 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh hehehee
Ja daar zijn we dus maar even geweest.
Wat werd daar kut gedraaid zeg toen we daar binnen kwamen
Incredible.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:02 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Wicked wicked oh jungle is massive _0_
HAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH STUK GAAN MAAN LOOOLLLLLquote:
Had je ban?quote:
Hou je smoel.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:29 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Alsof jij dit soort dingen mag zeggen, wordt bepaald door de raad van 5.
En dat zijnquote:Op maandag 26 mei 2014 19:29 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Alsof jij dit soort dingen mag zeggen, wordt bepaald door de raad van 5.
Niet met je mond typenquote:Op maandag 26 mei 2014 19:32 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Die houd ik al de hele tijd, ik type namelijk.
Ach, ik val niet zo op hequote:Op maandag 26 mei 2014 19:32 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Oh dat dacht ik. Tijdje niet gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |