quote:Op maandag 26 mei 2014 20:12 schreef Modus het volgende:
[..]
Ambi groeit naar iedereen toe, toch?HahahahahaahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wel beetje een domper die gif, had die blacka woman verwacht.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
Waarom zijn dan wel gelijk de afbeeldingen al uit de OP?quote:Op maandag 26 mei 2014 20:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha net nu Mortaxx op date is en Frank nog niet klaar is met zijn avonddutje.
Heeft Blondje gedaan, anders stond er wel een naam bij de edit.quote:Op maandag 26 mei 2014 20:21 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Waarom zijn dan wel gelijk de afbeeldingen al uit de OP?
quote:
Alsof niet heel FOK! zijn echte naam allang weetquote:Op maandag 26 mei 2014 20:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Heeft Blondje gedaan, anders stond er wel een naam bij de edit.
D. I. A. B. 't Hovenquote:Op maandag 26 mei 2014 20:27 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Alsof niet heel FOK! zijn echte naam allang weet
Negersquote:Op maandag 26 mei 2014 20:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
Inviting the Detroit neighbourhood to join your wedding photo. Priceless.
[ afbeelding ]
Doei ugly.quote:Op maandag 26 mei 2014 20:40 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Mocht ik een ban krijgen, het was 't waard
quote:Op maandag 26 mei 2014 20:40 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Mocht ik een ban krijgen, het was 't waard
twitter:BradgeVanDijk twitterde op vrijdag 23-05-2014 om 01:56:33Mensen die je achter je rug af lopen te zeiken en vervolgens heel schijnheilig aardig tegen je gaan doen mogen echt uit een palmboom vallen. reageer retweet
Heeft hij alleen pech dat hier geen palmbomen zijnquote:Op maandag 26 mei 2014 20:58 schreef chroestjov het volgende:
[..]twitter:BradgeVanDijk twitterde op vrijdag 23-05-2014 om 01:56:33Mensen die je achter je rug af lopen te zeiken en vervolgens heel schijnheilig aardig tegen je gaan doen mogen echt uit een palmboom vallen. reageer retweet
Och och, the Braddie drama continues.quote:Op maandag 26 mei 2014 20:58 schreef chroestjov het volgende:
[..]twitter:BradgeVanDijk twitterde op vrijdag 23-05-2014 om 01:56:33Mensen die je achter je rug af lopen te zeiken en vervolgens heel schijnheilig aardig tegen je gaan doen mogen echt uit een palmboom vallen. reageer retweet
Moet jij je wajong niet uitgeven?quote:Op maandag 26 mei 2014 20:59 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Heeft hij alleen pech dat hier geen palmbomen zijn
Boeit me niet. Dit soort opmerkingen hou je maar voor jequote:Op maandag 26 mei 2014 21:05 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Het is dat ik weet hoe je eruit ziet
Ook geen retweets, reacties of wat dan ook, niemand geeft om deze jongen inclusief zijn bloedeigen vader.twitter:BradgeVanDijk twitterde op vrijdag 23-05-2014 om 12:34:11Fijn zeg, zo`n vader die niet om je geeft, wel leuk dingen plannen met andere familie leden, maar met z`n zoon, ho maar.. reageer retweet
Ooooooh. Dus jij mag anderen die zich niet kunnen verdedigen wel bashen, maar ik moet mijn opmerkingen voor me houden?quote:Op maandag 26 mei 2014 21:06 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Boeit me niet. Dit soort opmerkingen hou je maar voor je
Tik jij dan poesjequote:Op maandag 26 mei 2014 21:07 schreef VeerEli het volgende:
Hahahahahaha Ambi wordt op d'r vingers getikt door blondje![]()
![]()
Nee, eigenlijk nietquote:Op maandag 26 mei 2014 21:07 schreef chroestjov het volgende:
Ook geen retweets, reacties of wat dan ook, niemand geeft om deze jongen inclusief zijn bloedeigen vader.twitter:BradgeVanDijk twitterde op vrijdag 23-05-2014 om 12:34:11Fijn zeg, zo`n vader die niet om je geeft, wel leuk dingen plannen met andere familie leden, maar met z`n zoon, ho maar.. reageer retweet
En dan doe jij (Blondje) ook nog zo gemeen tegen hem, voel je je nu niet schuldig?
Moest intern gniffelen.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:07 schreef chroestjov het volgende:
En dan doe jij (Blondje) ook nog zo gemeen tegen hem, voel je je nu niet schuldig?
Ja dat vroeg ik me dus ook heel eventjes af pff wat een opluchting ditquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |