Whatever poederquote:Op maandag 26 mei 2014 18:10 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb er 'hete'kerrie, paprikapoeder en gedroogde hete Turks/Arabische whatever poeder in gedaan. Dat laatste maakt het pittig trouwens.
quote:Op maandag 26 mei 2014 18:17 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Harira? Die is echt heerlijk inderdaad. Zeker om het vasten te verbreken. Jij krijgt van mij tajine en harira in ruil voor een stapel verse lahmacuns.
Ja weet niet hoe je dat noemtquote:
Tuurlijk ben ik niet te vertrouwen. Ik zou dat stapeltje in beslag nemen en je gelijk rippen van je floes.quote:Op maandag 26 mei 2014 18:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]Check deze niet te vertrouwen mocro dan. Eerst zien dan geloven
Canin sagolsun. Ja sorry niet te vertalen.quote:Op maandag 26 mei 2014 18:23 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Tuurlijk ben ik niet te vertrouwen. Ik zou dat stapeltje in beslag nemen en je gelijk rippen van je floes.
pili piliquote:Op maandag 26 mei 2014 18:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja weet niet hoe je dat noemt![]()
Rode paprika poeder. Maar dan echt heet en net even anders dan wat dow kaasjes eten.
Huhquote:Op maandag 26 mei 2014 18:24 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Canin sagolsun. Ja sorry niet te vertalen.
Ga uit huisquote:Op maandag 26 mei 2014 18:32 schreef BlauweTijger het volgende:
Mijn ouders doen stoer wat zal ik doen?
Je bek houden. Het zijn je oudersquote:Op maandag 26 mei 2014 18:32 schreef BlauweTijger het volgende:
Toevallig welquote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:27 schreef VeerEli het volgende:
CB was je niet werken vannacht in Melkweg
Wat doen ze?quote:Op maandag 26 mei 2014 18:32 schreef BlauweTijger het volgende:
Moest lachen, dan weet jij blijkbaar nooit wat je moet zeggenquote:Op maandag 26 mei 2014 18:34 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Je wist niet wat je moest zeggen he? Geeft niet
quote:Op maandag 26 mei 2014 18:35 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Moest lachen, dan weet jij blijkbaar nooit wat je moet zeggen
App m'n echte antwoord wel :$quote:Op maandag 26 mei 2014 18:34 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Je wist niet wat je moest zeggen he? Geeft niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |