en zn zwoele blikquote:
quote:
Ja fijn he dat ik er tegenwoordig in sta?quote:Op maandag 26 mei 2014 10:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mexicanobakker heeft voor een hele leuke OP gezorgd.
en een dikke lulquote:Op maandag 26 mei 2014 10:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij heeft ook een mooie trui.
quote:
Leugens !quote:
Dat ook, maar perziksap vind ik nog leuker.quote:Op maandag 26 mei 2014 10:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja fijn he dat ik er tegenwoordig in sta?
Ik kan daar helaas nog geen oordeel over vellen, misschien komt daar binnenkort verandering in.quote:
Niet zeiken, je hebt tenminste werkquote:
quote:
Dat zou ik ook wel staan ja als iemand dit zo zou presenteren aan zijn gastenquote:
Wat voor een mysterieuze username heb je daar?quote:Op maandag 26 mei 2014 10:22 schreef JanCees het volgende:
Johannes, waarom post je niet meer op WZV?
Ik mis je
Nee, hoor ik noteer het in mijn aantekeningenboekjequote:Op maandag 26 mei 2014 10:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Daar doen we niet aanCondooms. Uh beetje TMI geloof ik nu.
ohja, ik was vergeten dat je AL OP LEEFTIJD BENTquote:
Wat saai, heb je eens een vriend...quote:
Besteld.quote:
Ja daar zat ik al op te wachten maar dat is niet de redenquote:Op maandag 26 mei 2014 10:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ohja, ik was vergeten dat je AL OP LEEFTIJD BENT![]()
![]()
![]()
Ik heet daar JanCees, vooral actief in de slowchatquote:Op maandag 26 mei 2014 10:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat voor een mysterieuze username heb je daar?
Niet dat je ze ooit zal gebruiken...quote:
Originele naam welquote:Op maandag 26 mei 2014 10:23 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik heet daar JanCees, vooral actief in de slowchat
Ribbels waren gratisquote:Op maandag 26 mei 2014 10:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja daar zat ik al op te wachten maar dat is niet de reden![]()
Sowieso, ribbels
Ik lurk daar wel eens hoor, ik vroeg me al af wie die sympathieke JanCees nou was, maar dat ben jij dusquote:Op maandag 26 mei 2014 10:23 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik heet daar JanCees, vooral actief in de slowchat
Te makkelijk ook, godverquote:Op maandag 26 mei 2014 10:24 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Niet dat je ze ooit zal gebruiken...
Maar ach, zn la vol staat zo leuk he![]()
Ik ook, mijn internet lag eruitquote:
quote:
Die post hier ook wel eens meequote:Op maandag 26 mei 2014 10:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik maak ook een account aan op WZV
'perziksap'
Geen ideequote:
Als ik even heel snel google zie ik wel goedkopere idd.quote:Op maandag 26 mei 2014 10:25 schreef Labotte het volgende:
is dat niet duur voor een SSD van maar 500GB?
quote:
quote:
ja precies. En 500GB is niets tegenwoordig.quote:Op maandag 26 mei 2014 10:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Als ik even heel snel google zie ik wel goedkopere idd.
quote:
ssd dit he, das voor wat zware programma;s en je boot.quote:Op maandag 26 mei 2014 10:27 schreef Labotte het volgende:
[..]
ja precies. En 500GB is niets tegenwoordig.
quote:Op maandag 26 mei 2014 10:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik lurk daar wel eens hoor, ik vroeg me al af wie die sympathieke JanCees nou was, maar dat ben jij dus
Alleen 's nachts hč?quote:Op maandag 26 mei 2014 10:28 schreef Fokker89 het volgende:
Is het niet weer eens tijd voor een pauze
mjah wellicht, te weinig verstand vanquote:Op maandag 26 mei 2014 10:27 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ssd dit he, das voor wat zware programma;s en je boot.
Dan koop je een hybrid of een normale shh voor je data
500 gb is meer dan genoeg![]()
(en deze kan je in je ps4 proppen)
mn laptop heeft 3 ssd's en een hddquote:
ik zeg, we boycotten ze!quote:Op maandag 26 mei 2014 10:29 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja dat sloeg ook nergens op, ze waren nog geen 3 uur bezig
mijn PC een SSD van 2TB en een gewone HD van 2TB en dan heb ik nog 4 gewone externe HD's van 500GB, die extra snelheid van de SSD heb ik dus niet meer nodigquote:
Vorige keren hadden ze wel al pauze in de tweede nacht. Nu voor het eerst ook in de eerste nachtquote:Op maandag 26 mei 2014 10:29 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja dat sloeg ook nergens op, ze waren nog geen 3 uur bezig
En elke keer komen we weer terugquote:Op maandag 26 mei 2014 10:31 schreef Karina het volgende:
Eigenlijk is er elke keer gewoon geen moer aan he? Maar dat zeggen we ook elke keer.
Vroeger was het veel leuker, met mp3 spelers en zo. Ik mis zequote:Op maandag 26 mei 2014 10:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
De hunt niets aan vinden
Al zou ik nooit fanatiek hunten zonder topusers als perziksap en J Alba
quote:Op maandag 26 mei 2014 10:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou zonder topic zou ik echt veel minder kijkenDit topic maakt het nog dragelijk.
Jaquote:
Vroeger was de Top 2000 ook veel leuker zonder al die nieuwe muziek.quote:Op maandag 26 mei 2014 10:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Vroeger was het veel leuker, met mp3 spelers en zo. Ik mis ze
Jah!quote:
quote:Op maandag 26 mei 2014 10:44 schreef EDMAN- het volgende:
Ik zoek een tondeuse, mijn oude is helaas gestolen laatst op een BBQ en m'n schaamhaar komt haast uit m'n broekspijpen(100% waarheid)
Hoe wordt je tondeuze gestolen op een BBQquote:Op maandag 26 mei 2014 10:44 schreef EDMAN- het volgende:
Ik zoek een tondeuse, mijn oude is helaas gestolen laatst op een BBQ en m'n schaamhaar komt haast uit m'n broekspijpen(100% waarheid)
neger wat?quote:Op maandag 26 mei 2014 10:44 schreef EDMAN- het volgende:
Maak er vlechtjes in.quote:Op maandag 26 mei 2014 10:44 schreef EDMAN- het volgende:
quote:Op maandag 26 mei 2014 10:47 schreef EDMAN- het volgende:
nou
ik pendel nog al eens tussen Roosendaal (vrienden / ouders) en Antwerpen (vriendin) en dan had ik standaard een tas bij met wat kleren, toilettas etc.
2 weken geleden was ik bij een openbare BBQ in Antwerpen en was nog niet langs huis geweest. Naast die BBQ wordt ook een technofeest gehouden en ik had m'n spullen, lekker slim, buiten laten staan. Nu hebben zwervers door de vuilniszakken zitten rotzooien én mijn boodschappentas met vuile onderbroek en m'n toilettas(we hadden nog geluk want onze Weber BBQ werd net weggesleept door 2 Polen toen we terugkwamen)
quote:Op maandag 26 mei 2014 10:47 schreef EDMAN- het volgende:
nou
ik pendel nog al eens tussen Roosendaal (vrienden / ouders) en Antwerpen (vriendin) en dan had ik standaard een tas bij met wat kleren, toilettas etc.
2 weken geleden was ik bij een openbare BBQ in Antwerpen en was nog niet langs huis geweest. Naast die BBQ wordt ook een technofeest gehouden en ik had m'n spullen, lekker slim, buiten laten staan. Nu hebben zwervers door de vuilniszakken zitten rotzooien én mijn boodschappentas met vuile onderbroek en m'n toilettas(we hadden nog geluk want onze Weber BBQ werd net weggesleept door 2 Polen toen we terugkwamen)
Das ook niet heel handigquote:Op maandag 26 mei 2014 10:47 schreef EDMAN- het volgende:
nou
maar is je vriendin een echte antwerpse incl accent?quote:Op maandag 26 mei 2014 10:51 schreef EDMAN- het volgende:
drom, jeweettoch, lekker tegen de stroom in!
heb dan wel weer een hekel aan baarden
quote:Op maandag 26 mei 2014 10:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar is je vriendin een echte antwerpse incl accent?
nicequote:Op maandag 26 mei 2014 10:53 schreef EDMAN- het volgende:
[..]heerlijk is dat, geboren en getogen.
Ga morgen m'n verblijfsvergunning ophalen, amaiiiii (25 euro zorgverzekering per kwartaal, here I come!)
same here... eigenlijkquote:Op maandag 26 mei 2014 10:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Hola
Ik ben nu wel even weg, toch maar wat doen.
Ik ben ook niet actief bezig met de hunt hoorquote:Op maandag 26 mei 2014 10:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Hola
Ik ben nu wel even weg, toch maar wat doen.
Football Mode –Neem automatisch hoogtepunten opquote:
Dan heeft die tv weinig te doen als Nederland speelt.quote:Op maandag 26 mei 2014 10:56 schreef bambino het volgende:
[..]
Football Mode –Neem automatisch hoogtepunten op
Geen Walking Fridge hebbenquote:Op maandag 26 mei 2014 10:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Voetbalmodus is dat je TV bier voor je haalt en chips.
Is die na 3 wedstrijden klaar ja, dan is 669¤ veel geld.quote:Op maandag 26 mei 2014 10:57 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dan heeft die tv weinig te doen als Nederland speelt.
Jij hebt net mijn post gelezen zeker?quote:
Ja, en in die 3 wedstrijden zullen er weinig hoogte punten zijn.quote:Op maandag 26 mei 2014 10:58 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Is die na 3 wedstrijden klaar ja, dan is 669¤ veel geld.
Ik quotte je zelfs, hoe kom je er erbijquote:Op maandag 26 mei 2014 10:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij hebt net mijn post gelezen zeker?
Jup. En voor Roda volgend seizoen haal ik hem ook nietquote:Op maandag 26 mei 2014 10:59 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja, en in die 3 wedstrijden zullen er weinig hoogte punten zijn.
Ohnee, die had ik nog helemaal niet gelezenquote:Op maandag 26 mei 2014 11:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kan niet quoten in dichte topics dus dan maar even zo:
GC / [HUNT SC] iBOOD #215 - Zeg, psst, Watercoker kopen ? (hi ha ho)
quote:Op maandag 26 mei 2014 09:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Football mode is inclusief walking fridge
Dat snap ik, maar op het werk hier worden enkele scriptjes geblokkeerd.quote:Op maandag 26 mei 2014 11:01 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ohnee, die had ik nog helemaal niet gelezenBen pas sinds een halfuurtje op, moet nog ontbijten.
Je kunt overigens gewoon quoten in een gesloten topic, en dan die tekst kopieren en hier plakken
Dus je kunt wel quoten, maar niet in een gesloten topic quoten en dan copy/paste?quote:Op maandag 26 mei 2014 11:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar op het werk hier worden enkele scriptjes geblokkeerd.
Dat niet wetenquote:
Man, wat een logicaquote:Op maandag 26 mei 2014 11:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Quoten gaat ook verragd, autorefresh posts kan ik niet quoten, dan moet ik eerst handmatig refreshen. In een dicht topic kan ik helemaal niets.
Ik heb er al 3 op voorraadquote:Op maandag 26 mei 2014 11:04 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Hier gewoon ook 3 van kopen, kun je vooruit
quote:Op maandag 26 mei 2014 11:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Quoten gaat ook verragd, autorefresh posts kan ik niet quoten, dan moet ik eerst handmatig refreshen. In een dicht topic kan ik helemaal niets.
Nee joh, die laatste is om te laten zien wat voor borsteltjes het zijnquote:Op maandag 26 mei 2014 11:06 schreef MrBanaan1 het volgende:
Het is een 4pack, maar er staan er 5 op de foto![]()
quote:Op maandag 26 mei 2014 11:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat niet weten![]()
Ik zet het niet voor niets in de TT
Je moet nog veel leren over de huntquote:
die 5de is zonder dop, die krijg je voor niksquote:Op maandag 26 mei 2014 11:06 schreef MrBanaan1 het volgende:
Het is een 4pack, maar er staan er 5 op de foto![]()
Ja nou toch staan er VIJF dingenquote:Op maandag 26 mei 2014 11:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee joh, die laatste is om te laten zien wat voor borsteltjes het zijn
Mwahhhh, ik loop al wat jaartjes mee hoorquote:
Maar niet hier. Hier hunten is heul andersquote:Op maandag 26 mei 2014 11:08 schreef Labotte het volgende:
[..]
Mwahhhh, ik loop al wat jaartjes mee hoor
if only you knew...quote:Op maandag 26 mei 2014 11:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar niet hier. Hier hunten is heul anders
Mijn internetquote:
Ucster hunt lokpostquote:
Ik heb het nét opquote:
Blegh, dat je dat kan. Ik krijg hartkloppingen na 3 koffiequote:Op maandag 26 mei 2014 11:20 schreef Labotte het volgende:
Maar ach ik had al 4 bakkenop
belangrijkste ontbijt van heeeeeel de wereld.
het kllinkt (!) gewoon echt alleen al ranzig.quote:
bij 3 bakken zit ik nog niet op een kwart van mijn dagconsumptiequote:Op maandag 26 mei 2014 11:20 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Blegh, dat je dat kan. Ik krijg hartkloppingen na 3 koffie
dat heb ik juist met bierquote:Op maandag 26 mei 2014 11:21 schreef Labotte het volgende:
[..]
bij 3 bakken zit ik nog niet op een kwart van mijn dagconsumptie
quote:
Daar heb jij wel vaker het handje van hč?quote:Op maandag 26 mei 2014 11:21 schreef EDMAN- het volgende:
oh shit, die Nikon net gemist, zag er goed uit
Ja vervelende mensen die me altijd op de verkeerde momenten proberen te bellen. Sowieso mis ik de box standaard, dat is waar. Ga ook expres een uur later lunchen, komt ie alsnog.quote:Op maandag 26 mei 2014 11:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Daar heb jij wel vaker het handje van hč?Net te laat komen voor de dingen die jij wil
das idd meteen een ander gezichtquote:Op maandag 26 mei 2014 11:22 schreef Labotte het volgende:
btw, zaterdag tijdens een etentje met vrienden is er een hoekje van een van mijn bovenvoortanden afgebroken
geen gezicht
in het weekend wisselt het van niets tot ongeveer wat jij zegtquote:
quote:
quote:
Das balenquote:Op maandag 26 mei 2014 11:22 schreef Labotte het volgende:
btw, zaterdag tijdens een etentje met vrienden is er een hoekje van een van mijn bovenvoortanden afgebroken
geen gezicht
Ik zal waarschijnlijk wel net even geen internet hebben als er eindelijk een knappe koffer oid langskomtquote:Op maandag 26 mei 2014 11:22 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Ja vervelende mensen die me altijd op de verkeerde momenten proberen te bellen. Sowieso mis ik de box standaard, dat is waar. Ga ook expres een uur later lunchen, komt ie alsnog.
Neem jij altijd vrij voor de hunt of ben je ook keihard aan het werk net als ik?quote:
aaah nog op zoek naar een koffer ja? (of heb ik iets of iemand anders in mn hoofd..)quote:Op maandag 26 mei 2014 11:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zal waarschijnlijk wel net even geen internet hebben als er eindelijk een knappe koffer oid langskomtOf dat ik net naar de huisarts ben oid
Student, zelf tijd inplannenquote:Op maandag 26 mei 2014 11:24 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Neem jij altijd vrij voor de hunt of ben je ook keihard aan het werk net als ik?
meest irritante is nog dat je er elke keer met je tong langs gaatquote:
Nee dat was ik iddquote:Op maandag 26 mei 2014 11:24 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
aaah nog op zoek naar een koffer ja? (of heb ik iets of iemand anders in mn hoofd..)
aaaah, mooie tijd was datquote:Op maandag 26 mei 2014 11:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Student, zelf tijd inplannen
Heb meerdere dingen open staan
wat voor koffer zoek je dan?quote:
Altijd als er ineens iets anders zit in je mondquote:Op maandag 26 mei 2014 11:25 schreef Labotte het volgende:
[..]
meest irritante is nog dat je er elke keer met je tong langs gaat
Geen set (ik hoef er geen 3), geen cabin size (heb ik al), betaalbaar en een beetje mooiquote:
jaquote:Op maandag 26 mei 2014 11:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Altijd als er ineens iets anders zit in je mond
Jaquote:Op maandag 26 mei 2014 11:26 schreef Labotte het volgende:
[..]
ja
en het voelt alsof je halve gebit weg is, maar als je kijkt is het maar een klein kutstukje
vriend van mij heeft een giga afzichtelijke vol met palmbomen en hawaii-shirts er op geschilderd.quote:Op maandag 26 mei 2014 11:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Geen set (ik hoef er geen 3), geen cabin size (heb ik al), betaalbaar en een beetje mooi
Ah, die heb ik ook (zie ik net) :Járen geleden op Ibood gekocht.quote:Op maandag 26 mei 2014 11:24 schreef Labotte het volgende:
nou hup met die denon.
ik hou het bij mijn draadloze sennheizer HDR 170
heb jij ook van die domme stelling-epistels gepost hierquote:
Dat is altijd wel een mooi voordeel jaquote:Op maandag 26 mei 2014 11:27 schreef Labotte het volgende:
[..]
vriend van mij heeft een giga afzichtelijke vol met palmbomen en hawaii-shirts er op geschilderd.
Enige reden voor dat wanstaltelijke ding: ''ik zie hem direct op de band en niemand wil er nog dood mee gevonden worden, dus lekker makkelijk''
daar had hij op zich een goed punt toen hij de zijne direct had en ik nog een het puzzelen was het nu de mijne was of toch die van die meneer daar of die mevrouw daar die dezelfde type koffers inspecteerd
die school met die kutleraar die zn leerlingen adviseert hun opstellen op fok te zetten?quote:
quote:
die denon of die sennheizerquote:Op maandag 26 mei 2014 11:28 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ah, die heb ik ook (zie ik net) :Járen geleden op Ibood gekocht.
ik hoef geen snoerlozequote:Op maandag 26 mei 2014 11:29 schreef Labotte het volgende:
[..]
die denon of die sennheizer?
want die sennheizer heb ik een jaartje terug gewoon in de winkel gekocht
De Sennheizer, in 2009 geloof ik gekocht,ik zal zo voor de grap eens kijken.quote:Op maandag 26 mei 2014 11:29 schreef Labotte het volgende:
[..]
die denon of die sennheizer?
want die sennheizer heb ik een jaartje terug gewoon in de winkel gekocht
het model wat ik heb was nog geen jaar uit toen ik het kocht dus ik denk het nietquote:Op maandag 26 mei 2014 11:30 schreef NoCigar het volgende:
[..]
De Sennheizer, in 2009 geloof ik gekocht,ik zal zo voor de grap eens kijken.
nee jij bent duurquote:
dat komt door die voetbalmodusquote:
Ik ben niet te koopquote:
Wel te huur?quote:
Zoiets ja, maatschappelijke stellingen om een discussie uit te lokken oid.quote:Op maandag 26 mei 2014 11:32 schreef Luukiemaster het volgende:
Whoo, wat een gehaat hier! Ik weet niet eens waar het over gaat!
Als ik het goed begrijp was er dus een faaldocent die het advies gaf om verslagen hier te posten?
Zou het aan mijn TT liggen?quote:
Ja een maatschappelijk-iets vak, epistels tekst met een nep-stellingname, zogenaamd om hier op het forum er discussie over te hebben, maar ze deden het allemaal hier neerplempen en nooit meer terugkomen. meerdere per dag, was gewoon te opvallenquote:Op maandag 26 mei 2014 11:32 schreef Luukiemaster het volgende:
Whoo, wat een gehaat hier! Ik weet niet eens waar het over gaat!
Als ik het goed begrijp was er dus een faaldocent die het advies gaf om verslagen hier te posten?
quote:
quote:
zou zomaar kunnenquote:
Gelukkig zijn we al ver in dit topicquote:
alle 55" volquote:
Uiteraard, het moet wel bij de tv passenquote:
volgende tt graag: fischer koptelefoons en makita accuboorquote:Op maandag 26 mei 2014 11:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gelukkig zijn we al ver in dit topic
Koffers!!quote:Op maandag 26 mei 2014 11:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
volgende tt graag: fischer koptelefoons en makita accuboor
en samsung combimagnetrons!quote:Op maandag 26 mei 2014 11:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
volgende tt graag: fischer koptelefoons en makita accuboor
Ik wacht net zolang tot er een met curlingmodus komtquote:
dat je leiv bent <3quote:Op maandag 26 mei 2014 11:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]![]()
Wat denken jullie wel niet van me
Op de zijkant staat anders HDR 170, maar bij de bestelling staat dit: Sennheiser RS 170 Circum-Aurale Draadloze Koptelefoon (en Sennheiser CX 150 In-Ears). ¤119,95. Het was trouwens eind 2010 zie ik nu.quote:Op maandag 26 mei 2014 11:31 schreef Labotte het volgende:
[..]
het model wat ik heb was nog geen jaar uit toen ik het kocht dus ik denk het niet
Ook een plafondlamp gernequote:Op maandag 26 mei 2014 11:37 schreef gianni61 het volgende:
Lijstje:
Labotte: Samsung combimagnetron
Edman: tondeuse:
Essnhills: Koffer
Gianni: Accuboor en Koptelefoon
Iedereen: 450 boxen
quote:Op maandag 26 mei 2014 11:38 schreef essnhills het volgende:
Lijstje:
Essnhills: Koffer & plafondlamp
Wensen of echt gekocht?quote:Op maandag 26 mei 2014 11:37 schreef gianni61 het volgende:
Lijstje:
Essnhills: Koffer
En tosti-ijzerquote:
Echt gekocht natuurlijk, Iedereen hier heeft 450 boxenquote:
je kunt het ook zelf aanvullen hequote:
Nee, dat is onmogelijkquote:
en zout en pepermolensquote:Op maandag 26 mei 2014 11:41 schreef essnhills het volgende:
Ik dacht trouwens dat Peugeot auto's maakte?
Wel eens achter zo'n auto gereden? Lijkt ook net een pepermolen..quote:Op maandag 26 mei 2014 11:41 schreef essnhills het volgende:
Ik dacht trouwens dat Peugeot auto's maakte?
Dan kun je beter een chinaphone kopenquote:Op maandag 26 mei 2014 11:38 schreef EDMAN- het volgende:
en ik wil een dual sim telefoon btw, aangezien ik soms vergeet roaming af te zetten
Ah is dat hetquote:Op maandag 26 mei 2014 11:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en zout en pepermolens
enige verschil: de molens zijn wel goed
oh serieus? merk / type?? Want dat hoor ik vaker, maar krijg maar niks gevonden. Als ik maar kan bellen en whatsappen.quote:Op maandag 26 mei 2014 11:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan kun je beter een chinaphone kopenGoedkoper. Ik heb er eentje van 60 euro, batterij gaat superlang mee.
Ik heb deze een poosje geleden gekocht, ben er echt tevreden mee, ZEKER voor dat geld.quote:Op maandag 26 mei 2014 11:43 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
oh serieus? merk / type?? Want dat hoor ik vaker, maar krijg maar niks gevonden. Als ik maar kan bellen en whatsappen.
Indd! Renault is 10 x slechterquote:Op maandag 26 mei 2014 11:44 schreef MrBanaan1 het volgende:
Al die haat op Peugeot, beetje kinderachtig. Niks mis mee hoor. Niet te vergelijken met Audi oid. nee, maargoed.
Thanks!quote:Op maandag 26 mei 2014 11:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb deze een poosje geleden gekocht, ben er echt tevreden mee, ZEKER voor dat geld.
http://www.pandawill.com/(...)ry-black-p82850.html
2 korte vraagjes toch:quote:Op maandag 26 mei 2014 11:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb deze een poosje geleden gekocht, ben er echt tevreden mee, ZEKER voor dat geld.
http://www.pandawill.com/(...)ry-black-p82850.html
Verleden tijd ja. Sowieso vind ik dat niet relevant voor een normale personenen autoquote:Op maandag 26 mei 2014 11:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Peugeot motoren bliezen vaak op in de F1.
na 1 keer goed bbq'en is dat ding al vuil en verrrotquote:Op maandag 26 mei 2014 11:45 schreef gianni61 het volgende:
mooie bbq. zou kopen als ik geld te veel had
vuil is smaakquote:Op maandag 26 mei 2014 11:46 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
na 1 keer goed bbq'en is dat ding al vuil en verrrot
Peugeot is wel een degelijk merk. Ik chargeerde.quote:Op maandag 26 mei 2014 11:46 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Verleden tijd ja. Sowieso vind ik dat niet relevant voor een normale personenen autoPikes Peak winnen ze al jaren, en ze gaan nu weer mee doen met Dakar (waren er al eens succesvol). Dusja, wie weet keert het tij zich.
Wat wil jij hiermee zeggen?quote:
Ah joh, boeit me verder niet hoor, maar het verraste me dat veel mensen niet tevreden waren.quote:Op maandag 26 mei 2014 11:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Peugeot is wel een degelijk merk. Ik chargeerde.
wij zijn serieus aan het hunten hoorquote:
Hij is best snel, duidelijk scherm, wel een beetje dik (komt door de batterij natuurlijk) maar dat vind ik niet zo een probleem, als ik hem meeneem zit hij toch in mijn tas en thuis maakt het ook niks uit.quote:Op maandag 26 mei 2014 11:45 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
2 korte vraagjes toch:
- ervaring?
- micro-sim kaart?
xxxx
Het is natuurlijk druk bij ibood, hunt en alles hč?quote:Op maandag 26 mei 2014 11:48 schreef MrBanaan1 het volgende:
Overigens net een account gemaakt en nu een paar minuten later nog steeds geen email...
Heldin, echt serieus!! Hier was ik dus naar op zoek (alleen niet bepaald actief)quote:Op maandag 26 mei 2014 11:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij is best snel, duidelijk scherm, wel een beetje dik (komt door de batterij natuurlijk) maar dat vind ik niet zo een probleem, als ik hem meeneem zit hij toch in mijn tas en thuis maakt het ook niks uit.
Grote voordeel de batterij natuurlijk, doe er zeker 3 dagen mee, als ik de telefoon niet zo vaak gebruik zelfs 5 dagen wel.
Tja verder, gewoon android telefoon, niks mis mee.
Ik heb er twee normale simkaartjes in zitten. Maar ik denk dat ze bij pandawill wel van die 'converters' hebben om een micro om te bouwen naar een normale.
Ik kwam deze ook per toeval tegen in het Chinaphone topic. Ik dacht, voor 60 euro kan ik me geen buil vallen.quote:Op maandag 26 mei 2014 11:49 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Heldin, echt serieus!! Hier was ik dus naar op zoek (alleen niet bepaald actief)
Silver was wel een toffe gamequote:Op maandag 26 mei 2014 11:50 schreef over_hedge het volgende:
Adviesprijs
¤ 1660,5
Is dat ding van echt silver gemaakt of zo
Mjah voor de camera etc. hoef je het niet te doen. Maar ik heb tegenwoordig telefoonrekeningen van 100 euro (als man zijndequote:Op maandag 26 mei 2014 11:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kwam deze ook per toeval tegen in het Chinaphone topic. Ik dacht, voor 60 euro kan ik me geen buil vallen.
Is ie hier alsnog goedkoperquote:
Camera gebruik ik zelden, ik heb een digitale camera dat is toch wel beter foto's maken vind ik.quote:Op maandag 26 mei 2014 11:51 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Mjah voor de camera etc. hoef je het niet te doen. Maar ik heb tegenwoordig telefoonrekeningen van 100 euro (als man zijnde. Dat haal ik er zo uit op deze manier. Puur whatsapp en kunnen bellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |