Je moet nog veel leren over de huntquote:
die 5de is zonder dop, die krijg je voor niksquote:Op maandag 26 mei 2014 11:06 schreef MrBanaan1 het volgende:
Het is een 4pack, maar er staan er 5 op de foto![]()
Ja nou toch staan er VIJF dingenquote:Op maandag 26 mei 2014 11:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee joh, die laatste is om te laten zien wat voor borsteltjes het zijn
Mwahhhh, ik loop al wat jaartjes mee hoorquote:
Maar niet hier. Hier hunten is heul andersquote:Op maandag 26 mei 2014 11:08 schreef Labotte het volgende:
[..]
Mwahhhh, ik loop al wat jaartjes mee hoor
if only you knew...quote:Op maandag 26 mei 2014 11:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar niet hier. Hier hunten is heul anders
Mijn internetquote:
Ik heb het nét opquote:
Blegh, dat je dat kan. Ik krijg hartkloppingen na 3 koffiequote:Op maandag 26 mei 2014 11:20 schreef Labotte het volgende:
Maar ach ik had al 4 bakkenop
belangrijkste ontbijt van heeeeeel de wereld.
het kllinkt (!) gewoon echt alleen al ranzig.quote:
bij 3 bakken zit ik nog niet op een kwart van mijn dagconsumptiequote:Op maandag 26 mei 2014 11:20 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Blegh, dat je dat kan. Ik krijg hartkloppingen na 3 koffie
dat heb ik juist met bierquote:Op maandag 26 mei 2014 11:21 schreef Labotte het volgende:
[..]
bij 3 bakken zit ik nog niet op een kwart van mijn dagconsumptie
quote:
Daar heb jij wel vaker het handje van hè?quote:Op maandag 26 mei 2014 11:21 schreef EDMAN- het volgende:
oh shit, die Nikon net gemist, zag er goed uit
Ja vervelende mensen die me altijd op de verkeerde momenten proberen te bellen. Sowieso mis ik de box standaard, dat is waar. Ga ook expres een uur later lunchen, komt ie alsnog.quote:Op maandag 26 mei 2014 11:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Daar heb jij wel vaker het handje van hè?Net te laat komen voor de dingen die jij wil
das idd meteen een ander gezichtquote:Op maandag 26 mei 2014 11:22 schreef Labotte het volgende:
btw, zaterdag tijdens een etentje met vrienden is er een hoekje van een van mijn bovenvoortanden afgebroken
geen gezicht
in het weekend wisselt het van niets tot ongeveer wat jij zegtquote:
quote:
quote:
Das balenquote:Op maandag 26 mei 2014 11:22 schreef Labotte het volgende:
btw, zaterdag tijdens een etentje met vrienden is er een hoekje van een van mijn bovenvoortanden afgebroken
geen gezicht
Ik zal waarschijnlijk wel net even geen internet hebben als er eindelijk een knappe koffer oid langskomtquote:Op maandag 26 mei 2014 11:22 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Ja vervelende mensen die me altijd op de verkeerde momenten proberen te bellen. Sowieso mis ik de box standaard, dat is waar. Ga ook expres een uur later lunchen, komt ie alsnog.
Neem jij altijd vrij voor de hunt of ben je ook keihard aan het werk net als ik?quote:
aaah nog op zoek naar een koffer ja? (of heb ik iets of iemand anders in mn hoofd..)quote:Op maandag 26 mei 2014 11:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zal waarschijnlijk wel net even geen internet hebben als er eindelijk een knappe koffer oid langskomtOf dat ik net naar de huisarts ben oid
Student, zelf tijd inplannenquote:Op maandag 26 mei 2014 11:24 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Neem jij altijd vrij voor de hunt of ben je ook keihard aan het werk net als ik?
meest irritante is nog dat je er elke keer met je tong langs gaatquote:
Nee dat was ik iddquote:Op maandag 26 mei 2014 11:24 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
aaah nog op zoek naar een koffer ja? (of heb ik iets of iemand anders in mn hoofd..)
aaaah, mooie tijd was datquote:Op maandag 26 mei 2014 11:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Student, zelf tijd inplannen
Heb meerdere dingen open staan
wat voor koffer zoek je dan?quote:
Altijd als er ineens iets anders zit in je mondquote:Op maandag 26 mei 2014 11:25 schreef Labotte het volgende:
[..]
meest irritante is nog dat je er elke keer met je tong langs gaat
Geen set (ik hoef er geen 3), geen cabin size (heb ik al), betaalbaar en een beetje mooiquote:
jaquote:Op maandag 26 mei 2014 11:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Altijd als er ineens iets anders zit in je mond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |