SPOILER: Uw DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan: klik HIER of kopieer anders de link en open 'm in je mediaspeler. Wij bevelen VLC Media Player aan.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's.
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppy (de verzoekjesautomaat) voor muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierboven om iets aan te vragen. Gup wordt beheerd door robdriessen. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Gup kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Wie draait er nu?
Kijk op www.radio49.nlDraait DJ Guppy? Da's onze verzoekjesbot. Staat er een andere naam? Dan heb je je antwoord.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het DJ team kan door een PM te sturen naar robdriessen. Zodra je een account hebt, krijg je de inloggegevens. Als je gaat draaien, laat jezelf dan wel even op het rooster zetten door een PM te sturen naar Melting, LovelyLady, Zokunen., ACT-F of Symphonic
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Nee. Draai wat je leuk vindt, of beter nog: wat de luisteraars in het forum leuk vinden. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Handige plugins voor Sam broadcaster? weet je er een paar? laat ons het weten!
Last.fm voor Sam broadcaster!
Volg de handige instructies op! Sam broadcaster Last.fm plugin!
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Praat het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Dan moet je vandaag niet stofzuigen.quote:
Dan is het vanaf nu een relaxte zondag?quote:
Moet je daar perse voor kunnen verbinden?quote:
EHBTHquote:Op zondag 25 mei 2014 11:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Moet je daar perse voor kunnen verbinden?
Waarom dat dan?quote:Op zondag 25 mei 2014 11:28 schreef Rafeiro het volgende:
En nu stream ik wel, maar kan ik de stream niet horen
Krijg geen verbinding en dat probleem heb ik ook met het werk.quote:
Wat draai je momenteel?quote:Op zondag 25 mei 2014 11:31 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Krijg geen verbinding en dat probleem heb ik ook met het werk.
Ergens zit iets niet goed.
Maar ik heb zo'n hekel aan het herinstalleren van alles want ik vergeet altijd wel iets
quote:Op zondag 25 mei 2014 11:33 schreef Rafeiro het volgende:
Nu iets van Usher, Simone was gisteren van de ochtendshow die niemand heeft gemerkt
Niet eens zo slecht gisteren:quote:Op zondag 25 mei 2014 11:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Misschien als het nummer zo meteen veranderd dat het veranderd op de stream.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sound reasonable...Time to up my medication.
quote:Op zondag 25 mei 2014 11:36 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Niet eens zo slecht gisteren:Wel vreemd dat Simone nog in de player staat dan. En niet Useo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Sam doet soms raarquote:Op zondag 25 mei 2014 11:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Wel vreemd dat Simone nog in de player staat dan. En niet Useo.
Speciale richting?quote:Op zondag 25 mei 2014 11:37 schreef Rafeiro het volgende:
Maar als er verzoekjes zijn dan is dat prima.
Dat is nou jammer..... had anders nog wel verzoekjes... nu moet ik platen gaan bedenken.quote:
Mja ik ga niet zomaar aan de klusquote:Op zondag 25 mei 2014 11:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is nou jammer..... had anders nog wel verzoekjes... nu moet ik platen gaan bedenken.
Dan vraag ik Anneke Grunloh - Brandend zand speciaal voor Symph aan.quote:
Die heb ik nietquote:Op zondag 25 mei 2014 11:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan vraag ik Anneke Grunloh - Brandend zand speciaal voor Symph aan.
Lili Marlenequote:Op zondag 25 mei 2014 11:43 schreef Melting het volgende:
Oh... en natuurlijk Lili Marleen van Marlene Dietrich..
Speciaal voor Muisje.
quote:Op zondag 25 mei 2014 11:51 schreef Rafeiro het volgende:
Niet echt van Vout dus, maar wel uit zijn straatje
Engeland wordt geen wereldkampioen.quote:
Griekenland en Denemarken zouden ook nooit wat winnenquote:
Klopt... maar die waren outsider.quote:Op zondag 25 mei 2014 12:01 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Griekenland en Denemarken zouden ook nooit wat winnen
Eden ahead.quote:Op zondag 25 mei 2014 12:07 schreef EggsTC het volgende:
[..]Ik kan even niet intunen... geen geluid h ier
Ik een paar miljoen op mijn bankrekeningquote:Op zondag 25 mei 2014 12:15 schreef sararaats het volgende:
ik kom net uit de zon. ik wil namelijk een pentagram op m'n rug.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 25 mei 2014 12:15 schreef sararaats het volgende:
ik kom net uit de zon. ik wil namelijk een pentagram op m'n rug.
[ afbeelding ]
Agneton loopt iets voorop in de nitzho scene dan de anderen. Hij heeft er 6 maanden over gedaan zei die, Eden Ahead.quote:
muhahahaha! wederom voor m'n Day Zero Project omdat ik geen echte tattoo mag wil ik het zo doen.quote:
quote:Op zondag 25 mei 2014 12:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hallo
Lekker internetzondag hier
Goed plan.quote:Op zondag 25 mei 2014 12:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Mwoah misschien vanmiddag even mijn schoolboek verder lezen
Heb gisternacht voor het eerst in tijden een feestje laten zitten. Heerlijk om geen kater te hebbenquote:
Je wordt ouder.quote:Op zondag 25 mei 2014 12:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Heb gisternacht voor het eerst in tijden een feestje laten zitten. Heerlijk om geen kater te hebben
Mwoahquote:
Je hebt nogal plannen.....quote:Op zondag 25 mei 2014 12:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Mwoah
Ik ga wel minder feesten als ik een vrouw/kind/burgerlijk leven heb. Nu ben ik jong en kan ik nog kapot gaan, reizen, fokken enz
Mwoah, het komt vanzelfquote:
Reizen oké..... maar de rest kun je nog steeds doen.quote:Op zondag 25 mei 2014 12:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Mwoah, het komt vanzelf
Straks met een kleine schijtende baby om 4 uur snachts heb ik geen tijd meer om te feesten en reizen
Mijn vrouw en kind en werkgever en overheid beperken mij daarinquote:Op zondag 25 mei 2014 12:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Reizen oké..... maar de rest kun je nog steeds doen.
Heb je al een vrouw en kind dan?quote:Op zondag 25 mei 2014 12:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Mijn vrouw en kind en werkgever en overheid beperken mij daarin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:')
quote:Op zondag 25 mei 2014 13:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Of wil je een DPVerkeerde topicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:')
quote:Op zondag 25 mei 2014 13:37 schreef Rafeiro het volgende:
Best leuk vogelkooi schoonmaken
Monster is los
quote:
quote:Op zondag 25 mei 2014 13:43 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Vogelflats op het scherm van mn telefoon en alles
quote:Op zondag 25 mei 2014 13:58 schreef Rafeiro het volgende:
Hierna nog 1 nummer en dan mag Gup/een andere DJ weer.
Gisteren in de bios; de nieuwe X-men. Voor de rest niet.quote:Op zondag 25 mei 2014 14:08 schreef Rafeiro het volgende:
Melting, nog toffe films gezien recentelijk?
Dit is niet echt het jaar van de goede films volgens mij.quote:Op zondag 25 mei 2014 14:10 schreef Rafeiro het volgende:
Pacific Rim en in the blood waren wel oke. Maar niet echt super.
Geen super de super flms.. wel super animequote:Op zondag 25 mei 2014 14:08 schreef Rafeiro het volgende:
Melting, nog toffe films gezien recentelijk?
Zoals?quote:Op zondag 25 mei 2014 14:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Geen super de super flms.. wel super anime
Dat zijn filmsquote:Op zondag 25 mei 2014 14:16 schreef Rafeiro het volgende:
Akira en Ghost in the shell waren wel oké. Maar ben niet echt een anime kenner.
Wel bizar eigenlijk dat Akira uit '88 komtquote:Op zondag 25 mei 2014 14:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dat zijn filmsAllebei goed ja.
Ik ben meer van de series
Ja, echt supergoede animatie voor die tijdquote:Op zondag 25 mei 2014 14:20 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Wel bizar eigenlijk dat Akira uit '88 komt
Een van de tofste series ooitquote:Op zondag 25 mei 2014 14:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja, echt supergoede animatie voor die tijd
Dragonball begon in 1984 al
Wat heppie gedaan dan? Wat heppie gedaan?quote:Op zondag 25 mei 2014 14:52 schreef Rafeiro het volgende:
Hihi, met netwerkkabels spelen is soms niet slim
Een oude Unix PC aangesloten, maar nu kom ik tot de conclusie dat ik geen toetsenbord en muis heb voor dat ding.quote:Op zondag 25 mei 2014 15:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat heppie gedaan dan? Wat heppie gedaan?
Ken ik niet.quote:Op zondag 25 mei 2014 15:17 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Een oude Unix PC aangesloten, maar nu kom ik tot de conclusie dat ik geen toetsenbord en muis heb voor dat ding.
Wil een beetje spelen met (vermoedelijk) Debian.
Vervelend ja..... wordt wel weer beter.quote:Op zondag 25 mei 2014 16:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Moe wakker worden van middagdutje
We hebben geen hontquote:Op zondag 25 mei 2014 16:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Vervelend ja..... wordt wel weer beter.
Even de hond van ouders uitlaten.
Ach elk huisdier is veel werk.quote:Op zondag 25 mei 2014 16:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
We hebben geen hont
Een hont hebbenZoveel werk. Ik snp echt niet dat mensen daaraan beginnen
3x toch? Alsnog als je een dag even niet thuis bent moet je er weer voor zorgen, ze kunnen helemaal niks zelfquote:Op zondag 25 mei 2014 16:35 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ach elk huisdier is veel werk.
Hontjes zijn best leuk, al wil ik er zelf geen zolang ik single ben. Honden hebben aandacht nodig en moeten 4-5 keer per dag lopen.
Maar toch vind ik het, mits je een goede hebt, erg tof.quote:Op zondag 25 mei 2014 16:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
3x toch? Alsnog als je een dag even niet thuis bent moet je er weer voor zorgen, ze kunnen helemaal niks zelf
quote:Op zondag 25 mei 2014 16:37 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Maar toch vind ik het, mits je een goede hebt, erg tof.
Een mooie Rottweiler wint toch wel van een kadquote:Op zondag 25 mei 2014 16:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja opzich. Ik neem liever een kad later
Ik heb eigenlijk ook geen geduld met kaddenquote:Op zondag 25 mei 2014 16:48 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Een mooie Rottweiler wint toch wel van een kad
Maar niet van een mooie vogel.quote:Op zondag 25 mei 2014 16:48 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Een mooie Rottweiler wint toch wel van een kad
Dat zijn ze zeker.quote:Op zondag 25 mei 2014 16:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
Gisteren op de foto geweest met een Hyacinth Ara, die zijn toch wel echt prachtig.
Hier vliegen Ara's los door de buurt, die zijn tofquote:Op zondag 25 mei 2014 16:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maar niet van een mooie vogel.
Gisteren op de foto geweest met een Hyacinth Ara, die zijn toch wel echt prachtig.
Vliegen die bij jullie gewoon los?quote:
quote:
Spruitje ook als je die wil kopen.quote:Op zondag 25 mei 2014 17:05 schreef Uccie het volgende:
Deze bedoel ik:
[ afbeelding ]
Kosten tussen de 5.000-10.000 euro
quote:Op zondag 25 mei 2014 17:05 schreef Uccie het volgende:
Deze bedoel ik:
[ afbeelding ]
Kosten tussen de 5.000-10.000 euro
Nee, Pico is gewoon niet te koop. Al bieden ze 10 miljardquote:Op zondag 25 mei 2014 17:08 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Spruitje ook als je die wil kopen.
Al denk ik dat Pico ook onbetaalbaar is
quote:Op zondag 25 mei 2014 17:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, Pico is gewoon niet te koop. Al bieden ze 10 miljard
Maar goed, wie wil er een vogel, die mijn naam 's ochtends om 7u blert
Whehe.quote:Op zondag 25 mei 2014 17:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, Pico is gewoon niet te koop. Al bieden ze 10 miljard
Maar goed, wie wil er een vogel, die mijn naam 's ochtends om 7u blert
ja, ik zoek hem even voor je op.quote:Op zondag 25 mei 2014 17:13 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Whehe.
Jij had mij trouwens een tijdje terug een reiskooitje laten zien. Weet je zo nog welke?
Kan ik mevrouw af en toe mee nemen naar buiten als ik bijvoorbeeld naar mijn moeder ga
Je moet ze ook niet bij Van der Valk laten etenquote:Op zondag 25 mei 2014 17:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
ja, ik zoek hem even voor je op.
Ik heb er zelf ook 2, maar binnenkort moet ik er eentje bij hebben. Aangezien mijn valkparkieten echt te dik worden om samen langer dan 10min in dat ding te zitten
Whehehe neuh.quote:
Ik laat ze niets, maar ze regelen dat allemaal zelf.quote:Op zondag 25 mei 2014 17:17 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Je moet ze ook niet bij Van der Valk laten eten
quote:Op zondag 25 mei 2014 17:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe neuh.Beetje bij mijn nieuwe huis in de tuin zitten klooien. Gewoon relaxed.
Owjah, en een stopcontact aangesloten.
En verder gegaan met de stank uit het huis te krijgen!
En weer met die buurman zitten kletsen.
Tnx, lijkt me wel tof om af en toe mee te nemen naar m'n moeder.quote:Op zondag 25 mei 2014 17:19 schreef Uccie het volgende:
http://dierenspeciaalzaak(...)l-5411290151429.html
Raf deze, maar dan in de grootste maat.
Bij sommige winkels hebben ze hem op de knaagdierenafdeling.
Ja, en anders voor weinig een kleine gewone kooi kopen en een beetje aangekleed bij je moeder laten staan.quote:Op zondag 25 mei 2014 17:21 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Tnx, lijkt me wel tof om af en toe mee te nemen naar m'n moeder.
Is maar 100 meter ofzo maar met dit weer zitten we daar wel regelmatig in de tuin en dan in de schaduw met wat voer lijkt me dat voor mevrouw ook wel leuk.
Ow vet! Waar woon je nu? Wel een tuinquote:Op zondag 25 mei 2014 17:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe neuh.Beetje bij mijn nieuwe huis in de tuin zitten klooien. Gewoon relaxed.
Owjah, en een stopcontact aangesloten.
En verder gegaan met de stank uit het huis te krijgen!
En weer met die buurman zitten kletsen.
Tja ach hij is wel vriendelijk hoor, maar een enorme alcoholist die geen blad voor de mond neemt.quote:Op zondag 25 mei 2014 17:21 schreef Melting het volgende:
[..]@ die buurman..... niet om vrolijk van te worden, of wel?
Of is dit een andere buurman?
Toch niet teveel gedaan?
Hehehe nou de meeste zijn al vervangen door de woningstichting; die waren zo ongelooflijk geel he!quote:Op zondag 25 mei 2014 17:23 schreef Rafeiro het volgende:
Kennis van me heeft altijd de gewoonte om alle stopcontacten te slopen in een nieuwe woning. Dan heeft ie die in ieder geval nieuw
Iemand met Thee.quote:Op zondag 25 mei 2014 17:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Prima maar moe dit weekend, veel liggen slapen
Wie is Theo
quote:Op zondag 25 mei 2014 17:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja ach hij is wel vriendelijk hoor, maar een enorme alcoholist die geen blad voor de mond neemt.
En neuh, rustig aan gedaan. Ik heb die grote struik naast de deur tot de grond toe afgeknipt.
Heidens karwei; dat ding heeft stekels van een paar cm lang, die allemaal in elkaar haakten.
Oh ik ben nog niet weg hoor.quote:Op zondag 25 mei 2014 17:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ow vet! Waar woon je nu? Wel een tuin![]()
Ja had iets zonniger mogen zijn wat mij betreft, maar het was idd zeer zeker niet verkeerd.quote:Op zondag 25 mei 2014 17:25 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Dan ben je toch goed bezig geweest. Was in ieder geval lekker weer.
Oh Theequote:
Meh, het gaat. De muren moeten nog gladgeschuurd worden voor het behang, alle plafonds moeten nog gesausd worden, en al het houtwerk moet nog geschilderd worden.quote:
En het huis zelf?quote:Op zondag 25 mei 2014 17:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh ik ben nog niet weg hoor.
En ik ben hier dichtbij in de buurt gebleven, paar dorpjes verderop.
Ik heb idd een tuin, de voortuin is groter dan die van mijn huidige huis.
De achtertuin is helaas wel veel en veel kleiner.
Je hebt nog even, niet stressen.quote:Op zondag 25 mei 2014 17:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Meh, het gaat. De muren moeten nog gladgeschuurd worden voor het behang, alle plafonds moeten nog gesausd worden, en al het houtwerk moet nog geschilderd worden.
ahjoh je mag volgens mij niet klagen. Is je oude huis verkocht?quote:Op zondag 25 mei 2014 17:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Die is een stuk kleiner, maar zeer zeker nog groot genoeg.
Het belangrijkste vind ik dat de bovenverdieping af is; de 29e wordt daar tapijt gelegd.quote:Op zondag 25 mei 2014 17:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je hebt nog even, niet stressen.
In het ergste geval is het niet af. Dat is enorm kut, maar niet waard om jezelf over de zeik te werken.
Jazeker, en als ik geen Nationale Hypotheek Garantie had gehad, zat ik nu met een restschuld van 50 - 60 mille of zo!quote:Op zondag 25 mei 2014 17:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ahjoh je mag volgens mij niet klagen. Is je oude huis verkocht?
wut?quote:Op zondag 25 mei 2014 17:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Jazeker, en als ik geen Nationale Hypotheek Garantie had gehad, zat ik nu met een restschuld van 50 - 60 mille of zo!
Ja de NHG is een soort verzekering voor dit soort gevallen. Kost je eenmalig ff wat, maar het levert ook een iets lagere rente op over je hypotheek zodat je op den duur er sowieso goedkoper mee uit bent.quote:Op zondag 25 mei 2014 17:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
wut?
heb er geen verstand van maar je hebt ergens ooit een goede handtekening gezet geloof ik
Neem je koffie hè?quote:Op zondag 25 mei 2014 17:41 schreef Rafeiro het volgende:
Toch blijft zwarte thee een deceptie.
Het is helemaal niet zwart
Ik drink nog maar 1x per dag koffie, van versgemalen bonen in een cafétière, met zelf opgeschuimde melkquote:Op zondag 25 mei 2014 17:45 schreef Rafeiro het volgende:
Thuis is koffie (al is het Senseo) ook best te doen. Maar thee is soms net wat fijner
Hmm, ik denk dat ik maar een keer op bezoek moet komenquote:Op zondag 25 mei 2014 17:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik drink nog maar 1x per dag koffie, van versgemalen bonen in een cafétière, met zelf opgeschuimde melkecht megahipster.
Moet je van de zomer een keertje doenquote:Op zondag 25 mei 2014 17:49 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Hmm, ik denk dat ik maar een keer op bezoek moet komen
Wat tof
Meestal niet, al heeft ze soms iets heel raars.quote:
Ik shop sowieso wel bij de knaagdieren, daar hebben ze ook gedroogde groente.quote:
Hoe oud is ze nu? Bijna een jaar?quote:Op zondag 25 mei 2014 17:58 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Meestal niet, al heeft ze soms iets heel raars.
Dan bijt ze echt 10x achter elkaar, best hard ook, maar niet echt hard.
Oh dan is het niet de puberteitquote:
Maar het is wel apartquote:Op zondag 25 mei 2014 18:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh dan is het niet de puberteitdat duurt nog even.
Pico bijt alleen als hij aggressief is, oftwel zijn zin niet krijgt.quote:Op zondag 25 mei 2014 18:04 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Maar het is wel apart
Piep! en dan pacman
*hap**hap**hap**hap*
quote:Op zondag 25 mei 2014 18:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Pico bijt alleen als hij aggressief is, oftwel zijn zin niet krijgt.
Die andere twee snappen niet zo goed dat ze me pijn doen, maar goed, dat zijn ook een stel klapjost's
Ja lach maar, gelukkig zijn het geen vogels die naar het zuiden trekken voor de winter...zij zouden na een paar dagen tussen de ijsberen zitten.quote:
IJsberen zitten op de noordpool, toch?quote:Op zondag 25 mei 2014 18:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja lach maar, gelukkig zijn het geen vogels die naar het zuiden trekken voor de winter...zij zouden na een paar dagen tussen de ijsberen zitten.
Het zit in de luchtquote:Op zondag 25 mei 2014 18:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ook ja het hele weekend
hey Koenquote:
Slaapzandquote:
Stom zand, vorige week de auto gewassen, lijkt nu weer een legervoertuigquote:
Ik heb deze auto nog nooit gewassenquote:Op zondag 25 mei 2014 18:19 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Stom zand, vorige week de auto gewassen, lijkt nu weer een legervoertuig
90% ja voor een Franstalig Vlaanderen?quote:
bwah, de NV-A staat aan kopquote:Op zondag 25 mei 2014 18:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Echt zo'n anticlimax als de uitslag zo komt
Dat is Bart de Wever, tochquote:
Jaquote:
Geen andere Anti-EU partij ?quote:Op zondag 25 mei 2014 18:30 schreef Rafeiro het volgende:
Nationaal of regionaal zou ik nooit op de PVV stemmen. Maar Europees heb ik het toch maar gedaan
Misselijkmakend dat D66 vermoedelijk gewonnen heeft in Nederland. (al zou ik daar regionaal wel op kunnen stemmen). We moeten terug naar de EEG zoals het ooit bedoeld is. Brussel moet politiek gezien gewoon "smoel houden".
Oh dat begrijp ik wel.quote:Op zondag 25 mei 2014 18:30 schreef Rafeiro het volgende:
Nationaal of regionaal zou ik nooit op de PVV stemmen. Maar Europees heb ik het toch maar gedaan
Misselijkmakend dat D66 vermoedelijk gewonnen heeft in Nederland. (al zou ik daar regionaal wel op kunnen stemmen). We moeten terug naar de EEG zoals het ooit bedoeld is. Brussel moet politiek gezien gewoon "smoel houden".
Die zijn te klein.quote:Op zondag 25 mei 2014 18:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Geen andere Anti-EU partij ?
50+ en de CU?quote:Op zondag 25 mei 2014 18:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh dat begrijp ik wel.
Ik ben zelf niet gegaan, maar anders had ik het ook gedaan.
Gemeentelijk heb ik ook anders gestemd dan landelijk.
Al waren dat wel beide partijen waar ik regelmatig tussen twijfel.
Ik stem SGP, als die aan de macht komen, wordt het vrouwenstemrecht hopelijk afgeschaft en scheelt me dat een hoop gedoe om te stemmen.quote:
En uiteindelijk zodat het enige recht van vrouwen het aanrecht is?quote:Op zondag 25 mei 2014 18:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik stem SGP, als die aan de macht komen, wordt het vrouwenstemrecht hopelijk afgeschaft en scheelt me dat een hoop gedoe om te stemmen.
quote:Op zondag 25 mei 2014 18:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik stem SGP, als die aan de macht komen, wordt het vrouwenstemrecht hopelijk afgeschaft en scheelt me dat een hoop gedoe om te stemmen.
quote:Op zondag 25 mei 2014 18:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
quote:Op zondag 25 mei 2014 18:38 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik partij voor de dieren, alleen pratende vogels mogen dan stemmen
De mijne zijn niet helemaal vegetarisch...ik denk dat Marianne Thieme daar een probleem mee heeft.quote:Op zondag 25 mei 2014 18:38 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik partij voor de dieren, alleen pratende vogels mogen dan stemmen
Ze nemen af en toe een hapje uit je vinger?quote:Op zondag 25 mei 2014 18:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
De mijne zijn niet helemaal vegetarisch...ik denk dat Marianne Thieme daar een probleem mee heeft.
Ach, als de SGP voor een leuke vlotte schathemelrijke kerel voor me zorgt, ga ik wel in de keuken staan hoorquote:Op zondag 25 mei 2014 18:38 schreef Fogel het volgende:
[..]
En uiteindelijk zodat het enige recht van vrouwen het aanrecht is?
Ze eten kipquote:Op zondag 25 mei 2014 18:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Ze nemen af en toe een hapje uit je vinger?
altijdquote:Op zondag 25 mei 2014 18:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jatoen hij dik was, zag hij er ook 20jr jonger uit!!
Eindelijk iemand die het met me eens is
quote:Op zondag 25 mei 2014 18:42 schreef ToT het volgende:
Ben meteen weer weg!
Ben echt kapot!
Ik kom later op de avond wel weer terug.
Ik weet verder niet zoveel van hem hoor, ben geen Vlaamse, maar kijk weleens EEN of CANVAS.quote:
Dat programma met tetris?quote:Op zondag 25 mei 2014 18:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik weet verder niet zoveel van hem hoor, ben geen Vlaamse, maar kijk weleens EEN of CANVAS.
Blokken!quote:
Je bent stiekem fan van Ben Krabbé hè?quote:
Groffe kanariepietquote:
Mijn ouders hebben kanariekuikens, zo schattigquote:
Bij mijn moeder staat sla in de tuin, wel jong, maar niet schattigquote:Op zondag 25 mei 2014 18:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben kanariekuikens, zo schattig
Maar dat bedoelt ze denk ik ook niet
ik wist niet hoe ik het anders moest verwoorden maar hij haalt regelmatig mensen omlaag.quote:
Hij kan inderdaad wel bot uit de hoek komen.quote:Op zondag 25 mei 2014 19:01 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik wist niet hoe ik het anders moest verwoorden maar hij haalt regelmatig mensen omlaag.
Oh dat, ja dat is wel matig inderdaad.quote:Op zondag 25 mei 2014 19:01 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik wist niet hoe ik het anders moest verwoorden maar hij haalt regelmatig mensen omlaag.
Weer ff heen en weer gereden naar mijn nieuwe huis, wat spulletjes gebracht. Ik ben nu weer een klein beetje wakkerder.quote:
quote:Op zondag 25 mei 2014 19:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Weer ff heen en weer gereden naar mijn nieuwe huis, wat spulletjes gebracht. Ik ben nu weer een klein beetje wakkerder.
Ja het voelde gewoon ff nuttig, wat al relaxend werkt, en het rijden zelf werkt ook ontspannend.quote:
Dat geloof ik.... met dat weer.... lekker cruisend.quote:Op zondag 25 mei 2014 19:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja het voelde gewoon ff nuttig, wat al relaxend werkt, en het rijden zelf werkt ook ontspannend.
Een fijn rustmomentje.
Ah vind ik niet zo erg; dan is het ook niet zo rottig om binnen te werken!quote:Op zondag 25 mei 2014 19:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat geloof ik.... met dat weer.... lekker cruisend.![]()
Morgen wordt het echter wel weer pokkeweer!
Ik ook.quote:Op zondag 25 mei 2014 19:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah vind ik niet zo erg; dan is het ook niet zo rottig om binnen te werken!
Hoewel....van mooi weer krijg ik meestal wel energie en motivatie.
Dat ook wel weer, ja!quote:
quote:Op zondag 25 mei 2014 19:57 schreef Melting het volgende:
Zo meteen eens kijken of jullie raden uit welke films de platen komen.![]()
De eerste 2 zijn weggevers.
Dat is ernstig!quote:Op zondag 25 mei 2014 20:01 schreef Rafeiro het volgende:
Hmm heb ik weer, DVDrip die nog niet eens door kan gaan voor TS
quote:Op zondag 25 mei 2014 20:02 schreef ToT het volgende:
Pulp Fiction!
Of nee, hij kwam ook nog in een andere voor he?
Vergiste me. Ik telde Clouseau ook mee.quote:Op zondag 25 mei 2014 20:02 schreef ToT het volgende:
Maar hij zei ook dat de eerste 2 weggevertjes waren he!
Ik heb jarenlang geweigerd er naar te kijken, puur omdat de cover me niet aanstond!quote:Op zondag 25 mei 2014 20:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Een film die ik overigens nog steeds niet gezien heb.
quote:Op zondag 25 mei 2014 20:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Vergiste me. Ik telde Clouseau ook mee.
quote:Op zondag 25 mei 2014 20:07 schreef ToT het volgende:
Overigens heeft Nostalgia Critic, die er een review van gemaakt heeft, iets geniaals over het hoofd gezien!!!
Tijdens een romantische scene zie je de 2 huiskatten van de dame op de achtergrond geyle neuqsecks hebben!!!!
Wild at heart.quote:Op zondag 25 mei 2014 20:10 schreef ToT het volgende:
Over dit nummer had ik altijd echt mixed feelings; erg lekker romantisch, maar aan de andere kant vond ik het weer erg slijmerig en commercieel.
Ik weet alleen niet in welke film hij gebruikt wordt.
Kwestie van tijd.quote:Op zondag 25 mei 2014 20:13 schreef ToT het volgende:
Over mixed feelings gesproken; dat heb ik de afgelopen dagen ook over de verhuizing.
Aan de ene kant vind ik het heerlijk, aan de andere kant ben ik wel erg gewend geraakt aan dit huis en de mensen hier, plus aan de tuin met de klimop tegen de muur en de bramenstruiken enzo.
Je hebt hier tot een uurtje of 19.00 zon in de tuin. Dat is bij mijn nieuwe huis echt wel anders.
Hey MsMessy!quote:Op zondag 25 mei 2014 20:15 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Is nog wel een film van David Lynch, maar ja ook met Nicolas Cage![]()
Hoi mensen
iddquote:Op zondag 25 mei 2014 20:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Kwestie van tijd.
Straks woon je in een compleet opgeknapt huisje.
Wie weet leer je daar ook leuke mensen kennen.
Dat verklaart waarom ik hem niet heb gezien.quote:Op zondag 25 mei 2014 20:15 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Is nog wel een film van David Lynch, maar ja ook met Nicolas Cage![]()
Hoi mensen
Ach.... dat heb ik hier ook niet. Wel groeten, maar ik vind dat over de vloer komen ook helemaal niet zo leuk.quote:Op zondag 25 mei 2014 20:15 schreef ToT het volgende:
[..]
idd
Hoewel ik wel steeds hoor dat de mensen daar erg hartelijk zijn als ze je op straat tegenkomen enzo, maar bij elkaar over de vloer komen is weer een flinke stap verder.
Tja dit nummer is wel toepasselijk.quote:Op zondag 25 mei 2014 20:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Ach.... dat heb ik hier ook niet. Wel groeten, maar ik vind dat over de vloer komen ook helemaal niet zo leuk.
Dus ik vind het best zo.
quote:Op zondag 25 mei 2014 20:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja dit nummer is wel toepasselijk.Ik voel me zo verdomd alleen!
Geen idee.quote:Op zondag 25 mei 2014 20:18 schreef ToT het volgende:
Ja dit is een moeilijke hoor!
Misschien verraadt de titel iets?
quote:Op zondag 25 mei 2014 20:19 schreef Rafeiro het volgende:
En toch is bavaria gold > bavaria 0,0 original.
quote:Op zondag 25 mei 2014 20:21 schreef ToT het volgende:
[..]Natuurlijk is hij verslaafd aan jouw shows man!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |