Stom zand, vorige week de auto gewassen, lijkt nu weer een legervoertuigquote:
Ik heb deze auto nog nooit gewassenquote:Op zondag 25 mei 2014 18:19 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Stom zand, vorige week de auto gewassen, lijkt nu weer een legervoertuig
90% ja voor een Franstalig Vlaanderen?quote:
bwah, de NV-A staat aan kopquote:Op zondag 25 mei 2014 18:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Echt zo'n anticlimax als de uitslag zo komt
Dat is Bart de Wever, tochquote:
die lelijk geworden isquote:
Jaquote:
Geen andere Anti-EU partij ?quote:Op zondag 25 mei 2014 18:30 schreef Rafeiro het volgende:
Nationaal of regionaal zou ik nooit op de PVV stemmen. Maar Europees heb ik het toch maar gedaan
Misselijkmakend dat D66 vermoedelijk gewonnen heeft in Nederland. (al zou ik daar regionaal wel op kunnen stemmen). We moeten terug naar de EEG zoals het ooit bedoeld is. Brussel moet politiek gezien gewoon "smoel houden".
Oh dat begrijp ik wel.quote:Op zondag 25 mei 2014 18:30 schreef Rafeiro het volgende:
Nationaal of regionaal zou ik nooit op de PVV stemmen. Maar Europees heb ik het toch maar gedaan
Misselijkmakend dat D66 vermoedelijk gewonnen heeft in Nederland. (al zou ik daar regionaal wel op kunnen stemmen). We moeten terug naar de EEG zoals het ooit bedoeld is. Brussel moet politiek gezien gewoon "smoel houden".
Die zijn te klein.quote:Op zondag 25 mei 2014 18:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Geen andere Anti-EU partij ?
50+ en de CU?quote:Op zondag 25 mei 2014 18:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh dat begrijp ik wel.
Ik ben zelf niet gegaan, maar anders had ik het ook gedaan.
Gemeentelijk heb ik ook anders gestemd dan landelijk.
Al waren dat wel beide partijen waar ik regelmatig tussen twijfel.
Ik stem SGP, als die aan de macht komen, wordt het vrouwenstemrecht hopelijk afgeschaft en scheelt me dat een hoop gedoe om te stemmen.quote:
En uiteindelijk zodat het enige recht van vrouwen het aanrecht is?quote:Op zondag 25 mei 2014 18:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik stem SGP, als die aan de macht komen, wordt het vrouwenstemrecht hopelijk afgeschaft en scheelt me dat een hoop gedoe om te stemmen.
quote:Op zondag 25 mei 2014 18:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik stem SGP, als die aan de macht komen, wordt het vrouwenstemrecht hopelijk afgeschaft en scheelt me dat een hoop gedoe om te stemmen.
quote:Op zondag 25 mei 2014 18:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
quote:Op zondag 25 mei 2014 18:38 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik partij voor de dieren, alleen pratende vogels mogen dan stemmen
De mijne zijn niet helemaal vegetarisch...ik denk dat Marianne Thieme daar een probleem mee heeft.quote:Op zondag 25 mei 2014 18:38 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik partij voor de dieren, alleen pratende vogels mogen dan stemmen
Ze nemen af en toe een hapje uit je vinger?quote:Op zondag 25 mei 2014 18:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
De mijne zijn niet helemaal vegetarisch...ik denk dat Marianne Thieme daar een probleem mee heeft.
Ach, als de SGP voor een leuke vlotte schathemelrijke kerel voor me zorgt, ga ik wel in de keuken staan hoorquote:Op zondag 25 mei 2014 18:38 schreef Fogel het volgende:
[..]
En uiteindelijk zodat het enige recht van vrouwen het aanrecht is?
Ze eten kipquote:Op zondag 25 mei 2014 18:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Ze nemen af en toe een hapje uit je vinger?
altijdquote:Op zondag 25 mei 2014 18:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jatoen hij dik was, zag hij er ook 20jr jonger uit!!
Eindelijk iemand die het met me eens is
quote:Op zondag 25 mei 2014 18:42 schreef ToT het volgende:
Ben meteen weer weg!
Ben echt kapot!
Ik kom later op de avond wel weer terug.
Ik weet verder niet zoveel van hem hoor, ben geen Vlaamse, maar kijk weleens EEN of CANVAS.quote:
Dat programma met tetris?quote:Op zondag 25 mei 2014 18:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik weet verder niet zoveel van hem hoor, ben geen Vlaamse, maar kijk weleens EEN of CANVAS.
Blokken!quote:
Je bent stiekem fan van Ben Krabbé hè?quote:
Groffe kanariepietquote:
Mijn ouders hebben kanariekuikens, zo schattigquote:
Bij mijn moeder staat sla in de tuin, wel jong, maar niet schattigquote:Op zondag 25 mei 2014 18:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben kanariekuikens, zo schattig
Maar dat bedoelt ze denk ik ook niet
ik wist niet hoe ik het anders moest verwoorden maar hij haalt regelmatig mensen omlaag.quote:
Hij kan inderdaad wel bot uit de hoek komen.quote:Op zondag 25 mei 2014 19:01 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik wist niet hoe ik het anders moest verwoorden maar hij haalt regelmatig mensen omlaag.
Oh dat, ja dat is wel matig inderdaad.quote:Op zondag 25 mei 2014 19:01 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik wist niet hoe ik het anders moest verwoorden maar hij haalt regelmatig mensen omlaag.
Weer ff heen en weer gereden naar mijn nieuwe huis, wat spulletjes gebracht. Ik ben nu weer een klein beetje wakkerder.quote:
quote:Op zondag 25 mei 2014 19:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Weer ff heen en weer gereden naar mijn nieuwe huis, wat spulletjes gebracht. Ik ben nu weer een klein beetje wakkerder.
Ja het voelde gewoon ff nuttig, wat al relaxend werkt, en het rijden zelf werkt ook ontspannend.quote:
Dat geloof ik.... met dat weer.... lekker cruisend.quote:Op zondag 25 mei 2014 19:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja het voelde gewoon ff nuttig, wat al relaxend werkt, en het rijden zelf werkt ook ontspannend.
Een fijn rustmomentje.
Ah vind ik niet zo erg; dan is het ook niet zo rottig om binnen te werken!quote:Op zondag 25 mei 2014 19:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat geloof ik.... met dat weer.... lekker cruisend.![]()
Morgen wordt het echter wel weer pokkeweer!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |