Ja had iets zonniger mogen zijn wat mij betreft, maar het was idd zeer zeker niet verkeerd.quote:Op zondag 25 mei 2014 17:25 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Dan ben je toch goed bezig geweest. Was in ieder geval lekker weer.
Oh Theequote:
Meh, het gaat. De muren moeten nog gladgeschuurd worden voor het behang, alle plafonds moeten nog gesausd worden, en al het houtwerk moet nog geschilderd worden.quote:
En het huis zelf?quote:Op zondag 25 mei 2014 17:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh ik ben nog niet weg hoor.
En ik ben hier dichtbij in de buurt gebleven, paar dorpjes verderop.
Ik heb idd een tuin, de voortuin is groter dan die van mijn huidige huis.
De achtertuin is helaas wel veel en veel kleiner.
Je hebt nog even, niet stressen.quote:Op zondag 25 mei 2014 17:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Meh, het gaat. De muren moeten nog gladgeschuurd worden voor het behang, alle plafonds moeten nog gesausd worden, en al het houtwerk moet nog geschilderd worden.
ahjoh je mag volgens mij niet klagen. Is je oude huis verkocht?quote:Op zondag 25 mei 2014 17:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Die is een stuk kleiner, maar zeer zeker nog groot genoeg.
Het belangrijkste vind ik dat de bovenverdieping af is; de 29e wordt daar tapijt gelegd.quote:Op zondag 25 mei 2014 17:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je hebt nog even, niet stressen.
In het ergste geval is het niet af. Dat is enorm kut, maar niet waard om jezelf over de zeik te werken.
Jazeker, en als ik geen Nationale Hypotheek Garantie had gehad, zat ik nu met een restschuld van 50 - 60 mille of zo!quote:Op zondag 25 mei 2014 17:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ahjoh je mag volgens mij niet klagen. Is je oude huis verkocht?
wut?quote:Op zondag 25 mei 2014 17:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Jazeker, en als ik geen Nationale Hypotheek Garantie had gehad, zat ik nu met een restschuld van 50 - 60 mille of zo!
Ja de NHG is een soort verzekering voor dit soort gevallen. Kost je eenmalig ff wat, maar het levert ook een iets lagere rente op over je hypotheek zodat je op den duur er sowieso goedkoper mee uit bent.quote:Op zondag 25 mei 2014 17:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
wut?
heb er geen verstand van maar je hebt ergens ooit een goede handtekening gezet geloof ik
Neem je koffie hè?quote:Op zondag 25 mei 2014 17:41 schreef Rafeiro het volgende:
Toch blijft zwarte thee een deceptie.
Het is helemaal niet zwart
Ik drink nog maar 1x per dag koffie, van versgemalen bonen in een cafétière, met zelf opgeschuimde melkquote:Op zondag 25 mei 2014 17:45 schreef Rafeiro het volgende:
Thuis is koffie (al is het Senseo) ook best te doen. Maar thee is soms net wat fijner
Hmm, ik denk dat ik maar een keer op bezoek moet komenquote:Op zondag 25 mei 2014 17:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik drink nog maar 1x per dag koffie, van versgemalen bonen in een cafétière, met zelf opgeschuimde melkecht megahipster.
Moet je van de zomer een keertje doenquote:Op zondag 25 mei 2014 17:49 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Hmm, ik denk dat ik maar een keer op bezoek moet komen
Wat tof
Meestal niet, al heeft ze soms iets heel raars.quote:
Ik shop sowieso wel bij de knaagdieren, daar hebben ze ook gedroogde groente.quote:
Hoe oud is ze nu? Bijna een jaar?quote:Op zondag 25 mei 2014 17:58 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Meestal niet, al heeft ze soms iets heel raars.
Dan bijt ze echt 10x achter elkaar, best hard ook, maar niet echt hard.
Oh dan is het niet de puberteitquote:
Maar het is wel apartquote:Op zondag 25 mei 2014 18:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh dan is het niet de puberteitdat duurt nog even.
Pico bijt alleen als hij aggressief is, oftwel zijn zin niet krijgt.quote:Op zondag 25 mei 2014 18:04 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Maar het is wel apart
Piep! en dan pacman
*hap**hap**hap**hap*
quote:Op zondag 25 mei 2014 18:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Pico bijt alleen als hij aggressief is, oftwel zijn zin niet krijgt.
Die andere twee snappen niet zo goed dat ze me pijn doen, maar goed, dat zijn ook een stel klapjost's
Ja lach maar, gelukkig zijn het geen vogels die naar het zuiden trekken voor de winter...zij zouden na een paar dagen tussen de ijsberen zitten.quote:
IJsberen zitten op de noordpool, toch?quote:Op zondag 25 mei 2014 18:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja lach maar, gelukkig zijn het geen vogels die naar het zuiden trekken voor de winter...zij zouden na een paar dagen tussen de ijsberen zitten.
Het zit in de luchtquote:Op zondag 25 mei 2014 18:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ook ja het hele weekend
hey Koenquote:
Slaapzandquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |