Ik een paar miljoen op mijn bankrekeningquote:Op zondag 25 mei 2014 12:15 schreef sararaats het volgende:
ik kom net uit de zon. ik wil namelijk een pentagram op m'n rug.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 25 mei 2014 12:15 schreef sararaats het volgende:
ik kom net uit de zon. ik wil namelijk een pentagram op m'n rug.
[ afbeelding ]
Agneton loopt iets voorop in de nitzho scene dan de anderen. Hij heeft er 6 maanden over gedaan zei die, Eden Ahead.quote:
muhahahaha! wederom voor m'n Day Zero Project omdat ik geen echte tattoo mag wil ik het zo doen.quote:
quote:Op zondag 25 mei 2014 12:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hallo
Lekker internetzondag hier
Goed plan.quote:Op zondag 25 mei 2014 12:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Mwoah misschien vanmiddag even mijn schoolboek verder lezen
Heb gisternacht voor het eerst in tijden een feestje laten zitten. Heerlijk om geen kater te hebbenquote:
Je wordt ouder.quote:Op zondag 25 mei 2014 12:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Heb gisternacht voor het eerst in tijden een feestje laten zitten. Heerlijk om geen kater te hebben
Mwoahquote:
Je hebt nogal plannen.....quote:Op zondag 25 mei 2014 12:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Mwoah
Ik ga wel minder feesten als ik een vrouw/kind/burgerlijk leven heb. Nu ben ik jong en kan ik nog kapot gaan, reizen, fokken enz
Mwoah, het komt vanzelfquote:
Reizen oké..... maar de rest kun je nog steeds doen.quote:Op zondag 25 mei 2014 12:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Mwoah, het komt vanzelf
Straks met een kleine schijtende baby om 4 uur snachts heb ik geen tijd meer om te feesten en reizen
Mijn vrouw en kind en werkgever en overheid beperken mij daarinquote:Op zondag 25 mei 2014 12:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Reizen oké..... maar de rest kun je nog steeds doen.
Heb je al een vrouw en kind dan?quote:Op zondag 25 mei 2014 12:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Mijn vrouw en kind en werkgever en overheid beperken mij daarin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:')
quote:Op zondag 25 mei 2014 13:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Of wil je een DPVerkeerde topicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:')
quote:Op zondag 25 mei 2014 13:37 schreef Rafeiro het volgende:
Best leuk vogelkooi schoonmaken
Monster is los
quote:
quote:Op zondag 25 mei 2014 13:43 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Vogelflats op het scherm van mn telefoon en alles
quote:Op zondag 25 mei 2014 13:58 schreef Rafeiro het volgende:
Hierna nog 1 nummer en dan mag Gup/een andere DJ weer.
Gisteren in de bios; de nieuwe X-men. Voor de rest niet.quote:Op zondag 25 mei 2014 14:08 schreef Rafeiro het volgende:
Melting, nog toffe films gezien recentelijk?
Dit is niet echt het jaar van de goede films volgens mij.quote:Op zondag 25 mei 2014 14:10 schreef Rafeiro het volgende:
Pacific Rim en in the blood waren wel oke. Maar niet echt super.
Geen super de super flms.. wel super animequote:Op zondag 25 mei 2014 14:08 schreef Rafeiro het volgende:
Melting, nog toffe films gezien recentelijk?
Zoals?quote:Op zondag 25 mei 2014 14:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Geen super de super flms.. wel super anime
Dat zijn filmsquote:Op zondag 25 mei 2014 14:16 schreef Rafeiro het volgende:
Akira en Ghost in the shell waren wel oké. Maar ben niet echt een anime kenner.
Wel bizar eigenlijk dat Akira uit '88 komtquote:Op zondag 25 mei 2014 14:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dat zijn filmsAllebei goed ja.
Ik ben meer van de series
Ja, echt supergoede animatie voor die tijdquote:Op zondag 25 mei 2014 14:20 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Wel bizar eigenlijk dat Akira uit '88 komt
Een van de tofste series ooitquote:Op zondag 25 mei 2014 14:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja, echt supergoede animatie voor die tijd
Dragonball begon in 1984 al
Wat heppie gedaan dan? Wat heppie gedaan?quote:Op zondag 25 mei 2014 14:52 schreef Rafeiro het volgende:
Hihi, met netwerkkabels spelen is soms niet slim
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |