Een oude Unix PC aangesloten, maar nu kom ik tot de conclusie dat ik geen toetsenbord en muis heb voor dat ding.quote:Op zondag 25 mei 2014 15:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat heppie gedaan dan? Wat heppie gedaan?
Ken ik niet.quote:Op zondag 25 mei 2014 15:17 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Een oude Unix PC aangesloten, maar nu kom ik tot de conclusie dat ik geen toetsenbord en muis heb voor dat ding.
Wil een beetje spelen met (vermoedelijk) Debian.
Vervelend ja..... wordt wel weer beter.quote:Op zondag 25 mei 2014 16:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Moe wakker worden van middagdutje
We hebben geen hontquote:Op zondag 25 mei 2014 16:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Vervelend ja..... wordt wel weer beter.
Even de hond van ouders uitlaten.
Ach elk huisdier is veel werk.quote:Op zondag 25 mei 2014 16:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
We hebben geen hont
Een hont hebbenZoveel werk. Ik snp echt niet dat mensen daaraan beginnen
3x toch? Alsnog als je een dag even niet thuis bent moet je er weer voor zorgen, ze kunnen helemaal niks zelfquote:Op zondag 25 mei 2014 16:35 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ach elk huisdier is veel werk.
Hontjes zijn best leuk, al wil ik er zelf geen zolang ik single ben. Honden hebben aandacht nodig en moeten 4-5 keer per dag lopen.
Maar toch vind ik het, mits je een goede hebt, erg tof.quote:Op zondag 25 mei 2014 16:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
3x toch? Alsnog als je een dag even niet thuis bent moet je er weer voor zorgen, ze kunnen helemaal niks zelf
quote:Op zondag 25 mei 2014 16:37 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Maar toch vind ik het, mits je een goede hebt, erg tof.
Een mooie Rottweiler wint toch wel van een kadquote:Op zondag 25 mei 2014 16:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja opzich. Ik neem liever een kad later
Ik heb eigenlijk ook geen geduld met kaddenquote:Op zondag 25 mei 2014 16:48 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Een mooie Rottweiler wint toch wel van een kad
Maar niet van een mooie vogel.quote:Op zondag 25 mei 2014 16:48 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Een mooie Rottweiler wint toch wel van een kad
Dat zijn ze zeker.quote:Op zondag 25 mei 2014 16:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
Gisteren op de foto geweest met een Hyacinth Ara, die zijn toch wel echt prachtig.
Hier vliegen Ara's los door de buurt, die zijn tofquote:Op zondag 25 mei 2014 16:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maar niet van een mooie vogel.
Gisteren op de foto geweest met een Hyacinth Ara, die zijn toch wel echt prachtig.
Vliegen die bij jullie gewoon los?quote:
quote:
Spruitje ook als je die wil kopen.quote:Op zondag 25 mei 2014 17:05 schreef Uccie het volgende:
Deze bedoel ik:
[ afbeelding ]
Kosten tussen de 5.000-10.000 euro
quote:Op zondag 25 mei 2014 17:05 schreef Uccie het volgende:
Deze bedoel ik:
[ afbeelding ]
Kosten tussen de 5.000-10.000 euro
Nee, Pico is gewoon niet te koop. Al bieden ze 10 miljardquote:Op zondag 25 mei 2014 17:08 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Spruitje ook als je die wil kopen.
Al denk ik dat Pico ook onbetaalbaar is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |