Jij hebt net mijn post gelezen zeker?quote:
Ja, en in die 3 wedstrijden zullen er weinig hoogte punten zijn.quote:Op maandag 26 mei 2014 10:58 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Is die na 3 wedstrijden klaar ja, dan is 669¤ veel geld.
Ik quotte je zelfs, hoe kom je er erbijquote:Op maandag 26 mei 2014 10:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij hebt net mijn post gelezen zeker?
Jup. En voor Roda volgend seizoen haal ik hem ook nietquote:Op maandag 26 mei 2014 10:59 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja, en in die 3 wedstrijden zullen er weinig hoogte punten zijn.
Ohnee, die had ik nog helemaal niet gelezenquote:Op maandag 26 mei 2014 11:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kan niet quoten in dichte topics dus dan maar even zo:
GC / [HUNT SC] iBOOD #215 - Zeg, psst, Watercoker kopen ? (hi ha ho)
quote:Op maandag 26 mei 2014 09:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Football mode is inclusief walking fridge
Dat snap ik, maar op het werk hier worden enkele scriptjes geblokkeerd.quote:Op maandag 26 mei 2014 11:01 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ohnee, die had ik nog helemaal niet gelezenBen pas sinds een halfuurtje op, moet nog ontbijten.
Je kunt overigens gewoon quoten in een gesloten topic, en dan die tekst kopieren en hier plakken
Dus je kunt wel quoten, maar niet in een gesloten topic quoten en dan copy/paste?quote:Op maandag 26 mei 2014 11:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar op het werk hier worden enkele scriptjes geblokkeerd.
Dat niet wetenquote:
Man, wat een logicaquote:Op maandag 26 mei 2014 11:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Quoten gaat ook verragd, autorefresh posts kan ik niet quoten, dan moet ik eerst handmatig refreshen. In een dicht topic kan ik helemaal niets.
Ik heb er al 3 op voorraadquote:Op maandag 26 mei 2014 11:04 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Hier gewoon ook 3 van kopen, kun je vooruit
quote:Op maandag 26 mei 2014 11:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Quoten gaat ook verragd, autorefresh posts kan ik niet quoten, dan moet ik eerst handmatig refreshen. In een dicht topic kan ik helemaal niets.
Nee joh, die laatste is om te laten zien wat voor borsteltjes het zijnquote:Op maandag 26 mei 2014 11:06 schreef MrBanaan1 het volgende:
Het is een 4pack, maar er staan er 5 op de foto![]()
quote:Op maandag 26 mei 2014 11:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat niet weten![]()
Ik zet het niet voor niets in de TT
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |