quote:Op maandag 26 mei 2014 10:47 schreef EDMAN- het volgende:
nou
ik pendel nog al eens tussen Roosendaal (vrienden / ouders) en Antwerpen (vriendin) en dan had ik standaard een tas bij met wat kleren, toilettas etc.
2 weken geleden was ik bij een openbare BBQ in Antwerpen en was nog niet langs huis geweest. Naast die BBQ wordt ook een technofeest gehouden en ik had m'n spullen, lekker slim, buiten laten staan. Nu hebben zwervers door de vuilniszakken zitten rotzooien én mijn boodschappentas met vuile onderbroek en m'n toilettas(we hadden nog geluk want onze Weber BBQ werd net weggesleept door 2 Polen toen we terugkwamen)
quote:Op maandag 26 mei 2014 10:47 schreef EDMAN- het volgende:
nou
ik pendel nog al eens tussen Roosendaal (vrienden / ouders) en Antwerpen (vriendin) en dan had ik standaard een tas bij met wat kleren, toilettas etc.
2 weken geleden was ik bij een openbare BBQ in Antwerpen en was nog niet langs huis geweest. Naast die BBQ wordt ook een technofeest gehouden en ik had m'n spullen, lekker slim, buiten laten staan. Nu hebben zwervers door de vuilniszakken zitten rotzooien én mijn boodschappentas met vuile onderbroek en m'n toilettas(we hadden nog geluk want onze Weber BBQ werd net weggesleept door 2 Polen toen we terugkwamen)
Das ook niet heel handigquote:Op maandag 26 mei 2014 10:47 schreef EDMAN- het volgende:
nou
maar is je vriendin een echte antwerpse incl accent?quote:Op maandag 26 mei 2014 10:51 schreef EDMAN- het volgende:
drom, jeweettoch, lekker tegen de stroom in!
heb dan wel weer een hekel aan baarden
quote:Op maandag 26 mei 2014 10:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar is je vriendin een echte antwerpse incl accent?
nicequote:Op maandag 26 mei 2014 10:53 schreef EDMAN- het volgende:
[..]heerlijk is dat, geboren en getogen.
Ga morgen m'n verblijfsvergunning ophalen, amaiiiii (25 euro zorgverzekering per kwartaal, here I come!)
same here... eigenlijkquote:Op maandag 26 mei 2014 10:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Hola
Ik ben nu wel even weg, toch maar wat doen.
Ik ben ook niet actief bezig met de hunt hoorquote:Op maandag 26 mei 2014 10:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Hola
Ik ben nu wel even weg, toch maar wat doen.
Football Mode –Neem automatisch hoogtepunten opquote:
Dan heeft die tv weinig te doen als Nederland speelt.quote:Op maandag 26 mei 2014 10:56 schreef bambino het volgende:
[..]
Football Mode –Neem automatisch hoogtepunten op
Geen Walking Fridge hebbenquote:Op maandag 26 mei 2014 10:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Voetbalmodus is dat je TV bier voor je haalt en chips.
Is die na 3 wedstrijden klaar ja, dan is 669¤ veel geld.quote:Op maandag 26 mei 2014 10:57 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dan heeft die tv weinig te doen als Nederland speelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |