Jaquote:Op maandag 26 mei 2014 11:26 schreef Labotte het volgende:
[..]
ja
en het voelt alsof je halve gebit weg is, maar als je kijkt is het maar een klein kutstukje
vriend van mij heeft een giga afzichtelijke vol met palmbomen en hawaii-shirts er op geschilderd.quote:Op maandag 26 mei 2014 11:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Geen set (ik hoef er geen 3), geen cabin size (heb ik al), betaalbaar en een beetje mooi
Ah, die heb ik ook (zie ik net) :Járen geleden op Ibood gekocht.quote:Op maandag 26 mei 2014 11:24 schreef Labotte het volgende:
nou hup met die denon.
ik hou het bij mijn draadloze sennheizer HDR 170
heb jij ook van die domme stelling-epistels gepost hierquote:
Dat is altijd wel een mooi voordeel jaquote:Op maandag 26 mei 2014 11:27 schreef Labotte het volgende:
[..]
vriend van mij heeft een giga afzichtelijke vol met palmbomen en hawaii-shirts er op geschilderd.
Enige reden voor dat wanstaltelijke ding: ''ik zie hem direct op de band en niemand wil er nog dood mee gevonden worden, dus lekker makkelijk''
daar had hij op zich een goed punt toen hij de zijne direct had en ik nog een het puzzelen was het nu de mijne was of toch die van die meneer daar of die mevrouw daar die dezelfde type koffers inspecteerd
quote:
die denon of die sennheizerquote:Op maandag 26 mei 2014 11:28 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ah, die heb ik ook (zie ik net) :Járen geleden op Ibood gekocht.
ik hoef geen snoerlozequote:Op maandag 26 mei 2014 11:29 schreef Labotte het volgende:
[..]
die denon of die sennheizer?
want die sennheizer heb ik een jaartje terug gewoon in de winkel gekocht
De Sennheizer, in 2009 geloof ik gekocht,ik zal zo voor de grap eens kijken.quote:Op maandag 26 mei 2014 11:29 schreef Labotte het volgende:
[..]
die denon of die sennheizer?
want die sennheizer heb ik een jaartje terug gewoon in de winkel gekocht
het model wat ik heb was nog geen jaar uit toen ik het kocht dus ik denk het nietquote:Op maandag 26 mei 2014 11:30 schreef NoCigar het volgende:
[..]
De Sennheizer, in 2009 geloof ik gekocht,ik zal zo voor de grap eens kijken.
nee jij bent duurquote:
dat komt door die voetbalmodusquote:
Ik ben niet te koopquote:
Wel te huur?quote:
Zoiets ja, maatschappelijke stellingen om een discussie uit te lokken oid.quote:Op maandag 26 mei 2014 11:32 schreef Luukiemaster het volgende:
Whoo, wat een gehaat hier! Ik weet niet eens waar het over gaat!
Als ik het goed begrijp was er dus een faaldocent die het advies gaf om verslagen hier te posten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |