quote:Op maandag 26 mei 2014 11:38 schreef essnhills het volgende:
Lijstje:
Labotte: Samsung combimagnetron
Edman: tondeuse:
Essnhills: Koffer & plafondlamp
Gianni: Accuboor en Koptelefoon
Iedereen: 450 boxen
Wensen of echt gekocht?quote:Op maandag 26 mei 2014 11:37 schreef gianni61 het volgende:
Lijstje:
Labotte: Samsung combimagnetron
Edman: tondeuse:
Essnhills: Koffer
Gianni: Accuboor en Koptelefoon
Iedereen: 450 boxen
En tosti-ijzerquote:
Echt gekocht natuurlijk, Iedereen hier heeft 450 boxenquote:
Nee, dat is onmogelijkquote:
en zout en pepermolensquote:Op maandag 26 mei 2014 11:41 schreef essnhills het volgende:
Ik dacht trouwens dat Peugeot auto's maakte?
Wel eens achter zo'n auto gereden? Lijkt ook net een pepermolen..quote:Op maandag 26 mei 2014 11:41 schreef essnhills het volgende:
Ik dacht trouwens dat Peugeot auto's maakte?
Dan kun je beter een chinaphone kopenquote:Op maandag 26 mei 2014 11:38 schreef EDMAN- het volgende:
en ik wil een dual sim telefoon btw, aangezien ik soms vergeet roaming af te zetten
Ah is dat hetquote:Op maandag 26 mei 2014 11:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en zout en pepermolens
enige verschil: de molens zijn wel goed
oh serieus? merk / type?? Want dat hoor ik vaker, maar krijg maar niks gevonden. Als ik maar kan bellen en whatsappen.quote:Op maandag 26 mei 2014 11:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan kun je beter een chinaphone kopenGoedkoper. Ik heb er eentje van 60 euro, batterij gaat superlang mee.
Ik heb deze een poosje geleden gekocht, ben er echt tevreden mee, ZEKER voor dat geld.quote:Op maandag 26 mei 2014 11:43 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
oh serieus? merk / type?? Want dat hoor ik vaker, maar krijg maar niks gevonden. Als ik maar kan bellen en whatsappen.
Indd! Renault is 10 x slechterquote:Op maandag 26 mei 2014 11:44 schreef MrBanaan1 het volgende:
Al die haat op Peugeot, beetje kinderachtig. Niks mis mee hoor. Niet te vergelijken met Audi oid. nee, maargoed.
Thanks!quote:Op maandag 26 mei 2014 11:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb deze een poosje geleden gekocht, ben er echt tevreden mee, ZEKER voor dat geld.
http://www.pandawill.com/(...)ry-black-p82850.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |