Zou het aan mijn TT liggen?quote:
Ja een maatschappelijk-iets vak, epistels tekst met een nep-stellingname, zogenaamd om hier op het forum er discussie over te hebben, maar ze deden het allemaal hier neerplempen en nooit meer terugkomen. meerdere per dag, was gewoon te opvallenquote:Op maandag 26 mei 2014 11:32 schreef Luukiemaster het volgende:
Whoo, wat een gehaat hier! Ik weet niet eens waar het over gaat!
Als ik het goed begrijp was er dus een faaldocent die het advies gaf om verslagen hier te posten?
quote:
quote:
zou zomaar kunnenquote:
Gelukkig zijn we al ver in dit topicquote:
alle 55" volquote:
Uiteraard, het moet wel bij de tv passenquote:
volgende tt graag: fischer koptelefoons en makita accuboorquote:Op maandag 26 mei 2014 11:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gelukkig zijn we al ver in dit topic
Koffers!!quote:Op maandag 26 mei 2014 11:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
volgende tt graag: fischer koptelefoons en makita accuboor
en samsung combimagnetrons!quote:Op maandag 26 mei 2014 11:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
volgende tt graag: fischer koptelefoons en makita accuboor
Ik wacht net zolang tot er een met curlingmodus komtquote:
dat je leiv bent <3quote:Op maandag 26 mei 2014 11:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]![]()
Wat denken jullie wel niet van me
Op de zijkant staat anders HDR 170, maar bij de bestelling staat dit: Sennheiser RS 170 Circum-Aurale Draadloze Koptelefoon (en Sennheiser CX 150 In-Ears). ¤119,95. Het was trouwens eind 2010 zie ik nu.quote:Op maandag 26 mei 2014 11:31 schreef Labotte het volgende:
[..]
het model wat ik heb was nog geen jaar uit toen ik het kocht dus ik denk het niet
Ook een plafondlamp gernequote:Op maandag 26 mei 2014 11:37 schreef gianni61 het volgende:
Lijstje:
Labotte: Samsung combimagnetron
Edman: tondeuse:
Essnhills: Koffer
Gianni: Accuboor en Koptelefoon
Iedereen: 450 boxen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |