Ik lurk daar wel eens hoor, ik vroeg me al af wie die sympathieke JanCees nou was, maar dat ben jij dusquote:Op maandag 26 mei 2014 10:23 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik heet daar JanCees, vooral actief in de slowchat
Te makkelijk ook, godverquote:Op maandag 26 mei 2014 10:24 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Niet dat je ze ooit zal gebruiken...
Maar ach, zn la vol staat zo leuk he![]()
Ik ook, mijn internet lag eruitquote:
quote:
Die post hier ook wel eens meequote:Op maandag 26 mei 2014 10:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik maak ook een account aan op WZV
'perziksap'
Geen ideequote:
Als ik even heel snel google zie ik wel goedkopere idd.quote:Op maandag 26 mei 2014 10:25 schreef Labotte het volgende:
is dat niet duur voor een SSD van maar 500GB?
quote:
quote:
ja precies. En 500GB is niets tegenwoordig.quote:Op maandag 26 mei 2014 10:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Als ik even heel snel google zie ik wel goedkopere idd.
quote:
ssd dit he, das voor wat zware programma;s en je boot.quote:Op maandag 26 mei 2014 10:27 schreef Labotte het volgende:
[..]
ja precies. En 500GB is niets tegenwoordig.
quote:Op maandag 26 mei 2014 10:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik lurk daar wel eens hoor, ik vroeg me al af wie die sympathieke JanCees nou was, maar dat ben jij dus
Alleen 's nachts hč?quote:Op maandag 26 mei 2014 10:28 schreef Fokker89 het volgende:
Is het niet weer eens tijd voor een pauze
mjah wellicht, te weinig verstand vanquote:Op maandag 26 mei 2014 10:27 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ssd dit he, das voor wat zware programma;s en je boot.
Dan koop je een hybrid of een normale shh voor je data
500 gb is meer dan genoeg![]()
(en deze kan je in je ps4 proppen)
mn laptop heeft 3 ssd's en een hddquote:
ik zeg, we boycotten ze!quote:Op maandag 26 mei 2014 10:29 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja dat sloeg ook nergens op, ze waren nog geen 3 uur bezig
mijn PC een SSD van 2TB en een gewone HD van 2TB en dan heb ik nog 4 gewone externe HD's van 500GB, die extra snelheid van de SSD heb ik dus niet meer nodigquote:
Vorige keren hadden ze wel al pauze in de tweede nacht. Nu voor het eerst ook in de eerste nachtquote:Op maandag 26 mei 2014 10:29 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja dat sloeg ook nergens op, ze waren nog geen 3 uur bezig
En elke keer komen we weer terugquote:Op maandag 26 mei 2014 10:31 schreef Karina het volgende:
Eigenlijk is er elke keer gewoon geen moer aan he? Maar dat zeggen we ook elke keer.
Vroeger was het veel leuker, met mp3 spelers en zo. Ik mis zequote:Op maandag 26 mei 2014 10:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
De hunt niets aan vinden
Al zou ik nooit fanatiek hunten zonder topusers als perziksap en J Alba
quote:Op maandag 26 mei 2014 10:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou zonder topic zou ik echt veel minder kijkenDit topic maakt het nog dragelijk.
Jaquote:
Vroeger was de Top 2000 ook veel leuker zonder al die nieuwe muziek.quote:Op maandag 26 mei 2014 10:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Vroeger was het veel leuker, met mp3 spelers en zo. Ik mis ze
Jah!quote:
quote:Op maandag 26 mei 2014 10:44 schreef EDMAN- het volgende:
Ik zoek een tondeuse, mijn oude is helaas gestolen laatst op een BBQ en m'n schaamhaar komt haast uit m'n broekspijpen(100% waarheid)
Hoe wordt je tondeuze gestolen op een BBQquote:Op maandag 26 mei 2014 10:44 schreef EDMAN- het volgende:
Ik zoek een tondeuse, mijn oude is helaas gestolen laatst op een BBQ en m'n schaamhaar komt haast uit m'n broekspijpen(100% waarheid)
neger wat?quote:Op maandag 26 mei 2014 10:44 schreef EDMAN- het volgende:
Maak er vlechtjes in.quote:Op maandag 26 mei 2014 10:44 schreef EDMAN- het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |