2 korte vraagjes toch:quote:Op maandag 26 mei 2014 11:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb deze een poosje geleden gekocht, ben er echt tevreden mee, ZEKER voor dat geld.
http://www.pandawill.com/(...)ry-black-p82850.html
Verleden tijd ja. Sowieso vind ik dat niet relevant voor een normale personenen autoquote:Op maandag 26 mei 2014 11:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Peugeot motoren bliezen vaak op in de F1.
na 1 keer goed bbq'en is dat ding al vuil en verrrotquote:Op maandag 26 mei 2014 11:45 schreef gianni61 het volgende:
mooie bbq. zou kopen als ik geld te veel had
vuil is smaakquote:Op maandag 26 mei 2014 11:46 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
na 1 keer goed bbq'en is dat ding al vuil en verrrot
Peugeot is wel een degelijk merk. Ik chargeerde.quote:Op maandag 26 mei 2014 11:46 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Verleden tijd ja. Sowieso vind ik dat niet relevant voor een normale personenen autoPikes Peak winnen ze al jaren, en ze gaan nu weer mee doen met Dakar (waren er al eens succesvol). Dusja, wie weet keert het tij zich.
Wat wil jij hiermee zeggen?quote:
Ah joh, boeit me verder niet hoor, maar het verraste me dat veel mensen niet tevreden waren.quote:Op maandag 26 mei 2014 11:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Peugeot is wel een degelijk merk. Ik chargeerde.
Hij is best snel, duidelijk scherm, wel een beetje dik (komt door de batterij natuurlijk) maar dat vind ik niet zo een probleem, als ik hem meeneem zit hij toch in mijn tas en thuis maakt het ook niks uit.quote:Op maandag 26 mei 2014 11:45 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
2 korte vraagjes toch:
- ervaring?
- micro-sim kaart?
xxxx
Het is natuurlijk druk bij ibood, hunt en alles hè?quote:Op maandag 26 mei 2014 11:48 schreef MrBanaan1 het volgende:
Overigens net een account gemaakt en nu een paar minuten later nog steeds geen email...
Heldin, echt serieus!! Hier was ik dus naar op zoek (alleen niet bepaald actief)quote:Op maandag 26 mei 2014 11:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij is best snel, duidelijk scherm, wel een beetje dik (komt door de batterij natuurlijk) maar dat vind ik niet zo een probleem, als ik hem meeneem zit hij toch in mijn tas en thuis maakt het ook niks uit.
Grote voordeel de batterij natuurlijk, doe er zeker 3 dagen mee, als ik de telefoon niet zo vaak gebruik zelfs 5 dagen wel.
Tja verder, gewoon android telefoon, niks mis mee.
Ik heb er twee normale simkaartjes in zitten. Maar ik denk dat ze bij pandawill wel van die 'converters' hebben om een micro om te bouwen naar een normale.
Ik kwam deze ook per toeval tegen in het Chinaphone topic. Ik dacht, voor 60 euro kan ik me geen buil vallen.quote:Op maandag 26 mei 2014 11:49 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Heldin, echt serieus!! Hier was ik dus naar op zoek (alleen niet bepaald actief)
Silver was wel een toffe gamequote:Op maandag 26 mei 2014 11:50 schreef over_hedge het volgende:
Adviesprijs
¤ 1660,5
Is dat ding van echt silver gemaakt of zo
Mjah voor de camera etc. hoef je het niet te doen. Maar ik heb tegenwoordig telefoonrekeningen van 100 euro (als man zijndequote:Op maandag 26 mei 2014 11:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kwam deze ook per toeval tegen in het Chinaphone topic. Ik dacht, voor 60 euro kan ik me geen buil vallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |