SPOILER: Wallpapers door SplodgenessaboundsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LET OP: Verwijzingen naar de boeken mogen alleen geplaatst worden wanneer dit achtergrondinformatie is over gebeurtenissen die (vermoedelijk) al gebeurd zijn. Ook fake spoilers worden hier niet op prijs gesteld. Verpest dit topic dus niet voor anderen. Voor de rest geldt hetzelfde als voor heel het TV forum: zodra het is uitgezonden, mag er over gepraat worden.
"They can live in my new world..."quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:48 schreef Poesopstokje het volgende:
Mijn andere quotes pasten weer niet
"If you want justice, you've come to the wrong place."
"I disagree. I've come to the perfect place."
Je had ook de 1e zin nu kunnen doen en de 2e bij het volgende topicquote:Op donderdag 22 mei 2014 17:48 schreef Poesopstokje het volgende:
Mijn andere quotes pasten weer niet
"If you want justice, you've come to the wrong place."
"I disagree. I've come to the perfect place."
Boekenquote:Op donderdag 22 mei 2014 18:24 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Heb de boekquote gebruikt, excuses
Een hele andere man zo. Ander stemgeluid ook, nauwelijks herkenbaar.quote:Op donderdag 22 mei 2014 21:11 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Zal vast wel eens gepost zijn en meeste zullen het ook wel gezien hebben, maar toch:
Wel ff je geluid beetje hard zetten.
Nog maar iets meer dan een week nu. Een enorm lange week en een ellendig lang weekend.quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:23 schreef Hetbanaantje het volgende:
2 weken lang wachten voor Oberyn vs The Mountain..
!!!!???quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:23 schreef Hetbanaantje het volgende:
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:19 schreef Mike het volgende:
Hoop onzin verwijderd. Het mag dan wel een slowchattopic zijn geworden, het moet hier wel over GoT blijven gaan natuurlijk.
Wist je dat niet?quote:
Beetje raar om hem te zien lachen. Het voelde meer vertrouwd aan toen hij plots boos werd, die kop ken ik.quote:Op donderdag 22 mei 2014 21:20 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Een hele andere man zo. Ander stemgeluid ook, nauwelijks herkenbaar.
Maar het is een enorme baas als the Hound
Jij hebt echt een stenen hart hequote:
Olenna dan.. Ook keihard !quote:Op vrijdag 23 mei 2014 01:19 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Jij hebt echt een stenen hart he. Net als Cersei
.
Ja, dat wordt leuk!!quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:23 schreef Hetbanaantje het volgende:
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:19 schreef Mike het volgende:
Hoop onzin verwijderd. Het mag dan wel een slowchattopic zijn geworden, het moet hier wel over GoT blijven gaan natuurlijk.
Dat moeten we nog maar zienquote:
Kende hem idd al. Schrok me wel de tyfus de eerste keerquote:Op donderdag 22 mei 2014 21:11 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Zal vast wel eens gepost zijn en meeste zullen het ook wel gezien hebben, maar toch:
Wel ff je geluid beetje hard zetten.
Je hebt me gespoilerd!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 01:19 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Jij hebt echt een stenen hart he. Net als Cersei
.
Oke nou de poema's hebben ook een liedje over het houten hart ofzoquote:Op vrijdag 23 mei 2014 10:13 schreef jogy het volgende:
[..]
Je hebt me gespoilerd!. Ik heb het gegoogeld en toen kwam ik allemaal shit tegen uit de boeken. Belachelijk!
!
quote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:08 schreef ems. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat kan ik begrijpen.
Heb je serieus zitten googelen?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 10:13 schreef jogy het volgende:
[..]
Je hebt me gespoilerd!. Ik heb het gegoogeld en toen kwam ik allemaal shit tegen uit de boeken. Belachelijk!
!
The Avengersquote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:08 schreef ems. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat kan ik begrijpen.
jij hebt dus ook een stenen hart!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:31 schreef outtayourleague het volgende:
Dus gewoon weer een trollactie.![]()
Ik begrijp werkelijk niet dat mensen daar zó ontzettend lang lol aan beleven
Ik vind het alleen jammer dat Sansa het niet gedaan heeft. Maar ja, ze kan die Robin er nog achteraan gooienquote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:03 schreef Obama het volgende:
[..]
Nice!
Ben wel blij dat Lysa dood is. Wat een kut familie.
iedereen die een beetje gek of interessant is gaat dood. behalve sir sea.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:03 schreef Obama het volgende:
[..]
Nice!
Lol true, al zijn Cersei en Lysa wel het prototype boze heks.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:08 schreef Maanvis het volgende:
[..]
iedereen die een beetje gek of interessant is gaat dood. behalve sir sea.
dan blijven alleen de disney prinsessen dany en sansa over.
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:23 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Lol true, al zijn Cersei en Lysa wel het prototype boze heks.Ook erg Disney.
Als je het over de duvel hebt....
http://twistedsifter.com/(...)ere-drawn-by-disney/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Inderdaad. Walgelijke figuren daar.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:03 schreef Obama het volgende:
[..]
Nice!
Fucking genius.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:23 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Lol true, al zijn Cersei en Lysa wel het prototype boze heks.Ook erg Disney.
Als je het over de duvel hebt....
http://twistedsifter.com/(...)ere-drawn-by-disney/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb hem gewoon in MyAT. Ligt aan jou dusquote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:58 schreef Slayage het volgende:
waarom was dit topic niet in mij MYat? iets veranderd ofzo
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Fucking genius.
Waren er maar meer van gemaakt
Ja die heb ik gezien. Mis er nog wel eentje van The Hound en Arya.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Fucking genius.
Waren er maar meer van gemaakt
Beetje afgezaagd inmiddels...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:38 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
Do you wanna build a snowman?
Come on lets go and play
I never see you anymore
Come out the door
It's like you've gone away-
We used to be best buddies
And now we're not
I wish you would tell me why!-
Do you wanna build a snowman?
It doesn't have to be a snowman.
[ afbeelding ]
Go away, Sansa
"Kill the Braavosi, bring the girl!"
Wat denk je zelf?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:52 schreef Maanvis het volgende:
Aangezien het dit weekend memorial day is las ik een spoilerweekend in uit protest. Vanaf nu spoilers legaliseren hier?
Ik denk dat we beter een weekend kunnen gebruiken om het accent van Carice even flink onder de loep te nemen.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:52 schreef Maanvis het volgende:
Aangezien het dit weekend memorial day is las ik een spoilerweekend in uit protest. Vanaf nu spoilers legaliseren hier?
ja precies en google verwijst je dan door naar FOK!quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:20 schreef outtayourleague het volgende:
Als ik spoilers wil lezen, zoek ik die zelf wel op
Waarom niet haar tieten?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:32 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik denk dat we beter een weekend kunnen gebruiken om het accent van Carice even flink onder de loep te nemen.
quote:
Met donker haar is ze toch mooierquote:
Dan hoeven we de trial by combat niet af te wachten.quote:Op zondag 25 mei 2014 04:05 schreef Take_A_Picture het volgende:
Als dit al een lange week wordt... Dan wordt wachten op volgend seizoen bijna ondraagbaar
Voor het zelfde geld pleuren ze die als cliffhanger op het eindquote:Op zondag 25 mei 2014 10:20 schreef portie het volgende:
[..]
Dan hoeven we de trial by combat niet af te wachten.
En dat we pas volgend seizoen zien wie er gewonnen heeft. Dat zou echt een kutstreek zijn.quote:Op zondag 25 mei 2014 15:31 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Voor het zelfde geld pleuren ze die als cliffhanger op het eind
Dat lijkt het vermoeden dat al geopperd werd dat Oberyn vergif zou gebruiken wel te bevestigen.quote:Op zondag 25 mei 2014 20:02 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Volgende aflevering heet Mountain and The Viper dus we hoeven niet bang te zijn dat het gevecht een cliffhanger wordt.
Complotje met Olenna gesmeed?quote:Op zondag 25 mei 2014 20:10 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat lijkt het vermoeden dat al geopperd werd dat Oberyn vergif zou gebruiken wel te bevestigen.
Hij zat ook in de jury voor de trial omdat hij veel van gif weet. 1+1...quote:Op zondag 25 mei 2014 20:10 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat lijkt het vermoeden dat al geopperd werd dat Oberyn vergif zou gebruiken wel te bevestigen.
Wat een kuttitel eigenlijkquote:Op zondag 25 mei 2014 20:02 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Volgende aflevering heet Mountain and The Viper dus we hoeven niet bang te zijn dat het gevecht een cliffhanger wordt.
Of de trailer zou kijken. Best dom gedaan van D&Dquote:Op zondag 25 mei 2014 20:29 schreef megamandy het volgende:
[..]
Wat een kuttitel eigenlijkAls je die opzoekt aan het begin van het seizoen wist je al meteen wie tegen wie zou vechten.
Ik geloof nooit dat Oberyn tegen hem is opgewassen....quote:Op zondag 25 mei 2014 20:34 schreef JaqenHghar het volgende:
Het wordt anders wel eens tijd dat die Mountain eens flink op z'n sodemieter krijgt.
Go Oberyn.
Puur op kracht niet natuurlijk. Zal meer een gevalletje wie niet sterk is moet slim zijn.quote:Op zondag 25 mei 2014 20:56 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Ik geloof nooit dat Oberyn tegen hem is opgewassen....
Qua kracht zwakker, maar relatief snel en slim vs Qua kracht sterker maar relatief traag en dom. Kon nog wel interessant (gemaakt) wordenquote:Op zondag 25 mei 2014 20:56 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Ik geloof nooit dat Oberyn tegen hem is opgewassen....
Dat zou echt smerig zijnquote:Op zondag 25 mei 2014 15:31 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Voor het zelfde geld pleuren ze die als cliffhanger op het eind
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vast wel, maar Oberyn zal toch hel loodje leggen. En ik ben benieuwd hoe het dan verdergaat.quote:Op zondag 25 mei 2014 21:14 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
Qua kracht zwakker, maar relatief snel en slim vs Qua kracht sterker maar relatief traag en dom. Kon nog wel interessant (gemaakt) worden
Met GoT weet ik niet wat ik kan verwachten. Joffrey die opeens dood gaat, de red wedding, Ned die onthoofd wordt. Het zijn allemaal dingen die ik niet zag aankomen en dat maakt de serie voor mij zo goedquote:Op zondag 25 mei 2014 21:59 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Vast wel, maar Oberyn zal toch hel loodje leggen. En ik ben benieuwd hoe het dan verdergaat.
hoezo dat?quote:Op zondag 25 mei 2014 21:59 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Vast wel, maar Oberyn zal toch hel loodje leggen.
Dus de goden beslissen dat Tyrion schuldig is? Lijkt me niet, want we weten allemaal dat hij onschuldig is.quote:Op zondag 25 mei 2014 21:59 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Vast wel, maar Oberyn zal toch hel loodje leggen. En ik ben benieuwd hoe het dan verdergaat.
de goden kan je uiteraard ook niet altijd even serieus nemenquote:Op zondag 25 mei 2014 22:08 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Dus de goden beslissen dat Tyrion schuldig is? Lijkt me niet, want we weten allemaal dat hij onschuldig is.
Dat hoort er nou even bij okéquote:Op zondag 25 mei 2014 22:13 schreef Slayage het volgende:
[..]
de goden kan je uiteraard ook niet altijd even serieus nemen
quote:Op zondag 25 mei 2014 22:15 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Dat hoort er nou even bij oké![]()
Als Oberyn verliest betekend dat dat Tyrion dr aan gaat. GRRM heeft ons al veel geflikt, maar dit zie ik écht niet gebeuren hoor.. Wat mij betreft wordt het maar de cliff van seizoen 4, maar Oberyn mag niet verliezen
Het zou wel zonde zijn als twee hele interessante personages uit de serie verdwijnen in ieder geval.quote:Op zondag 25 mei 2014 22:15 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Als Oberyn verliest betekend dat dat Tyrion dr aan gaat. GRRM heeft ons al veel geflikt, maar dit zie ik écht niet gebeuren hoor.. Wat mij betreft wordt het maar de cliff van seizoen 4, maar Oberyn mag niet verliezen
Ik vind dat Tyrions in leven zijn in dit seizoen maar weinig toevoegd en ik geloof dat het voor het verhaal beter was geweest als hij tijdens de slag om Kings Landing door die Kingsguard doodgemaakt was.quote:Op zondag 25 mei 2014 22:15 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Dat ben ik helemaal met je eens.quote:Op zondag 25 mei 2014 22:00 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
Met GoT weet ik niet wat ik kan verwachten. Joffrey die opeens dood gaat, de red wedding, Ned die onthoofd wordt. Het zijn allemaal dingen die ik niet zag aankomen en dat maakt de serie voor mij zo goed
Het kan ook anders lopen. Je weet het nooit zoals hierboven al wordt gezegd (toch?).quote:Op zondag 25 mei 2014 22:15 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
En de laatste afleveringen (eind seizoen 3 en tot nu toe in 4) zijn er al genoeg verdwenen.quote:Op zondag 25 mei 2014 22:27 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het zou wel zonde zijn als twee hele interessante personages uit de serie verdwijnen in ieder geval.
Ja, oké, het hoeft ook weer niet zo zwart/wit te zijn..quote:Het kan ook anders lopen. Je weet het nooit zoals hierboven al wordt gezegd (toch?).
quote:Op zondag 25 mei 2014 22:27 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik vind dat Tyrions in leven zijn in dit seizoen maar weinig toevoegd en ik geloof dat het voor het verhaal beter was geweest als hij tijdens de slag om Kings Landing door die Kingsguard doodgemaakt was.
Nee toch? Afgezien van zijn rechtzaak en de paar scenes met potentiele kampioenen heeft hij alleen zitten mokken over dat zijn vader ondanks al zijn prestaties niet trots op hem is en dat zijn rol gemarginaliseerd is sinds papa terug is.quote:Op zondag 25 mei 2014 22:36 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Say whuuuuut???? Ca. 3 4 5 van de beste scenes van heel het seizoen bevatten Tyrion in de hoofdrol.........
hoeveel scenes het precies waren weet ik niet, maar verhaal technisch heeft hij inderdaad niet gek veel ingebracht dit seizoenquote:Op zondag 25 mei 2014 22:36 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Say whuuuuut???? Ca. 3 4 5 van de beste scenes van heel het seizoen bevatten Tyrion in de hoofdrol.........
true dat!quote:Op zondag 25 mei 2014 22:44 schreef Khaleesi het volgende:
Tijdens de wedding had hij toch ook (ongewild) de hoofdrol???
Daarnaast zijn zijn gesprek met Oberyn en zijn trial de beste scenes van het seizoen. En dan ben ik er vast nog vergeten.
De serie wordt gelijk beter als hij in beeld komt. Of ie nou in de lik zit of niet...
In GoT gaan grotendeels alleen mensen dood die het verdienen. Joffrey dacht te kunnen overleven terwijl hij uitermate kut deed, Robb dacht te kunnen overleven in een vesting van iemand waarvan hij zijn vertrouwen totaal gebroken had en ga zo nog maar even door. Oberyn is gewoon een grote baas.. zie hem niet zo snel verliezen hoor. Die heeft nog een veel grotere missie te vervullen voordat hij het loodje mag leggen. (Ik lees geen boeken mocht je denken dat dit een spoiler is)quote:Op zondag 25 mei 2014 22:00 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
Met GoT weet ik niet wat ik kan verwachten. Joffrey die opeens dood gaat, de red wedding, Ned die onthoofd wordt. Het zijn allemaal dingen die ik niet zag aankomen en dat maakt de serie voor mij zo goed
ja ik hoop ook dat ze afwijken van het boek de komende paar afleveringen.quote:Op zondag 25 mei 2014 23:01 schreef JaqenHghar het volgende:
Oh men wat ben ik blij dat de tv serie veel dingen anders doet dan in de boeken
Lets take a moment to pray to the red god.quote:Op zondag 25 mei 2014 23:09 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja ik hoop ook dat ze afwijken van het boek de komende paar afleveringen.
zeker! met name de personage van tyrion is zo veel beter dan in de boeken!quote:Op zondag 25 mei 2014 23:01 schreef JaqenHghar het volgende:
Oh men wat ben ik blij dat de tv serie veel dingen anders doet dan in de boeken
ik begreep niet wat er gebeurd, ik zat vanquote:Op zondag 25 mei 2014 23:03 schreef Kloonhommel het volgende:
Dat van Ned zag ik op geen enkele manier aankomen trouwens, tenminste niet toen hij toch nog zijn excuses aanbood.
Ik weet het nog goed ja. Dacht dat Arya snel in zou grijpen of er Stark sympathisanten het podium op zouden springen ofzo.....quote:Op zondag 25 mei 2014 23:23 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik begreep niet wat er gebeurd, ik zat van![]()
![]()
terugspoelen, nog een keer kijken, ik begreep et nog steeds niet, de laatste ep meteen erachter aan gekeken, toen viel het kwartje pas
quote:Op zondag 25 mei 2014 23:23 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik begreep niet wat er gebeurd, ik zat van![]()
![]()
terugspoelen, nog een keer kijken, ik begreep et nog steeds niet, de laatste ep meteen erachter aan gekeken, toen viel het kwartje pas
Nee. Hij trolt en doet net of ie een nieuwe aflevering kijkt.quote:Op maandag 26 mei 2014 10:10 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Wat? Begin je net met kijken ofzo?
Nou, dat is dan ook lekker geslaagd.quote:Op maandag 26 mei 2014 10:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee. Hij trolt en doet net of ie een nieuwe aflevering kijkt.
Hij is zo doorzichtig als de plannen van Cersei.
Als het patroon aanhoudt dan wordt aflevering 9 weer de beste aflevering van dit seizoen. Zoals het dat bij de vorige seizoenen ook was.quote:Op maandag 26 mei 2014 12:01 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Dat gevecht tussen de Mountain en Oberyn was echt legendar... oh wacht![]()
Nog een weekje wachten tot hopelijk de beste aflevering van dit seizoen.
Nee, dat is gewoon onzin.quote:Op maandag 26 mei 2014 12:35 schreef Ang3l het volgende:
Mijn vriend pleurt net op m'n FB wall dat ie wel een nieuwe aflevering heeft.
Not sure if serious, want er zou er toch echt geen komen!
Het was een sluwe truc om mij vanavond in zijn kamer te krijgenquote:
Je hebt Obama op FB?quote:Op maandag 26 mei 2014 12:35 schreef Ang3l het volgende:
Mijn vriend pleurt net op m'n FB wall dat ie wel een nieuwe aflevering heeft.
Not sure if serious, want er zou er toch echt geen komen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kill the Braavosi, bring the girl!"
Shitquote:Op maandag 26 mei 2014 10:17 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Nou, dat is dan ook lekker geslaagd.In aflevering 2 van seizoen 1 zit een scène met Cersei mbt wolven.
Ik zou niet al te hard lachen. Heb ook stills voorbij zien komen die mij zeker verrasten.quote:Op maandag 26 mei 2014 10:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee. Hij trolt en doet net of ie een nieuwe aflevering kijkt.
Hij is zo doorzichtig als de plannen van Cersei.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kill the Braavosi, bring the girl!"
quote:Op maandag 26 mei 2014 13:23 schreef Khaleesi het volgende:
Ik zou niet al te hard lachen. Heb ook stills voorbij zien komen die mij zeker verrasten.
Weet niet 100% of ze totally legit zijn.Dat is wel hoge kwaliteit paintshop daar. RespectSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 mei 2014 13:23 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Ik zou niet al te hard lachen. Heb ook stills voorbij zien komen die mij zeker verrasten.
Weet niet 100% of ze totally legit zijn. Afijn, ze staan hieronder in spoilertags. Als je niet gespoild wil worden, niet kijken.Jezus! Robb als White Walker terug en Cersei met plastische chirurgie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ja, magie dan denk ik. Is zij ook een heks?!
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
[spoiler ] Cersei is faceless man [/ spoiler ]quote:Op maandag 26 mei 2014 13:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jezus! Robb als White Walker terug en Cersei met plastische chirurgie?
Nou ja, magie dan denk ik. Is zij ook een heks?!
Grutjes!quote:Op maandag 26 mei 2014 13:41 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
[spoiler ] Cersei is faceless man [/ spoiler ]
Cersei = Jaqen = Syrio = Pyat Pree = GRRM
Memorial Day (maandag) is echt een feestdag. De zondag ervoor is voor de dodenherdenking.quote:Op maandag 26 mei 2014 16:16 schreef Cornelis83 het volgende:
Nou ja, feestdag. Kan dodenherdenking niet echt als feestdag rekenen
Beetje rare naam dan.quote:Op maandag 26 mei 2014 16:34 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Memorial Day (maandag) is echt een feestdag. De zondag ervoor is voor de dodenherdenking.
Probeerde een beetje op niveau te blijven qua flauw plaatjes-postsquote:
wacht maar als sansa anaal wordt verkracht door Littlefinger dan roept ze 'neeee petyr stop alsjeblieeeeft' en dan zegt ie 'JE NOEMT ME LORD BAELISCH GODVERDOEMMMEEEEEE!'quote:
quote:Op maandag 26 mei 2014 19:52 schreef Maanvis het volgende:
[..]
wacht maar als sansa anaal wordt verkracht door Littlefinger dan roept ze 'neeee petyr stop alsjeblieeeeft' en dan zegt ie 'JE NOEMT ME LORD BAELISCH GODVERDOEMMMEEEEEE!'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 mei 2014 20:45 schreef Poesopstokje het volgende:
And so it begins...Oké Poepstokje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
't Pinnetje waarmee dat spotvogeltje aan zijn kleding zat?quote:
Gelukkig is Sansa op tijd legaal geworden voor deze scène. Was bang dat hij overgeslagen werd.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:52 schreef Maanvis het volgende:
[..]
wacht maar als sansa anaal wordt verkracht door Littlefinger dan roept ze 'neeee petyr stop alsjeblieeeeft' en dan zegt ie 'JE NOEMT ME LORD BAELISCH GODVERDOEMMMEEEEEE!'
Het is verboden om te spoliëren!quote:Op maandag 26 mei 2014 21:17 schreef Kirov het volgende:
[..]
Gelukkig is Sansa op tijd legaal geworden voor deze scène. Was bang dat hij overgeslagen werd.
tony starkquote:
pap wil hem dood, cersei wil hem dood, misschien een roadtrip met zijn broer?quote:Op maandag 26 mei 2014 22:11 schreef Jelmer80 het volgende:
Ben benieuwd wat Tyrion gaat doen als hij het wel overleefd (ga ik eigenlijk wel vanuit :p), denk niet dat hij sowieso niet in Kingslanding kan blijven ofwel?
Je wordt de laatste tijd doodgegooid met Iron Man en the Avengers. Je moet wel onder een steen hebben geleefd als je dát hebt gemistquote:Op maandag 26 mei 2014 22:01 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Nou sorry hoor, ik ken 'm alleen als Sherlock Holmes.
Ik denk niet dat Jaime Cersei achter laat hoor.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:13 schreef Slayage het volgende:
[..]
pap wil hem dood, cersei wil hem dood, misschien een roadtrip met zijn broer?
zuchtquote:Op maandag 26 mei 2014 22:15 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik denk niet dat Jaime Cersei achter laat hoor.
zucht...quote:
Ik bedoelde die ander, diegene waar ie mee getrouwd is.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:17 schreef Jelmer80 het volgende:
Lijkt me niet dat hij ooit weer naar haar toe gaat, na dat optreden van haar.
Jamie moet toch naar casterly rock, of gaat die afspraak niet meer door :p
Ik dacht dat 't iemand uit GoT was die ik niet meteen herkende, geen wonder ook met zonnebril en pet op dat je niet meteen ziet wie 't is, als 't dan ook nog eens niet iemand uit GoT is. Ik kon 'm gewoon niet plaatsen, sorry hoor. Ik ga me wel zitten schamen als jullie dat graag hebben.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:15 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Je wordt de laatste tijd doodgegooid met Iron Man en the Avengers. Je moet wel onder een steen hebben geleefd als je dát hebt gemist
Sorryquote:Op maandag 26 mei 2014 22:25 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Ik dacht dat 't iemand uit GoT was die ik niet meteen herkende, geen wonder ook met zonnebril en pet op dat je niet meteen ziet wie 't is, als 't dan ook nog eens niet iemand uit GoT is. Ik kon 'm gewoon niet plaatsen, sorry hoor. Ik ga me wel zitten schamen als jullie dat graag hebben.
Ah ok ja maar dat is niet zijn bitch toch :p. Denk niet dat Pinkje hem binnen laat..quote:Op maandag 26 mei 2014 22:21 schreef Tanin het volgende:
[..]
Ik bedoelde die ander, diegene waar ie mee getrouwd is.
En nee, de afspraak was dat Tyrion naar de muur gestuurd zou worden, nu gaat ie dood of wordt ie helemaal vrij gesproken.
frozen gezien, maar zegt me nog niksquote:Op maandag 26 mei 2014 22:28 schreef Bienelientjee het volgende:
Geen idee of ie al langs is gekomen(Als je Frozen gezien hebt vat je hem misschien beter
)
http://9gag.com/gag/aqmwXmv
Tywin wil hem niet dood hebben. Hij wil hem het liefste gewoon ergens wegstoppen...quote:Op maandag 26 mei 2014 22:13 schreef Slayage het volgende:
[..]
pap wil hem dood, cersei wil hem dood, misschien een roadtrip met zijn broer?
als het ff kan, onder de grondquote:Op maandag 26 mei 2014 22:51 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Tywin wil hem niet dood hebben. Hij wil hem het liefste gewoon ergens wegstoppen...
De films zijn tof. Vind de serie echter vele malen beter.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:38 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Ironman
Sherlock de films![]()
Sherlock de serie![]()
Tyrion wil gewoon wraak.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:11 schreef Jelmer80 het volgende:
Ben benieuwd wat Tyrion gaat doen als hij het wel overleefd (ga ik eigenlijk wel vanuit :p), denk niet dat hij sowieso niet in Kingslanding kan blijven ofwel?
Sherlock de serie is tofquote:Op maandag 26 mei 2014 23:00 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
De films zijn tof. Vind de serie echter vele malen beter.
3 afleveringen per jaar, maar fuck it, 90minuten per aflevering
Ze acteert dat ze kan zingenquote:Op maandag 26 mei 2014 23:22 schreef Vlindur het volgende:
Iemand beweerd dat Lily Allen gevraagd was voor de rol van Yara. Klopt dat?
Lily acteert toch niet?
Dat heeft ze zelf gezegd tijdens een AMA van reddit. Volgens mij is daar verder geen bron van uit de GoT kant.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:22 schreef Vlindur het volgende:
Iemand beweerd dat Lily Allen gevraagd was voor de rol van Yara. Klopt dat?
Lily acteert toch niet?
In Dorne wonen?quote:Op maandag 26 mei 2014 22:11 schreef Jelmer80 het volgende:
Memorial Day in de USA. Nog een weekje wachten dus. Was vorig jaar ook zo.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:38 schreef Eenskijken het volgende:
Eh? Heb ik wat gemist? waar is de nieuwe episode?
De afspraak was "ik zeg dat ie schuldig is, maar naar de muur mag, en jij gaat naar Casterly Rock", Tywin komt zijn belofte niet na, dat kan ie ook helemaal niet, want de goden spreken Tyrion vrij, of Tyrion is dood.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:26 schreef Jelmer80 het volgende:
Cersai
[..]
Ah ok ja maar dat is niet zijn bitch toch :p. Denk niet dat Pinkje hem binnen laat..
Daarnaast heeft Tywin zijn afspraak niet geschonden, dus lijkt mij dat de afspraak dan blijft staan. En als hij wordt vrijgesproken wil Cersai hem nog steeds dood
ik weet het echt niet. ik zou het kunnen opzoeken maar het boeit me te weinig tbh.quote:
is het niet zo dat er bij zo een trial maar 2 uitkomsten mogelijk zijn: vrijspraak of dood? Ook als een ander voor je vecht.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:03 schreef Tanin het volgende:
[..]
De afspraak was "ik zeg dat ie schuldig is, maar naar de muur mag, en jij gaat naar Casterly Rock", Tywin komt zijn belofte niet na, dat kan ie ook helemaal niet, want de goden spreken Tyrion vrij, of Tyrion is dood.
Enige mogelijke scenario waarin Jaime naar Casterly Rock moet is: Overyn sterft, Tyrion wordt schuldig verklaart, Tywin besluit hem naar de muur te sturen. Ik weet niet of dit uberhaupt kan?
Soort van 4&5 mei voor de VS. Worden o.a. deze mensen herdacht:quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:35 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
ik weet het echt niet. ik zou het kunnen opzoeken maar het boeit me te weinig tbh.
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:03 schreef Maanvis het volgende:
gaan ze daar ook al die dooien herdenken.
ipv dat ze nou eens al die door hun veroorzaakte burgerslachtoffers in het midden oosten herdenken....
Klopt ja. "OMG, the ratings!!"quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:24 schreef HamburgerHenk het volgende:
Mwah is helemaal niet omgegooid voor Memorial Day, meer omdat series gewoon scheit ratings krijgen op zo'n dag. Vorig jaar was het geloof ik nog wel zo.
Arya was weer geweldigquote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:47 schreef Forbry het volgende:
Ik heb de laatste uitzending pas vrijdag gekekenen loop ook achter met alle andere op dit moment lopende series die ik volg (Hannibal, Orphan Black, TBBT & Fargo), dus heb niet zo veel problemen met een week wachten eigenlijk.
![]()
Ik vond de afgelopen aflevering trouwens de beste tot nu toe van dit seizoen
Vorig jaar kwam er ook geen GoT. En die break was net voor the Red Wedding aflevering.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:24 schreef HamburgerHenk het volgende:
Mwah is helemaal niet omgegooid voor Memorial Day, meer omdat series gewoon scheit ratings krijgen op zo'n dag. Vorig jaar was het geloof ik nog wel zo.
Dat is wel hoe het zou moeten. Maar Kingsguard is ook een levenslange taak. Zie die knakker bij Dany, The Hound en mogelijk ook Jaime. Met andere woorden: regels worden nog wel eens overtreden.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:50 schreef planethugo het volgende:
[..]
is het niet zo dat er bij zo een trial maar 2 uitkomsten mogelijk zijn: vrijspraak of dood? Ook als een ander voor je vecht.
En volgens mij moet Jaimi sowieso daar Casterly Rock (dat ik eindelijk wel eens wil zien, dacht dat dat vorig seizoen eraan kwam toen Robb daarheen wilde marcheren, maarja dat ging mooi even niet door) want hij heeft het papa nu eenmaal beloofd, al verpestte tyrion die deal natuurlijk wel. Achjah we gaan het zien. Maar helaas pas volgende week
slecht voorteken!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:53 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Vorig jaar kwam er ook geen GoT. En die break was net voor the Red Wedding aflevering.
die is sterk!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eindelijk een 3280 x 4928 foto van ieders favoriete personage uit Game of Thrones
Ik druk hem af als poster denk ik.
[ Bericht 6% gewijzigd door BeyondTheGreen op 28-05-2014 11:27:48 ]Unbowed, Unbent, Unbroken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
En ineens zijn het nét echte mensen ja.quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:32 schreef Maanvis het volgende:
he bah die high res foto's zie je alle puistjes op.
grrm kennendequote:Op woensdag 28 mei 2014 11:53 schreef Maanvis het volgende:
iedereen weet toch al wie de battle gaat winnen?
Gelukkig wijken ze wel eens af van het boekquote:
kleine nuance verschillen ja, maar een tyrion MET hoofd en een tyrion ZONDER hoofd is niet echt een nuance verschil meerquote:Op woensdag 28 mei 2014 12:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Gelukkig wijken ze wel eens af van het boek
Euh die meid met kind van Robb is er helemaal bij verzonnen. Dat haar baby vermoord is dus ook.quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:02 schreef Slayage het volgende:
[..]
kleine nuance verschillen ja, maar een tyrion MET hoofd en een tyrion ZONDER hoofd is niet echt een nuance verschil meer
nuance, weinig verschil voor het grote plaatjequote:Op woensdag 28 mei 2014 12:03 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Euh die meid met kind van Robb is er helemaal bij verzonnen. Dat haar baby vermoord is dus ook.
Mooi alleen die friemels in de hoeken vind ik niet zo. Kan m.i. net zo goed zonder.quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:11 schreef Drakire het volgende:
Ben bezig met een 6 delige poster serie die naast elkaar opgehangen kan worden, idee komt van een poster serie die ik zag op etsy.
[ afbeelding ]
The Hound was geen Kingsguard.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:59 schreef Tanin het volgende:
[..]
Dat is wel hoe het zou moeten. Maar Kingsguard is ook een levenslange taak. Zie die knakker bij Dany, The Hound en mogelijk ook Jaime. Met andere woorden: regels worden nog wel eens overtreden.
Voor wat betreft wat Jaime moet doen: ligt eraan hoe lief ie wil zijn voor z'n papa, z'n afspraak hoeft ie in ieder geval niet aan te houden als Oberyn wint, of verliest en Tyrion gaat dood zoals het hoort.
Haha sowieso, hier dacht ik ook de hele tijd aan tijdens het makenquote:Op woensdag 28 mei 2014 14:27 schreef TheThirdMark het volgende:
Make er ook een met de Wayan broers.
Met de tekst ''as high as a kite''
Het is de bedoeling dat het een poster set wordt, ik vind het in het geheel wel mooi staan (even een snelle mockup)quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:02 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Mooi alleen die friemels in de hoeken vind ik niet zo. Kan m.i. net zo goed zonder.
Oh nee?quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:23 schreef TheHappyPrince het volgende:
[..]
The Hound was geen Kingsguard.
Maar dan allemaal met deze of van diverse families?quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:28 schreef Drakire het volgende:
[..]
Haha sowieso, hier dacht ik ook de hele tijd aan tijdens het maken.
[..]
Het is de bedoeling dat het een poster set wordt, ik vind het in het geheel wel mooi staan (even een snelle mockup)
[ afbeelding ]
Diverse families, maar die zijn nog niet af. Zit wel een paar uur werk in per poster. Bovenstaande plaatje is gewoon hoe ik het voor me zie maar dan met posters van verschillende families inderdaad.quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar dan allemaal met deze of van diverse families?
Of heb je iets speciaals met de Arryns?
Hij was volgens mij slechts een bodyguard, hij had ook geen gouden harnas en rode mantel.quote:
Hij was zelfs geen ridder, maar toch was hij wel lid van de kingsguard. De kingsguard dragen trouwens een witte mantel, maar daar had Sandor schijt aan.quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:15 schreef TheHappyPrince het volgende:
[..]
Hij was volgens mij slechts een bodyguard, hij had ook geen gouden harnas en rode mantel.
Checkquote:Op woensdag 28 mei 2014 17:30 schreef Take_A_Picture het volgende:
Hij had die witte mantel toch eens over Sansa heengegooid nadat ze door Ser Meryn was geslagen?
Huh? Wat deed ie dan in KL?quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:23 schreef TheHappyPrince het volgende:
[..]
The Hound was geen Kingsguard.
Hij was gewoon Joffrey's bodyguard, maar geen Kingsguard.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:20 schreef Tanin het volgende:
[..]
Huh? Wat deed ie dan in KL?
Punt blijft voor de andere genoemden...
Volgens mij had hij juist geweigerd. (staat ook op de Ice & Fire wiki)quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:31 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Hij was zelfs geen ridder, maar toch was hij wel lid van de kingsguard. De kingsguard dragen trouwens een witte mantel, maar daar had Sandor schijt aan.
Je hebt de boeken en je hebt de serie hè.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:27 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Ja dat zegt Tyrion toch ook in dat filmpje. "You're Kingsguard, Clegane". En dan gaat de discussie gewoon door.
Maat hier wordt niet over de boeken gesproken...quote:Op donderdag 29 mei 2014 19:37 schreef TheHappyPrince het volgende:
[..]
Je hebt de boeken en je hebt de serie hè.
Goed bezig! Maar dan kun je 'onze' Carice zeker ook het minst waarderenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 01:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb in minder dan een week alles van S1 tot aan nu gekeken.GoT kwam in eerste instantie als veel te fantasy-achtig over, en het laatste is niet echt iets wat mij aanspreekt. Echter na herhaaldelijk gezeur te moeten aanhoren en gezien het feit dat ik geen andere serie had om mij tijdens mijn maaltijden te vermaken had ik mij er toch maar aan toegegeven, en wat ben ik blij dat ik dat gedaan heb. Man, man, man, wat een serie.
Ik heb van elke seconde genoten; ik moest gewoon aflevering na aflevering kijken.
![]()
Helaas moet ik nu net zoals jullie elke week wachten tot een nieuwe aflevering en over een paar weken tot een nieuw seizoen.
Oja, en Khaleesi.![]()
Zeker, maar ze doet weinig met mij in vergelijking tot Khaleesi. Khaleesi is een ander niveau.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 01:42 schreef Isamaru het volgende:
[..]
Goed bezig! Maar dan kun je 'onze' Carice zeker ook het minst waarderen?
Ze heet Daenerys, hoor...quote:Op vrijdag 30 mei 2014 01:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Zeker, maar ze doet weinig met mij in vergelijking tot Khaleesi. Khaleesi is een ander niveau.
37 totaal nieuwe afleveringen van GoT hebben om achter elkaar te kunnen kijken.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 01:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb in minder dan een week alles van S1 tot aan nu gekeken.
Khaleesi is een titel toch? Zelfde soort titel als princess of queen. Geloof dat khaleesi zelfs (iets als) queen betekent.quote:
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 10:45 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
Khaleesi is een titel toch? Zelfde soort titel als princess of queen. Geloof dat khaleesi zelfs (iets als) queen betekent.
EDIT: wel een titel, maar betekent niet queen.
http://gameofthrones.wikia.com/wiki/Khaleesi
Best wel denigrerend ook jaquote:Khaleesi is a Dothraki title referring to the wife of the khal. A khaleesi's status varies greatly from khalasar to khalasar. She could be very influential, riding next to the khal, or she could be worth practically less than the khal's horse, since the khal's bloodriders would sometimes share the khaleesi, but never share the khal's horse.
It is Dothraki tradition that if a khal dies, his khaleesi must retire to join the crones at Vaes Dothrak, known as the dosh khaleen. Daenerys Targaryen, however, refused to do this, instead declaring herself a khaleesi in her own right and forming her own khalasar from what few of Drogo's people hadn't abandoned her.
mooi gedaan!quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:51 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
is het ookquote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:53 schreef Amarantha het volgende:
En stiekem vind ik Khaleesi ook een mooie naam![]()
zeik niet man, khaleesi, dany, mother of dragons, breaker of chains, om het even...quote:
quote:Op donderdag 29 mei 2014 10:55 schreef Cornelis83 het volgende:
Deze week vakantie, maar zoals alle vakanties gaan ze gevoelsmatig vrij snel voorbij. In dit geval is dat trouwens wel een voordeel, want dat betekent dat het gevoelsmatig ook weer sneller maandag is en dat is goed want dat betekent snel weer een GoT aflevering
bite mequote:
Stormborn is een bijnaam omdat ze geboren was onder ernstige omstandigheden. (Er was een siege gaande, van Robert dus) en toen was ze geboren, tijdens een 'storm'(chaos) dus.quote:
Ze is ook letterlijk tijdens een zware storm (weer elementen) geboren, waarbij haar moeder om het leven kwam.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:14 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Stormborn is een bijnaam omdat ze geboren was onder ernstige omstandigheden. (Er was een siege gaande, van Robert dus) en toen was ze geboren, tijdens een 'storm'(chaos) dus.
En nee dat is geen spoiler want dat was VOOR de serie en anders zouden jullie het nooit weten, klein feitje.
Oh. Oops.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:18 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ze is ook letterlijk tijdens een zware storm (weer elementen) geboren, waarbij haar moeder om het leven kwam.
Ik heb het ook even gegoogled hoorquote:
Nee dat niet maar: de boeken > serie.quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:59 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Maat hier wordt niet over de boeken gesproken...
Ik weet het. Ik ben een boekenlezer.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:14 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Stormborn is een bijnaam omdat ze geboren was onder ernstige omstandigheden. (Er was een siege gaande, van Robert dus) en toen was ze geboren, tijdens een 'storm'(chaos) dus.
En nee dat is geen spoiler want dat was VOOR de serie en anders zouden jullie het nooit weten, klein feitje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |