quote:Op zondag 25 mei 2014 23:23 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik begreep niet wat er gebeurd, ik zat van![]()
![]()
terugspoelen, nog een keer kijken, ik begreep et nog steeds niet, de laatste ep meteen erachter aan gekeken, toen viel het kwartje pas
Nee. Hij trolt en doet net of ie een nieuwe aflevering kijkt.quote:Op maandag 26 mei 2014 10:10 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Wat? Begin je net met kijken ofzo?
Nou, dat is dan ook lekker geslaagd.quote:Op maandag 26 mei 2014 10:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee. Hij trolt en doet net of ie een nieuwe aflevering kijkt.
Hij is zo doorzichtig als de plannen van Cersei.
Als het patroon aanhoudt dan wordt aflevering 9 weer de beste aflevering van dit seizoen. Zoals het dat bij de vorige seizoenen ook was.quote:Op maandag 26 mei 2014 12:01 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Dat gevecht tussen de Mountain en Oberyn was echt legendar... oh wacht![]()
Nog een weekje wachten tot hopelijk de beste aflevering van dit seizoen.
Nee, dat is gewoon onzin.quote:Op maandag 26 mei 2014 12:35 schreef Ang3l het volgende:
Mijn vriend pleurt net op m'n FB wall dat ie wel een nieuwe aflevering heeft.
Not sure if serious, want er zou er toch echt geen komen!
Het was een sluwe truc om mij vanavond in zijn kamer te krijgenquote:
Je hebt Obama op FB?quote:Op maandag 26 mei 2014 12:35 schreef Ang3l het volgende:
Mijn vriend pleurt net op m'n FB wall dat ie wel een nieuwe aflevering heeft.
Not sure if serious, want er zou er toch echt geen komen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kill the Braavosi, bring the girl!"
Shitquote:Op maandag 26 mei 2014 10:17 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Nou, dat is dan ook lekker geslaagd.In aflevering 2 van seizoen 1 zit een scène met Cersei mbt wolven.
Ik zou niet al te hard lachen. Heb ook stills voorbij zien komen die mij zeker verrasten.quote:Op maandag 26 mei 2014 10:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee. Hij trolt en doet net of ie een nieuwe aflevering kijkt.
Hij is zo doorzichtig als de plannen van Cersei.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kill the Braavosi, bring the girl!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |