Ja die heb ik gezien. Mis er nog wel eentje van The Hound en Arya.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Fucking genius.
Waren er maar meer van gemaakt
Beetje afgezaagd inmiddels...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:38 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
Do you wanna build a snowman?
Come on lets go and play
I never see you anymore
Come out the door
It's like you've gone away-
We used to be best buddies
And now we're not
I wish you would tell me why!-
Do you wanna build a snowman?
It doesn't have to be a snowman.
[ afbeelding ]
Go away, Sansa
"Kill the Braavosi, bring the girl!"
Wat denk je zelf?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:52 schreef Maanvis het volgende:
Aangezien het dit weekend memorial day is las ik een spoilerweekend in uit protest. Vanaf nu spoilers legaliseren hier?
Ik denk dat we beter een weekend kunnen gebruiken om het accent van Carice even flink onder de loep te nemen.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:52 schreef Maanvis het volgende:
Aangezien het dit weekend memorial day is las ik een spoilerweekend in uit protest. Vanaf nu spoilers legaliseren hier?
ja precies en google verwijst je dan door naar FOK!quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:20 schreef outtayourleague het volgende:
Als ik spoilers wil lezen, zoek ik die zelf wel op
Waarom niet haar tieten?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:32 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik denk dat we beter een weekend kunnen gebruiken om het accent van Carice even flink onder de loep te nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |