quote:Op maandag 26 mei 2014 13:23 schreef Khaleesi het volgende:
Ik zou niet al te hard lachen. Heb ook stills voorbij zien komen die mij zeker verrasten.
Weet niet 100% of ze totally legit zijn.Dat is wel hoge kwaliteit paintshop daar. RespectSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 mei 2014 13:23 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Ik zou niet al te hard lachen. Heb ook stills voorbij zien komen die mij zeker verrasten.
Weet niet 100% of ze totally legit zijn. Afijn, ze staan hieronder in spoilertags. Als je niet gespoild wil worden, niet kijken.Jezus! Robb als White Walker terug en Cersei met plastische chirurgie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ja, magie dan denk ik. Is zij ook een heks?!
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
[spoiler ] Cersei is faceless man [/ spoiler ]quote:Op maandag 26 mei 2014 13:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jezus! Robb als White Walker terug en Cersei met plastische chirurgie?
Nou ja, magie dan denk ik. Is zij ook een heks?!
Grutjes!quote:Op maandag 26 mei 2014 13:41 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
[spoiler ] Cersei is faceless man [/ spoiler ]
Cersei = Jaqen = Syrio = Pyat Pree = GRRM
Memorial Day (maandag) is echt een feestdag. De zondag ervoor is voor de dodenherdenking.quote:Op maandag 26 mei 2014 16:16 schreef Cornelis83 het volgende:
Nou ja, feestdag. Kan dodenherdenking niet echt als feestdag rekenen
Beetje rare naam dan.quote:Op maandag 26 mei 2014 16:34 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Memorial Day (maandag) is echt een feestdag. De zondag ervoor is voor de dodenherdenking.
Probeerde een beetje op niveau te blijven qua flauw plaatjes-postsquote:
wacht maar als sansa anaal wordt verkracht door Littlefinger dan roept ze 'neeee petyr stop alsjeblieeeeft' en dan zegt ie 'JE NOEMT ME LORD BAELISCH GODVERDOEMMMEEEEEE!'quote:
quote:Op maandag 26 mei 2014 19:52 schreef Maanvis het volgende:
[..]
wacht maar als sansa anaal wordt verkracht door Littlefinger dan roept ze 'neeee petyr stop alsjeblieeeeft' en dan zegt ie 'JE NOEMT ME LORD BAELISCH GODVERDOEMMMEEEEEE!'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 mei 2014 20:45 schreef Poesopstokje het volgende:
And so it begins...Oké Poepstokje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |