quote:Op maandag 26 mei 2014 13:23 schreef Khaleesi het volgende:
Ik zou niet al te hard lachen. Heb ook stills voorbij zien komen die mij zeker verrasten.
Weet niet 100% of ze totally legit zijn.Dat is wel hoge kwaliteit paintshop daar. RespectSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 mei 2014 13:23 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Ik zou niet al te hard lachen. Heb ook stills voorbij zien komen die mij zeker verrasten.
Weet niet 100% of ze totally legit zijn. Afijn, ze staan hieronder in spoilertags. Als je niet gespoild wil worden, niet kijken.Jezus! Robb als White Walker terug en Cersei met plastische chirurgie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ja, magie dan denk ik. Is zij ook een heks?!
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
[spoiler ] Cersei is faceless man [/ spoiler ]quote:Op maandag 26 mei 2014 13:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jezus! Robb als White Walker terug en Cersei met plastische chirurgie?
Nou ja, magie dan denk ik. Is zij ook een heks?!
Grutjes!quote:Op maandag 26 mei 2014 13:41 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
[spoiler ] Cersei is faceless man [/ spoiler ]
Cersei = Jaqen = Syrio = Pyat Pree = GRRM
Memorial Day (maandag) is echt een feestdag. De zondag ervoor is voor de dodenherdenking.quote:Op maandag 26 mei 2014 16:16 schreef Cornelis83 het volgende:
Nou ja, feestdag. Kan dodenherdenking niet echt als feestdag rekenen
Beetje rare naam dan.quote:Op maandag 26 mei 2014 16:34 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Memorial Day (maandag) is echt een feestdag. De zondag ervoor is voor de dodenherdenking.
Probeerde een beetje op niveau te blijven qua flauw plaatjes-postsquote:
wacht maar als sansa anaal wordt verkracht door Littlefinger dan roept ze 'neeee petyr stop alsjeblieeeeft' en dan zegt ie 'JE NOEMT ME LORD BAELISCH GODVERDOEMMMEEEEEE!'quote:
quote:Op maandag 26 mei 2014 19:52 schreef Maanvis het volgende:
[..]
wacht maar als sansa anaal wordt verkracht door Littlefinger dan roept ze 'neeee petyr stop alsjeblieeeeft' en dan zegt ie 'JE NOEMT ME LORD BAELISCH GODVERDOEMMMEEEEEE!'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 mei 2014 20:45 schreef Poesopstokje het volgende:
And so it begins...Oké Poepstokje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
't Pinnetje waarmee dat spotvogeltje aan zijn kleding zat?quote:
Gelukkig is Sansa op tijd legaal geworden voor deze scène. Was bang dat hij overgeslagen werd.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:52 schreef Maanvis het volgende:
[..]
wacht maar als sansa anaal wordt verkracht door Littlefinger dan roept ze 'neeee petyr stop alsjeblieeeeft' en dan zegt ie 'JE NOEMT ME LORD BAELISCH GODVERDOEMMMEEEEEE!'
Het is verboden om te spoliëren!quote:Op maandag 26 mei 2014 21:17 schreef Kirov het volgende:
[..]
Gelukkig is Sansa op tijd legaal geworden voor deze scène. Was bang dat hij overgeslagen werd.
tony starkquote:
pap wil hem dood, cersei wil hem dood, misschien een roadtrip met zijn broer?quote:Op maandag 26 mei 2014 22:11 schreef Jelmer80 het volgende:
Ben benieuwd wat Tyrion gaat doen als hij het wel overleefd (ga ik eigenlijk wel vanuit :p), denk niet dat hij sowieso niet in Kingslanding kan blijven ofwel?
Je wordt de laatste tijd doodgegooid met Iron Man en the Avengers. Je moet wel onder een steen hebben geleefd als je dát hebt gemistquote:Op maandag 26 mei 2014 22:01 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Nou sorry hoor, ik ken 'm alleen als Sherlock Holmes.
Ik denk niet dat Jaime Cersei achter laat hoor.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:13 schreef Slayage het volgende:
[..]
pap wil hem dood, cersei wil hem dood, misschien een roadtrip met zijn broer?
zuchtquote:Op maandag 26 mei 2014 22:15 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik denk niet dat Jaime Cersei achter laat hoor.
zucht...quote:
Ik bedoelde die ander, diegene waar ie mee getrouwd is.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:17 schreef Jelmer80 het volgende:
Lijkt me niet dat hij ooit weer naar haar toe gaat, na dat optreden van haar.
Jamie moet toch naar casterly rock, of gaat die afspraak niet meer door :p
Ik dacht dat 't iemand uit GoT was die ik niet meteen herkende, geen wonder ook met zonnebril en pet op dat je niet meteen ziet wie 't is, als 't dan ook nog eens niet iemand uit GoT is. Ik kon 'm gewoon niet plaatsen, sorry hoor. Ik ga me wel zitten schamen als jullie dat graag hebben.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:15 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Je wordt de laatste tijd doodgegooid met Iron Man en the Avengers. Je moet wel onder een steen hebben geleefd als je dát hebt gemist
Sorryquote:Op maandag 26 mei 2014 22:25 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Ik dacht dat 't iemand uit GoT was die ik niet meteen herkende, geen wonder ook met zonnebril en pet op dat je niet meteen ziet wie 't is, als 't dan ook nog eens niet iemand uit GoT is. Ik kon 'm gewoon niet plaatsen, sorry hoor. Ik ga me wel zitten schamen als jullie dat graag hebben.
Ah ok ja maar dat is niet zijn bitch toch :p. Denk niet dat Pinkje hem binnen laat..quote:Op maandag 26 mei 2014 22:21 schreef Tanin het volgende:
[..]
Ik bedoelde die ander, diegene waar ie mee getrouwd is.
En nee, de afspraak was dat Tyrion naar de muur gestuurd zou worden, nu gaat ie dood of wordt ie helemaal vrij gesproken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |