quote:
Met donker haar is ze toch mooierquote:
Dan hoeven we de trial by combat niet af te wachten.quote:Op zondag 25 mei 2014 04:05 schreef Take_A_Picture het volgende:
Als dit al een lange week wordt... Dan wordt wachten op volgend seizoen bijna ondraagbaar
Voor het zelfde geld pleuren ze die als cliffhanger op het eindquote:Op zondag 25 mei 2014 10:20 schreef portie het volgende:
[..]
Dan hoeven we de trial by combat niet af te wachten.
En dat we pas volgend seizoen zien wie er gewonnen heeft. Dat zou echt een kutstreek zijn.quote:Op zondag 25 mei 2014 15:31 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Voor het zelfde geld pleuren ze die als cliffhanger op het eind
Dat lijkt het vermoeden dat al geopperd werd dat Oberyn vergif zou gebruiken wel te bevestigen.quote:Op zondag 25 mei 2014 20:02 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Volgende aflevering heet Mountain and The Viper dus we hoeven niet bang te zijn dat het gevecht een cliffhanger wordt.
Complotje met Olenna gesmeed?quote:Op zondag 25 mei 2014 20:10 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat lijkt het vermoeden dat al geopperd werd dat Oberyn vergif zou gebruiken wel te bevestigen.
Hij zat ook in de jury voor de trial omdat hij veel van gif weet. 1+1...quote:Op zondag 25 mei 2014 20:10 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat lijkt het vermoeden dat al geopperd werd dat Oberyn vergif zou gebruiken wel te bevestigen.
Wat een kuttitel eigenlijkquote:Op zondag 25 mei 2014 20:02 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Volgende aflevering heet Mountain and The Viper dus we hoeven niet bang te zijn dat het gevecht een cliffhanger wordt.
Of de trailer zou kijken. Best dom gedaan van D&Dquote:Op zondag 25 mei 2014 20:29 schreef megamandy het volgende:
[..]
Wat een kuttitel eigenlijkAls je die opzoekt aan het begin van het seizoen wist je al meteen wie tegen wie zou vechten.
Ik geloof nooit dat Oberyn tegen hem is opgewassen....quote:Op zondag 25 mei 2014 20:34 schreef JaqenHghar het volgende:
Het wordt anders wel eens tijd dat die Mountain eens flink op z'n sodemieter krijgt.
Go Oberyn.
Puur op kracht niet natuurlijk. Zal meer een gevalletje wie niet sterk is moet slim zijn.quote:Op zondag 25 mei 2014 20:56 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Ik geloof nooit dat Oberyn tegen hem is opgewassen....
Qua kracht zwakker, maar relatief snel en slim vs Qua kracht sterker maar relatief traag en dom. Kon nog wel interessant (gemaakt) wordenquote:Op zondag 25 mei 2014 20:56 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Ik geloof nooit dat Oberyn tegen hem is opgewassen....
Dat zou echt smerig zijnquote:Op zondag 25 mei 2014 15:31 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Voor het zelfde geld pleuren ze die als cliffhanger op het eind
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vast wel, maar Oberyn zal toch hel loodje leggen. En ik ben benieuwd hoe het dan verdergaat.quote:Op zondag 25 mei 2014 21:14 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
Qua kracht zwakker, maar relatief snel en slim vs Qua kracht sterker maar relatief traag en dom. Kon nog wel interessant (gemaakt) worden
Met GoT weet ik niet wat ik kan verwachten. Joffrey die opeens dood gaat, de red wedding, Ned die onthoofd wordt. Het zijn allemaal dingen die ik niet zag aankomen en dat maakt de serie voor mij zo goedquote:Op zondag 25 mei 2014 21:59 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Vast wel, maar Oberyn zal toch hel loodje leggen. En ik ben benieuwd hoe het dan verdergaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |