Beetje afgezaagd inmiddels...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:38 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
Do you wanna build a snowman?
Come on lets go and play
I never see you anymore
Come out the door
It's like you've gone away-
We used to be best buddies
And now we're not
I wish you would tell me why!-
Do you wanna build a snowman?
It doesn't have to be a snowman.
[ afbeelding ]
Go away, Sansa
"Kill the Braavosi, bring the girl!"
Wat denk je zelf?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:52 schreef Maanvis het volgende:
Aangezien het dit weekend memorial day is las ik een spoilerweekend in uit protest. Vanaf nu spoilers legaliseren hier?
Ik denk dat we beter een weekend kunnen gebruiken om het accent van Carice even flink onder de loep te nemen.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:52 schreef Maanvis het volgende:
Aangezien het dit weekend memorial day is las ik een spoilerweekend in uit protest. Vanaf nu spoilers legaliseren hier?
ja precies en google verwijst je dan door naar FOK!quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:20 schreef outtayourleague het volgende:
Als ik spoilers wil lezen, zoek ik die zelf wel op
Waarom niet haar tieten?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:32 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik denk dat we beter een weekend kunnen gebruiken om het accent van Carice even flink onder de loep te nemen.
quote:
Met donker haar is ze toch mooierquote:
Dan hoeven we de trial by combat niet af te wachten.quote:Op zondag 25 mei 2014 04:05 schreef Take_A_Picture het volgende:
Als dit al een lange week wordt... Dan wordt wachten op volgend seizoen bijna ondraagbaar
Voor het zelfde geld pleuren ze die als cliffhanger op het eindquote:Op zondag 25 mei 2014 10:20 schreef portie het volgende:
[..]
Dan hoeven we de trial by combat niet af te wachten.
En dat we pas volgend seizoen zien wie er gewonnen heeft. Dat zou echt een kutstreek zijn.quote:Op zondag 25 mei 2014 15:31 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Voor het zelfde geld pleuren ze die als cliffhanger op het eind
Dat lijkt het vermoeden dat al geopperd werd dat Oberyn vergif zou gebruiken wel te bevestigen.quote:Op zondag 25 mei 2014 20:02 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Volgende aflevering heet Mountain and The Viper dus we hoeven niet bang te zijn dat het gevecht een cliffhanger wordt.
Complotje met Olenna gesmeed?quote:Op zondag 25 mei 2014 20:10 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat lijkt het vermoeden dat al geopperd werd dat Oberyn vergif zou gebruiken wel te bevestigen.
Hij zat ook in de jury voor de trial omdat hij veel van gif weet. 1+1...quote:Op zondag 25 mei 2014 20:10 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat lijkt het vermoeden dat al geopperd werd dat Oberyn vergif zou gebruiken wel te bevestigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |