Haha sowieso, hier dacht ik ook de hele tijd aan tijdens het makenquote:Op woensdag 28 mei 2014 14:27 schreef TheThirdMark het volgende:
Make er ook een met de Wayan broers.
Met de tekst ''as high as a kite''
Het is de bedoeling dat het een poster set wordt, ik vind het in het geheel wel mooi staan (even een snelle mockup)quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:02 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Mooi alleen die friemels in de hoeken vind ik niet zo. Kan m.i. net zo goed zonder.
Oh nee?quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:23 schreef TheHappyPrince het volgende:
[..]
The Hound was geen Kingsguard.
Maar dan allemaal met deze of van diverse families?quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:28 schreef Drakire het volgende:
[..]
Haha sowieso, hier dacht ik ook de hele tijd aan tijdens het maken.
[..]
Het is de bedoeling dat het een poster set wordt, ik vind het in het geheel wel mooi staan (even een snelle mockup)
[ afbeelding ]
Diverse families, maar die zijn nog niet af. Zit wel een paar uur werk in per poster. Bovenstaande plaatje is gewoon hoe ik het voor me zie maar dan met posters van verschillende families inderdaad.quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar dan allemaal met deze of van diverse families?
Of heb je iets speciaals met de Arryns?
Hij was volgens mij slechts een bodyguard, hij had ook geen gouden harnas en rode mantel.quote:
Hij was zelfs geen ridder, maar toch was hij wel lid van de kingsguard. De kingsguard dragen trouwens een witte mantel, maar daar had Sandor schijt aan.quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:15 schreef TheHappyPrince het volgende:
[..]
Hij was volgens mij slechts een bodyguard, hij had ook geen gouden harnas en rode mantel.
Checkquote:Op woensdag 28 mei 2014 17:30 schreef Take_A_Picture het volgende:
Hij had die witte mantel toch eens over Sansa heengegooid nadat ze door Ser Meryn was geslagen?
Huh? Wat deed ie dan in KL?quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:23 schreef TheHappyPrince het volgende:
[..]
The Hound was geen Kingsguard.
Hij was gewoon Joffrey's bodyguard, maar geen Kingsguard.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:20 schreef Tanin het volgende:
[..]
Huh? Wat deed ie dan in KL?
Punt blijft voor de andere genoemden...
Volgens mij had hij juist geweigerd. (staat ook op de Ice & Fire wiki)quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:31 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Hij was zelfs geen ridder, maar toch was hij wel lid van de kingsguard. De kingsguard dragen trouwens een witte mantel, maar daar had Sandor schijt aan.
Je hebt de boeken en je hebt de serie hè.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:27 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Ja dat zegt Tyrion toch ook in dat filmpje. "You're Kingsguard, Clegane". En dan gaat de discussie gewoon door.
Maat hier wordt niet over de boeken gesproken...quote:Op donderdag 29 mei 2014 19:37 schreef TheHappyPrince het volgende:
[..]
Je hebt de boeken en je hebt de serie hè.
Goed bezig! Maar dan kun je 'onze' Carice zeker ook het minst waarderenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 01:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb in minder dan een week alles van S1 tot aan nu gekeken.GoT kwam in eerste instantie als veel te fantasy-achtig over, en het laatste is niet echt iets wat mij aanspreekt. Echter na herhaaldelijk gezeur te moeten aanhoren en gezien het feit dat ik geen andere serie had om mij tijdens mijn maaltijden te vermaken had ik mij er toch maar aan toegegeven, en wat ben ik blij dat ik dat gedaan heb. Man, man, man, wat een serie.
Ik heb van elke seconde genoten; ik moest gewoon aflevering na aflevering kijken.
![]()
Helaas moet ik nu net zoals jullie elke week wachten tot een nieuwe aflevering en over een paar weken tot een nieuw seizoen.
Oja, en Khaleesi.![]()
Zeker, maar ze doet weinig met mij in vergelijking tot Khaleesi. Khaleesi is een ander niveau.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 01:42 schreef Isamaru het volgende:
[..]
Goed bezig! Maar dan kun je 'onze' Carice zeker ook het minst waarderen?
Ze heet Daenerys, hoor...quote:Op vrijdag 30 mei 2014 01:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Zeker, maar ze doet weinig met mij in vergelijking tot Khaleesi. Khaleesi is een ander niveau.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |