hoezo dat?quote:Op zondag 25 mei 2014 21:59 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Vast wel, maar Oberyn zal toch hel loodje leggen.
Dus de goden beslissen dat Tyrion schuldig is? Lijkt me niet, want we weten allemaal dat hij onschuldig is.quote:Op zondag 25 mei 2014 21:59 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Vast wel, maar Oberyn zal toch hel loodje leggen. En ik ben benieuwd hoe het dan verdergaat.
de goden kan je uiteraard ook niet altijd even serieus nemenquote:Op zondag 25 mei 2014 22:08 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Dus de goden beslissen dat Tyrion schuldig is? Lijkt me niet, want we weten allemaal dat hij onschuldig is.
Dat hoort er nou even bij okéquote:Op zondag 25 mei 2014 22:13 schreef Slayage het volgende:
[..]
de goden kan je uiteraard ook niet altijd even serieus nemen
quote:Op zondag 25 mei 2014 22:15 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Dat hoort er nou even bij oké![]()
Als Oberyn verliest betekend dat dat Tyrion dr aan gaat. GRRM heeft ons al veel geflikt, maar dit zie ik écht niet gebeuren hoor.. Wat mij betreft wordt het maar de cliff van seizoen 4, maar Oberyn mag niet verliezen
Het zou wel zonde zijn als twee hele interessante personages uit de serie verdwijnen in ieder geval.quote:Op zondag 25 mei 2014 22:15 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Als Oberyn verliest betekend dat dat Tyrion dr aan gaat. GRRM heeft ons al veel geflikt, maar dit zie ik écht niet gebeuren hoor.. Wat mij betreft wordt het maar de cliff van seizoen 4, maar Oberyn mag niet verliezen
Ik vind dat Tyrions in leven zijn in dit seizoen maar weinig toevoegd en ik geloof dat het voor het verhaal beter was geweest als hij tijdens de slag om Kings Landing door die Kingsguard doodgemaakt was.quote:Op zondag 25 mei 2014 22:15 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Dat ben ik helemaal met je eens.quote:Op zondag 25 mei 2014 22:00 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
Met GoT weet ik niet wat ik kan verwachten. Joffrey die opeens dood gaat, de red wedding, Ned die onthoofd wordt. Het zijn allemaal dingen die ik niet zag aankomen en dat maakt de serie voor mij zo goed
Het kan ook anders lopen. Je weet het nooit zoals hierboven al wordt gezegd (toch?).quote:Op zondag 25 mei 2014 22:15 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
En de laatste afleveringen (eind seizoen 3 en tot nu toe in 4) zijn er al genoeg verdwenen.quote:Op zondag 25 mei 2014 22:27 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het zou wel zonde zijn als twee hele interessante personages uit de serie verdwijnen in ieder geval.
Ja, oké, het hoeft ook weer niet zo zwart/wit te zijn..quote:Het kan ook anders lopen. Je weet het nooit zoals hierboven al wordt gezegd (toch?).
quote:Op zondag 25 mei 2014 22:27 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik vind dat Tyrions in leven zijn in dit seizoen maar weinig toevoegd en ik geloof dat het voor het verhaal beter was geweest als hij tijdens de slag om Kings Landing door die Kingsguard doodgemaakt was.
Nee toch? Afgezien van zijn rechtzaak en de paar scenes met potentiele kampioenen heeft hij alleen zitten mokken over dat zijn vader ondanks al zijn prestaties niet trots op hem is en dat zijn rol gemarginaliseerd is sinds papa terug is.quote:Op zondag 25 mei 2014 22:36 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Say whuuuuut???? Ca. 3 4 5 van de beste scenes van heel het seizoen bevatten Tyrion in de hoofdrol.........
hoeveel scenes het precies waren weet ik niet, maar verhaal technisch heeft hij inderdaad niet gek veel ingebracht dit seizoenquote:Op zondag 25 mei 2014 22:36 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Say whuuuuut???? Ca. 3 4 5 van de beste scenes van heel het seizoen bevatten Tyrion in de hoofdrol.........
true dat!quote:Op zondag 25 mei 2014 22:44 schreef Khaleesi het volgende:
Tijdens de wedding had hij toch ook (ongewild) de hoofdrol???
Daarnaast zijn zijn gesprek met Oberyn en zijn trial de beste scenes van het seizoen. En dan ben ik er vast nog vergeten.
De serie wordt gelijk beter als hij in beeld komt. Of ie nou in de lik zit of niet...
In GoT gaan grotendeels alleen mensen dood die het verdienen. Joffrey dacht te kunnen overleven terwijl hij uitermate kut deed, Robb dacht te kunnen overleven in een vesting van iemand waarvan hij zijn vertrouwen totaal gebroken had en ga zo nog maar even door. Oberyn is gewoon een grote baas.. zie hem niet zo snel verliezen hoor. Die heeft nog een veel grotere missie te vervullen voordat hij het loodje mag leggen. (Ik lees geen boeken mocht je denken dat dit een spoiler is)quote:Op zondag 25 mei 2014 22:00 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
Met GoT weet ik niet wat ik kan verwachten. Joffrey die opeens dood gaat, de red wedding, Ned die onthoofd wordt. Het zijn allemaal dingen die ik niet zag aankomen en dat maakt de serie voor mij zo goed
ja ik hoop ook dat ze afwijken van het boek de komende paar afleveringen.quote:Op zondag 25 mei 2014 23:01 schreef JaqenHghar het volgende:
Oh men wat ben ik blij dat de tv serie veel dingen anders doet dan in de boeken
Lets take a moment to pray to the red god.quote:Op zondag 25 mei 2014 23:09 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja ik hoop ook dat ze afwijken van het boek de komende paar afleveringen.
zeker! met name de personage van tyrion is zo veel beter dan in de boeken!quote:Op zondag 25 mei 2014 23:01 schreef JaqenHghar het volgende:
Oh men wat ben ik blij dat de tv serie veel dingen anders doet dan in de boeken
ik begreep niet wat er gebeurd, ik zat vanquote:Op zondag 25 mei 2014 23:03 schreef Kloonhommel het volgende:
Dat van Ned zag ik op geen enkele manier aankomen trouwens, tenminste niet toen hij toch nog zijn excuses aanbood.
Ik weet het nog goed ja. Dacht dat Arya snel in zou grijpen of er Stark sympathisanten het podium op zouden springen ofzo.....quote:Op zondag 25 mei 2014 23:23 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik begreep niet wat er gebeurd, ik zat van![]()
![]()
terugspoelen, nog een keer kijken, ik begreep et nog steeds niet, de laatste ep meteen erachter aan gekeken, toen viel het kwartje pas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |