Cor van der Laak die rookte menthol sigaretten. Hou je bek Corquote:Op woensdag 21 mei 2014 20:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar ken ik er een hoop van, maar deze dan net niet...
Cock v/d Laak dan.quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Cor van der Laak die rookte menthol sigaretten. Hou je bek Cor![]()
En daar ging haar hoof van open
Sjesus ja Cock,quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Cock v/d Laak dan.
Cor was haar man...
Hou je er buiten, Cock!
Ik geloof er geen barst vanquote:Op woensdag 21 mei 2014 20:23 schreef chufi het volgende:
De straat hoek is nog afgezet en ik kan niet alles goed zien, maar ze zijn nog aan het puinruimen
Da's toch wel snel.quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:23 schreef chufi het volgende:
De straat hoek is nog afgezet en ik kan niet alles goed zien, maar ze zijn nog aan het puinruimen
Jij snapt ook niks he?quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is een kilometertje of zo van hier, maar ik ga het niet checken.
Ik geloof het wel...
Nee hoor waarom zou ik, ik geloof je gelijk in die achterbuurt waar je woontquote:Op woensdag 21 mei 2014 20:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Soury wil me stangen maar
[ afbeelding ]
In jou geval werden ze niet klemgereden en werd de auto daar uiteindelijk later gevonden ...quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Da's toch wel snel.
Hier bij ons gingen ze pas na een paar weken dreggen, op zoek naar Kalashnikov's en zo...
Plakjequote:
Nee, niet klemgereden, omdat ze met die Kalshnikov's die 2 motormuizen neermaaiden.quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:35 schreef chufi het volgende:
[..]
In jou geval werden ze niet klemgereden en werd de auto daar uiteindelijk later gevonden ...
Die uitnodiging hier in de buurt kun je nu wel op je ..... schrijvenquote:Op woensdag 21 mei 2014 20:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee hoor waarom zou ik, ik geloof je gelijk in die achterbuurt waar je woont
Oh dat is wel vervelend.quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Die uitnodiging hier in de buurt kun je nu wel op je ..... schrijven
Wequote:Op woensdag 21 mei 2014 20:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Hetgeen niet uitsluit dat we niet jou kant op willen komen ..
Woon je in Utopia PP ?quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
Woon schuin tegenover groot ziekenhuis en brandweer zit stukje verder, de sirenes zijn inmiddels zo normaal geworden dat ik moet oppassen wanneer er onderweg in de auto 1 mijn pad kruist.
Zwaailichtcriminelen...quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
Woon schuin tegenover groot ziekenhuis en brandweer zit stukje verder, de sirenes zijn inmiddels zo normaal geworden dat ik moet oppassen wanneer er onderweg in de auto 1 mijn pad kruist.
Nee daar waar dagelijks ook de ziekenhuis en brandweer sirenes loeien omdat die schuin tegenover en in de buurt zittenquote:Op woensdag 21 mei 2014 20:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In dat gat waar ze gifgas in de kelderbox maken.
Ik vind het inmiddels wel een vertrouwd geluid.quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee daar waar dagelijks ook de ziekenhuis en brandweer sirenes loeien omdat die schuin tegenover en in de buurt zitten
Wacht maar tot je regelmatig heli's boven je hoofd hebt rondtollen...quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik vind het inmiddels wel een vertrouwd geluid.
Die hebben we hier ook, van die grote die naar de hei vliegen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wacht maar tot je regelmatig heli's boven je hoofd hebt rondtollen...
Ik had je ook niet gevraagdquote:Op woensdag 21 mei 2014 20:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voor de goede orde, ik kom sowieso niet mee dan...
I know.quote:
I knowquote:Op woensdag 21 mei 2014 21:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
I know.
Maar voordat je me onder de tokkies van Sjoef schaart, wil ik dat misverstand bij voorbaat uit de wereld helpen...
Niet eerder dan het najaar, het whisky seizoen begint pas weer in september tijdens Maltstock...quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik wacht geduldig op de Wiskey proeverij.
Pas op met je spelling PP ...quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik wacht geduldig op de Wiskey proeverij.
Da's beter dan zo'n ding dat een uur boven je huis cirkelt...quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die hebben we hier ook, van die grote die naar de hei vliegen.
https://onzetaal.nl/taaladvies/advies/whisky-whiskeyquote:
In mijn situatie is het whisky...quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
https://onzetaal.nl/taaladvies/advies/whisky-whiskey
Wijn, eerst alleen witte droge, maar rood ga ik ook steeds meer waarderen.quote:
Komt goed Dees ,,,quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Wijn, eerst alleen witte droge, maar rood ga ik ook steeds meer waarderen.
Ik zie de glimlach van je kleinkind al voor me bij zijn eerste door Opa geflamboieerde pannekoek ...quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
Grand Marnier is ook geniaal spul, in de chocolademelk, in de koffie, om pannekoeken te flamberen.
Malibu ben ik afgelopen vakantie ook gaan waarderen, puur of anders in een cassis ofzoquote:Op woensdag 21 mei 2014 21:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
Grand Marnier is ook geniaal spul, in de chocolademelk, in de koffie, om pannekoeken te flamberen.
Hij groeit als kool en lacht graag.quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zie de glimlach van je kleinkind al voor me bij zijn eerste door Opa geflamboieerde pannekoek ...
Ik heb nog Duitse Rotling en rosé staan + cider, sake, likeuren, rum en vele andere dranken.quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Wijn, eerst alleen witte droge, maar rood ga ik ook steeds meer waarderen.
Mijn zoon was een jaar of 2 toen hij op een verjaardag een glas whiskey pakte in de veronderstelling dat het appelsap was, hij vond het nogal sterkquote:Op woensdag 21 mei 2014 21:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zie de glimlach van je kleinkind al voor me bij zijn eerste door Opa geflamboieerde pannekoek ...
Ik heb nog wel een flesje Baileys ...quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Malibu ben ik afgelopen vakantie ook gaan waarderen, puur of anders in een cassis ofzo
Dan wil ik daar wel iets van proevenquote:Op woensdag 21 mei 2014 21:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb nog Duitse Rotling en rosé staan + cider, sake, likeuren, rum en vele andere dranken.
Er zal vast wel iets voor je tussen zitten...
Had je zoon op die leeftijd al een referentiekader...?quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn zoon was een jaar of 2 toen hij op een verjaardag een glas whiskey pakte in de veronderstelling dat het appelsap was, hij vond het nogal sterk![]()
Dat is ook lekker, goh ik ben best een makkelijk persoon, ik lust bijna allesquote:
quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik mag graag bruine rum drinken, puur met wat ijs.
Sinds die avond welquote:Op woensdag 21 mei 2014 21:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Had je zoon op die leeftijd al een referentiekader...?
Dat durf ik welquote:Op woensdag 21 mei 2014 21:44 schreef chufi het volgende:
Maar ik vind wel dat Dees ook een klein proef glaasje whisky moet doen ...
Je bent ook vast de saaiste nietquote:Op woensdag 21 mei 2014 21:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is ook lekker, goh ik ben best een makkelijk persoon, ik lust bijna alles
Het ijs krijgt bij mij niet te kans om te smelten.quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb o.a. deze staan, maar daar moet je geen ijs in donderen...
Moet ik een hele doos rum inslaan dan?quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het ijs krijgt bij mij niet te kans om te smelten.
Tis je hobby volgens mij... Anderen downloaden films en muziek en hebben ook niet de tijd om alles te bekijken of te beluisteren ...quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dat zegt mijn ega ook altijd.
En als ik het nou nog allemaal zou drinken...
Dat klinkt een beetje raarquote:Op woensdag 21 mei 2014 21:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het doet geen pijn, dat beloof ik je...
Eentje die het dat R'dams strotje eens goed doet smerenquote:Op woensdag 21 mei 2014 21:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het doet geen pijn, dat beloof ik je...
Godsammequote:Op woensdag 21 mei 2014 21:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Eentje die het dat R'dams strotje eens goed doet smeren
Ik heb simpelweg te veel hobby's en verzamelingen...quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis je hobby volgens mij... Anderen downloaden films en muziek en hebben ook niet de tijd om alles te bekijken of te beluisteren ...
Misschien, maar ik weet zeker dat ik een whisky voor je heb die je absoluut lekker vindt. Mijn ega is bijvoorbeeld een liefhebber van honing whiskey (met een 'e', want gebaseerd op Amerikaanse bourbon)...quote:
Neuh drink al tijden niets sterkers meer dan bier, andere dingen proef ik alleen nog maar.quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Moet ik een hele doos rum inslaan dan?
Je verzamelt verzamelingen?quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb simpelweg te veel hobby's en verzamelingen...
Er zijn natuurlijk ook zoveel verschillende soorten, zo'n honing whiskey klinkt wel smakelijkquote:Op woensdag 21 mei 2014 21:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Misschien, maar ik weet zeker dat ik een whisky voor je heb die je absoluut lekker vindt. Mijn ega is bijvoorbeeld een liefhebber van honing whiskey (met een 'e', want gebaseerd op Amerikaanse bourbon)...
Dus eigenlijk heb je nu al meer staan dan je ooit in je eentje zou gaan consumeren ...quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:01 schreef MadMaster het volgende:
Ondanks de ladingen drank in huis, kan ik prima zonder.
De meeste dagen drink ik geen druppel alcohol. Van bier ben ik geen liefhebber...
Tsja, ik kan dat dus niet, mijn wijnverzameling kwam nooit verder dan rond de 20 flessen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:01 schreef MadMaster het volgende:
Ondanks de ladingen drank in huis, kan ik prima zonder.
De meeste dagen drink ik geen druppel alcohol. Van bier ben ik geen liefhebber...
quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:06 schreef chufi het volgende:
Mijn ex-VVE eigenaar buurtgenoot Nigel de Jong is nu bij Johnny de M jr...
Dat heb ik met LP's, draaitafels, versterkers, speakers, mengpanelen, PC's en paarden.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus eigenlijk heb je nu al meer staan dan je ooit in je eentje zou gaan consumeren ...
Er stonden ooit altijd dikke autos in de garage als ie weer eens over was uit Hamburg of zo ...quote:
Absoluut...quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus eigenlijk heb je nu al meer staan dan je ooit in je eentje zou gaan consumeren ...
Why God, why?quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:06 schreef chufi het volgende:
De tijd van teveel auto's heb ik achter me gelaten.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Er stonden ooit altijd dikke autos in de garage als ie weer eens over was uit Hamburg of zo ...
Ik kan ook moeilijk apparatuur weggooien.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat heb ik met LP's, draaitafels, versterkers, speakers, mengpanelen, PC's en paarden.
Ik heb een bazooka in de aanbiedingquote:
Ik denk dat ik jouw bn-ers ga verzamelenquote:Op woensdag 21 mei 2014 22:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Er stonden ooit altijd dikke autos in de garage als ie weer eens over was uit Hamburg of zo ...
Op aanvraag verkrijgbaar ...quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat ik jouw bn-ers ga verzamelen
Ik heb: Bertus Staigerpaip, Arne Jansen, Sjef Janssen en nog wat vage criminelen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat ik jouw bn-ers ga verzamelen
quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:06 schreef chufi het volgende:
quote:Op maandag 19 mei 2014 00:27 schreef chufi het volgende:
Wubbo de ex-buurman van mn oom ..![]()
Weer 1 op mn lijst
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:34 schreef chufi het volgende:
Ik heb gevoetbald tegen beide Koemannetjes, ben getraind door de Johan Derksen, De Don Leo Beenhakker en een Oom van de Gijp... Maar na mn middelbare school nooit meer naar een wedstrijd wezen kijken (tot op latere leeftijd 30+ op uitnodiging) En 1.5 jaar terug in Valencia ...
Maar nooit Hooligan of zo
quote:Op maandag 25 februari 2013 22:47 schreef chufi het volgende:
Niets meer gehoord over Natasia die mn broer liep te stalken ...
Ik heb er ook tweequote:
Die kwam bij ons in de coffeeshop checken of de kust veilig was om naar huis te gaan.quote:
Starfucker lijkt me ook wel een leuke nick voor je...quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:19 schreef chufi het volgende:
Ik kwam er zondag weer 1 tegen in TV / Bureau Sport # 8 Heldenprogramma......
Jij hebt iig Geerquote:Op woensdag 21 mei 2014 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb er ook twee of nee 3. Wie heb jij?
Dat zijn gelegenheid BN'ers...quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
Tsja ik zag er 2 gisteren bij de rijdende rechter die ik wel ken maar dat telt niet mee hoop ik.
Drie is één teveel...quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik doe er niets voor ... Geef af en toe aan wel eens iemand te kennen / ontmoet te hebben of zo iets vaags ..quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Starfucker lijkt me ook wel een leuke nick voor je...
quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Af en toe...quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik doe er niets voor ... Geef af en toe aan wel eens iemand te kennen / ontmoet te hebben of zo iets vaags ..
Zondag Dees als ze er is mag je dr op je lijstje zetten...quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:22 schreef Deisyy het volgende:
Er zat gisteren iemand achter me in het vliegtuig die tegen haar man zei dat ze benieuwd was of ze nog iets van Utopia had gehoord in verband met de markt van zondag en dat ze maar niets hoorde, maar wel al 2 keer geld had over gemaakt en dat het de inwoners alleen maar om bekendheid te doen was, maar dat de vrouw achter mij er nog wel iets aan wilde verdienen
O ja , jij hebt er nog foto's van ookquote:Op woensdag 21 mei 2014 22:24 schreef Soury het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Peter Faber
[ afbeelding ]
Ellen Pieters
Dat wordt dan 5!quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Zondag Dees als ze er is mag je dr op je lijstje zetten...
Peter Faber heeft verkering gehad met de nicht van mijn vrouw, die heb ik dan ook over de vloer gehad...quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:24 schreef Soury het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Peter Faber
[ afbeelding ]
Ellen Pieters
Soury mag dan soms een bitch lijken , maar eigenlijk is ze ook gewoon, net als alle andere dames. een lief mooi meisjequote:
Ze deed Maxima in kopspijkers, daar kan je haar van kennen. Ze doet veel. Rechercheur ria nu op tv maar daar vind ik geen zak aanquote:
Ik doe niet aan fotos...quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:35 schreef MadMaster het volgende:
Het is nu wachten op alle foto's van Sjoef met al z'n vrinden...
Mijn vrouw gaat over de TV hier, welke serie zit ze in?quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze deed Maxima in kopspijkers, daar kan je haar van kennen. Ze doet veel. Rechercheur ria nu op tv maar daar vind ik geen zak aan
Dat staat er toch Rechercheur Riaquote:Op woensdag 21 mei 2014 22:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn vrouw gaat over de TV hier, welke serie zit ze in?
Ik ook niet, maar anderen wel van mijquote:Op woensdag 21 mei 2014 22:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik maakte nooit foto's wanneer ik zo'n BN'er in mijn kennissenkring had.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Ze deed ZZN...quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn vrouw gaat over de TV hier, welke serie zit ze in?
Ja kloptquote:
quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar anderen wel van mij
Ah...... die bedoel ik, die had ik eens voorbij zien komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die telt niet mee, want jij staat er niet bijquote:Op woensdag 21 mei 2014 22:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ow wacht ik heb ook nog een internationale bekende.
[ afbeelding ]
Wiesda?quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ow wacht ik heb ook nog een internationale bekende.
[ afbeelding ]
Da's meestal zo bij mij.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Die telt niet mee, want jij staat er niet bij
Hij trouwde met mijn beste vriendin. En het is iets korter qua tijd. Ze was nummer 4 geloof ik . Ze hebben een dochter (Danja)quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:50 schreef MadMaster het volgende:
Waar ken jij Peter Faber van, Soury?
Bij ons kwam 'ie zo'n 25 jaar een paar keer langs.
Jouw foto lijkt me ook uit die tijd...
MadProfessorquote:Op woensdag 21 mei 2014 22:53 schreef FANN het volgende:
[..]
een internationale bekende...maar ik heb ook geen flauw idee
Een maffe dubproducer met studio.quote:
Toch niet Esther?quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Hij trouwde met mijn beste vriendin. En het is iets korter qua tijd. Ze was nummer 4 geloof ik . Ze hebben een dochter.
Nee Martine, en dochter Danjaquote:Op woensdag 21 mei 2014 22:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toch niet Esther?
Volgens mij waren ze niet lang samen, zie haar nooit meer...
Klopt de periode wel, zo'n 25 jaar geleden?
Nee ik moet ook even denken. Ik denk 15 jaar geleden kan ietsje meer zijnquote:Op woensdag 21 mei 2014 22:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Welk jaartal?
Of vraag ik iets vreemds?
OK. Later dus.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ik moet ook even denken. Ik denk 15 jaar geleden kan ietsje meer zijn
Heb nog wel een CD single van The Mad Professors met een hardcore versie van One Step Beyond, maar dat is volgens mij niet hem. Hij komt me ook niet bekend voor...quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een maffe dubproducer met studio.
[ afbeelding ]
Het is een leuke man.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK. Later dus.
Zijn rol in De Gulle Minnaar is volgens mij autobiografisch, een echte rokkenjager...
Ja, dat wel.quote:
Toen nog wel .. Zou het nu nog steeds zo makkelijk gaan ?quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dat wel.
Hij zat bij ons op de bank, liet zich voorover vallen, maakte een koprol en ging naar het toilet. Dan weet je even niet hoe je moet reageren...
Maar hij pist dus wel zelf...
Dat is niet de Mad Professor waarschijnlijk.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb nog wel een CD single van The Mad Professors met een hardcore versie van One Step Beyond, maar dat is volgens mij niet hem. Hij komt me ook niet bekend voor...
Het was ook een circus mens, hij had thuis ook zo'n fietsje staan met één wiel en dat soort dingen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dat wel.
Hij zat bij ons op de bank, liet zich voorover vallen, maakte een koprol en ging naar het toilet. Dan weet je even niet hoe je moet reageren...
Maar hij pist dus wel zelf...
Hij scoort nog steeds bij de dames.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Toen nog wel .. Zou het nu nog steeds zo makkelijk gaan ?
Ja, daarmee reed hij over de dijk bij Urk, waar mijn vrouw's oma in de buurt woonde. Mafkees...quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Het was ook een circus mens, hij had thuis ook zo'n fietsje staan met één wiel en dat soort dingen.
De Nits, the Dutch Moutains. Ik knuffel die cdquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:10 schreef MadMaster het volgende:
Mijn neef heeft bij de Nits (en Mathilde Santing) gespeeld. Volgende week speelt hij met hen en vele anderen een jubileum concert in Haarlem. Telt dat ook?
[ afbeelding ]
Ik vind het OKquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:10 schreef MadMaster het volgende:
Mijn neef heeft bij de Nits (en Mathilde Santing) gespeeld. Volgende week speelt hij met hen en vele anderen een jubileum concert in Haarlem. Telt dat ook?
[ afbeelding ]
Den Egelantier...quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat is niet de Mad Professor waarschijnlijk.
Deze ken ik ook.
Tellen dan al mijn ervaringen door het werk ook mee?quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:10 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan dat ook zeer waarderen en die gasten ken ik dus ook.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:11 schreef Soury het volgende:
[..]
De Nits, the Dutch Moutains. Ik knuffel die cd
Wel ja, met ze werken is toch iets meer dan ze tegen gekomen zijn...quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Tellen dan al mijn ervaringen door het werk ook mee?
Ja, ik ken die tent vanwege dat nummer, waar het aan opgedragen is.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Bestaat zelfs in Breda en Tilburg tegelijk.
Dat is echt zo'n tof persoon.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:13 schreef MadMaster het volgende:
Met Robert Jan Stips heb ik op synthesizers, ook een hobby, zitten pielen. Geweldig, veel geleerd...
Yep.quote:
Ik stel me behoudend op , het is werk en zo ga ik er ook met om.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wel ja, met ze werken is toch iets meer dan ze tegen gekomen zijn...
De NL Mad Professor, heb eens te gek gesprek gehad met 'm na optreden.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yep.
Zeer relaxte gast en een genie op toetsen.
Had een oude Minimoog gekocht in Parijs en we hebben er samen mee zitten klooien. Die gast wist echt veel van alle mogelijkheden...
Grappig ditquote:
Daarom ook eenquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik stel me behoudend op , het is werk en zo ga ik er ook met om.
Alles wat ik zie, houd ik voor mezelf en volgende dag weer vergeten.
Was de zo ongeveer de meest verstrooide en aardigste artiest die ik ontmoet heb en mooie was dat ie op podium een geweldige voorstelling neerzette.quote:
Tofquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Was de zo ongeveer de meest verstrooide en aardigste artiest die ik ontmoet heb en mooie was dat ie op podium een geweldige voorstelling neerzette.
Alles in 1 lijst of de criminelen apart?quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:24 schreef chufi het volgende:
Moeten we er een aparte lijst voor gaan maken van wie kent wie of via en hoe of wat etc of heeft Dees dat allemaal al gevolgd
Topic zo van : Als je ouder wordt ken je meer ...
Ik hou niet zo van lijstjesquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
Alles in 1 lijst of de criminelen apart?
quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:24 schreef chufi het volgende:
Moeten we er een aparte lijst voor gaan maken van wie kent wie of via en hoe of wat etc of heeft Dees dat allemaal al gevolgd
Topic zo van : Als je ouder wordt ken je meer ...
Zolang je er zelf niet door beschadigt wordt of iemand die je nog kent..quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Alles in 1 lijst of de criminelen apart?
zat jij bij David Byrne op schoot?quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:27 schreef chufi het volgende:
Ik zat net zelf ff bij David Byrne van de Talking Heads via mn eerste Spaans contact op muziekgebied ... 1984
De Talking Heads, alleen de naam van de band al.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:27 schreef chufi het volgende:
Ik zat net zelf ff bij David Byrne van de Talking Heads via mn eerste Spaans contact op muziekgebied ... 1984
Was jij dat ?quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:28 schreef FANN het volgende:
[..]kijk maar uit, sommige mensen houden hele lijsten bij...
zelfs hoeveel km je loopt
David Byrne Mij favo nummerquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:27 schreef chufi het volgende:
Nee? Hoe gaat dat?quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:31 schreef chufi het volgende:
Iedereen kent het verhaal toch wel dat je iedereen kent binnen 6 stappen via je kennisen kring ... of zo ..
quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:31 schreef chufi het volgende:
Iedereen kent het verhaal toch wel dat je iedereen kent binnen 6 stappen via je kennisen kring ... of zo ..
Die ken ik dus ook, mijn neef speelde in het voorconcert van hen in Paradiso...quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:27 schreef chufi het volgende:
Kevin Baconquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:31 schreef chufi het volgende:
Dat is een stuk, om op te vretenquote:
Ow, dat gaat vanzelf bij mij, hoef ik weinig moeite voor te doen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:33 schreef FANN het volgende:
[..]
http://www.nrcnext.nl/blo(...)via-zes-handdrukken/
in 1 stap MMquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die ken ik dus ook, mijn neef speelde in het voorconcert van hen in Paradiso...
Ik ben zo zat van die onderzoekjesquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:33 schreef FANN het volgende:
[..]
http://www.nrcnext.nl/blo(...)via-zes-handdrukken/
ik ook niet, maar zo werkt het wel, als je het zķ bekijkt ''ken'' ik er ook een heleboel...quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ow, dat gaat vanzelf bij mij, hoef ik weinig moeite voor te doen.
http://en.wikipedia.org/wiki/Six_Degrees_of_Kevin_Baconquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar zou jij wel eens gebakken eitje mee willen eten ?
Zullen we ons tot max 1 tussen persoon beperken !!quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:36 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ook niet, maar zo werkt het wel, als je het zķ bekijkt ''ken'' ik er ook een heleboel...
Die ik door werk een avond heb meegemaakt zie ik als momentopname.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:36 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ook niet, maar zo werkt het wel, als je het zķ bekijkt ''ken'' ik er ook een heleboel...
zo, jij maakt de regelsquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Zullen we ons tot max 1 tussen persoon beperken !!
Dan is de koningin een kennis van mn nicht
Hij ook...quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
Herman Brood heb ik nog ooit mee in de kroeg gezeten samen aan de bar.
Het gesprek ben ik kwijt helaas.
Ik heb een keer een taxi gedeeld met Henk van der Meijdenquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Zullen we ons tot max 1 tussen persoon beperken !!
Dan is de koningin een kennis van mn nicht
Wow lekker ... Succes MM niet mijn ding .. Doe het ook nooitquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:41 schreef MadMaster het volgende:
Ik ben uitgeBN't, morgen een hele dag een presentatie geven, dus ik ben wel klaar hier...
Ik heb nog stembiljetten in de aanbieding.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ow en morgen voor degene die nog stemmen. De Piratenpartij.
In NL is het niets maar Europees wel.
Ja ik ook PPquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het gesprek ben ik kwijt helaas.
Hermanquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:38 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn neef speelde bij The Tapes en kwam zo in contact met vele andere muzikanten, zo ook de Nits. Via hem ik dus ook weer.
Deze poster van Paradiso, toen mijn 2e huiskamer, is uit die tijd. Mooi tijdbeeld...
Iedereen in Amsterdam is Herman Brood wel eens tegengekomen volgens mijquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik ook PP
Hij was te klein om hem te verstaan... Maar hij kwam regelmatig in de Kattebak in Groningen .. Die tent ging toen altijd pas vanaf 01:00 am open of zo..
Ze kwamen regelmatig naar Tilburg met de band om daar te stappen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik ook PP
Hij was te klein om hem te verstaan... Maar hij kwam regelmatig in de Kattebak in Groningen .. Die tent ging toen altijd pas vanaf 01:00 am open of zo..
wie niet!quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
Haha typisch Fann... Mijn Zus met dr vent zaten ooit in de taxi van Maarten Spaanjer in Taxi ..quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:42 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb een keer een taxi gedeeld met Henk van der Meijden![]()
Ik zat al in de taxi, en toen kwam die lullo aangerend, gaf die taxichauffeur een paar flappen
zei een adres en toen gingen we daar eerst naar toe, ik hoefde de hele rit niet te betalen![]()
Wat die vent ging doen weet ik niet, ik heb ook geen woord met hem gewisseld, ik zat voorin en hij kroop achterin volgens mij kende hij die taxichauffeur en ik was te verbaasd om iets ze zeggen.
Hij zat overal. Vast een kloonquote:
volgens mij heb ik vandaag net oud papier gedaan ...quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ow en morgen voor degene die nog stemmen. De Piratenpartij.
In NL is het niets maar Europees wel.
wij kunnen ook opscheppen Fannquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:51 schreef FANN het volgende:
Het gaat op een topic lijken wie de grootste piemel heeft...
en dat ben IK vast niet
Jij ziet soms rare dingen in zo'n topic.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:51 schreef FANN het volgende:
Ik nooit ... Alleen in Groningen en mn geboorteplaats... Dat was voordat jullie hem allemaal leerden kennenquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Iedereen in Amsterdam is Herman Brood wel eens tegengekomen volgens mij![]()
Ik in elk geval wel
Nah ja zeg, boor het maar de grond inquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:51 schreef FANN het volgende:
en dat ben IK vast niet
Ja hoor, ik lees gewoon meequote:Op woensdag 21 mei 2014 23:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Nah ja zeg, boor het maar de grond inHet is leuk en dat zint je niet
unfuckingbelievablequote:Op woensdag 21 mei 2014 23:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik nooit ... Alleen in Groningen en mn geboorteplaats... Dat was voordat jullie hem allemaal leerden kennen
Pleur een eind op met die kusjes erop.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja hoor, ik lees gewoon meemaak je niet druk, kusje erop ofzo...
Droger kan niet .quote:
Dan niet...quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Pleur een eind op met die kusjes erop.
ja dahaaaaaaaaaaaag, eg niequote:Op woensdag 21 mei 2014 23:57 schreef FANN het volgende:
Ik hoop o meer foto's, dat is dan wel weer leuk..
Leuk he?quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:57 schreef FANN het volgende:
Ik poog deze wat vriendelijker te houden.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Mag je met deze sommige dingen niet posten ofzo?
Denk het niet maar ga ff zoeken maar niet meer vandaag...quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:57 schreef FANN het volgende:
Dat lijkt me verdomd lastigquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik poog deze wat vriendelijker te houden.
Met je eigen rollenspel bezig zijn ...quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik poog deze wat vriendelijker te houden.
Eet je weer vleesquote:
Ja of een ui veranderen ofzoquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Hoezo? Ga je je anders gedragen als je vlees eet?
quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Mijn ui is toch nog steeds hetzelfde?
Ik volg je effe niet...
Beterquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Mijn ui is toch nog steeds hetzelfde?
Ik volg je effe niet...
Op de tweede plaatsquote:
Voor ontbijt en lunch en dinerquote:
joho joho!quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:21 schreef chufi het volgende:
Kennis van me knutselt muziek en video aan elkaar
Jij ging toch Ramses luisteren?quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:10 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja,daar zou je bijna bacon voor gaan vreten
Hij heeft er inmiddels al tig gemaak... Eerst via YT maar daar begonnen ze te zeiken oven bloot en copy right stuff ... Miljoenen views wel inmiddels in totalquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
Zo'n figuur die ik ken fokt ook knollen.
ow f*ck...quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
Zo'n figuur die ik ken fokt ook knollen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |