Om en nabij de 2cl, gemiddeld zo'n 55% alcohol per stuk...quote:Op zondag 18 mei 2014 21:26 schreef sig000 het volgende:
Hoe groot waren de glazen vraag ik me dan af?
Ah, dat valt wel mee dan, is echt een proeverij zo te horen.quote:Op zondag 18 mei 2014 21:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Om en nabij de 2cl, gemiddeld zo'n 55% alcohol per stuk...
Die stond vorig jaar te koop en is volgens mij ook verkocht toch Sas?quote:Op zondag 18 mei 2014 21:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Oh.. dat kan ook nauurlijk, maar ik dacht dat je strandtentjes verhuurde ofzoiets
oh... dat is e dan weer ontgaan denk ik..quote:Op zondag 18 mei 2014 22:11 schreef chufi het volgende:
Volg
[..]
Die stond vorig jaar te koop en is volgens mij ook verkocht toch Sas?
Ik heb niets met tattoo' squote:Op zondag 18 mei 2014 22:14 schreef FANN het volgende:
[..]
oh... dat is e dan weer ontgaan denk ik..
Ik zat n het tatoo topic te lezen, ik bn me aan het verbazen wat en ENORME Tatoo's mensen
laten zetten![]()
Ik ben er niet zo van, dus ik geef maar geen reactie's daariedereen loopt elkaar complimentjes
te geven maar sommige vind ik écht lelijkdus ik hou mijn waffel wel
Ik heb ze niet ... Jij een kleintje?quote:Op zondag 18 mei 2014 22:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ook niet, een kleintje vind ik nog wel leuk soms, maar van die grote
Gisteren waren het er iets meer, heb ze toen niet geteld.quote:Op zondag 18 mei 2014 21:36 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ah, dat valt wel mee dan, is echt een proeverij zo te horen.
quote:Op zondag 18 mei 2014 22:26 schreef chufi het volgende:
[..]
ik heb wel een grote, maar dat is geen tattoo
Waar sta jij op die foto?quote:Op zondag 18 mei 2014 22:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gisteren waren het er iets meer, heb ze toen niet geteld.
Echt een proeverij is het niet, het is meer een whisky beurs waar je rondloopt langs de vele stands en proeft/koopt wat je interessant lijkt. Om een idee te geven:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 18 mei 2014 22:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja sorry Fann... Ik weet dat je van groot houdt... Ik ga een pomp kopen ...
Ik ben gelukkig geen Griek ...quote:Op zondag 18 mei 2014 22:33 schreef FANN het volgende:
[..]wie zegt dat ik van groot hou?
Hoewel 10 cm ook niet alles is natuurlijk
alle Grieken hebben een grote? of juist een kleintje?quote:
Ik heb er 3, 1 op mij linker bovenarm van het originele Ajax logo, 1 op mij rechter bovenarm van een cassette bandje waar de tape uitgelopen is en 1 op mijn dijbeen met een persoonlijke tekst...quote:Op zondag 18 mei 2014 22:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Heb jij er eentje, waar en wat voor eén?
Heb je geen foto
Nee dat mag ik voor je hopenquote:Op zondag 18 mei 2014 22:36 schreef FANN het volgende:
Tis niet dat ik heel Griekenland heb afgewerkt ofzo...
Nee,snap ik wel, foto's zijn eigenlijk ook weer vel te herkenbaar vooral die van datquote:Op zondag 18 mei 2014 22:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb er 3, 1 op mij linker bovenarm van het originele Ajax logo, 1 op mij rechter bovenarm van een cassette bandje waar de tape uitgelopen is en 1 op mijn dijbeen met een persoonlijke tekst...
Geen foto's...
Zo snel zal je mijn tattoo's niet in het openbaar zien, ik wil er niet mee pronken. Ze zijn persoonlijk en als je ze zou zien, prima. Maar niet op een forum.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:41 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee,snap ik wel, foto's zijn eigenlijk ook weer vel te herkenbaar vooral die van dat
cassette bandjedie zou ik stiekem wel eens willen zien, persoonlijke tekst,
(indien klein) is wel weer aardig...
Hou het lekker zo MM Ajax en cassetebandje OK.. persoonlijke tekst is en blijft persoonlijk ..quote:Op zondag 18 mei 2014 22:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo snel zal je mijn tattoo's niet in het openbaar zien, ik wil er niet mee pronken. Ze zijn persoonlijk en als je ze zou zien, prima. Maar niet op een forum.
De tekst is ongeveer 30 cm lang en 4 regels hoog. Loopt paralel aan mijn dijbeen, dus van boven naar beneden, alleen goed leesbaar als ik lig dus...
Een ritssluiting kan dan best leuk zijn.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:01 schreef sacha het volgende:
ik heb soms nachtmerries over een tatoeage op mijn been, van dij tot enkel
of een legging met kantquote:Op zondag 18 mei 2014 23:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een ritssluiting kan dan best leuk zijn.
Of een permanente naad van netkousen die je niet aan hebt...
ow... maar dat snap ik ook wel hoorquote:Op zondag 18 mei 2014 22:54 schreef MadMaster het volgende:
Ze zijn persoonlijk en als je ze zou zien, prima. Maar niet op een forum.
Gelukkig maar...quote:Op zondag 18 mei 2014 23:12 schreef FANN het volgende:
[..]
ow... maar dat snap ik ook wel hoorik verwacht niet écht een foto
Gelijk het langste lichaamsdeel... Wil je veel tekst kwijt ?quote:Op zondag 18 mei 2014 23:01 schreef sacha het volgende:
ik heb soms nachtmerries over een tatoeage op mijn been, van dij tot enkel
Totdat ze 'm uit moet doen...quote:Op zondag 18 mei 2014 23:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat is iets voor Mevr. Piraat, Piet ook blij
Te genant voor woorden ... niet gezien deze week, maar soms wel eens..quote:Op zondag 18 mei 2014 23:25 schreef FANN het volgende:
Ik keek net even naar Hotter than my daughter, die vrouwen takelen zich ook altijd zo toe,
het voorstukje van die vrouw die volgende week aan de beurt is is hélemaal erg
Nah... ik ben blij dat mijn moeder er nooit zo bijgelopen heeftquote:Op zondag 18 mei 2014 23:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik hoef het niet eens te zien en ik weet waar het over gaat....
Heb je daar ook een pikkie van ? Van het shirtje had je die ookquote:Op zondag 18 mei 2014 23:33 schreef FANN het volgende:
Ik heb ooit een panterprint bikini gehadmaar toen was ik 18 ofzo..
Als ik hem had, zou ik hem niet posten, maar dat wist je vast alquote:Op zondag 18 mei 2014 23:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je daar ook een pikkie van ? Van het shirtje had je die ook
Ik ken het .. Ik heb ook nog wel een aantal te scannen...quote:Op zondag 18 mei 2014 23:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Als ik hem had, zou ik hem niet posten, maar dat wist je vast al![]()
Ik geloof niet dat ik die foto gescand heb trouwens, ik heb een hele koffer vol foto's
ik zou nog verder gaan, maar is er niet meer van gekomen en ik heb voorlopig even genoeg foto's gezien om eerlijk te zijn
misschien dat ik ooit nog verder ga, maar voorlopig vin ik het wel best zoquote:Op zondag 18 mei 2014 23:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ken het .. Ik heb ook nog wel een aantal te scannen...
Kijk Fann.. Het voordeel is dat alle huidige foto's gewoon digitaal zijn dus afhanklijk vanaf wanneer je je eerste digicamera had ... zou je alles digitaal moeten hebben ..quote:Op zondag 18 mei 2014 23:40 schreef FANN het volgende:
[..]
misschien dat ik ooit nog verder ga, maar voorlopig vin ik het wel best zo
Weet je wat zo zonde is? Ik mis járen dat ik geen foto's heb, of hier en daar een enkele diequote:Op zondag 18 mei 2014 23:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Kijk Fann.. Het voordeel is dat alle huidige foto's gewoon digitaal zijn dus afhanklijk vanaf wanneer je je eerste digicamera had ... zou je alles digitaal moeten hebben ..
eh... oké..quote:Op zondag 18 mei 2014 23:48 schreef chufi het volgende:
Fuck .... my voice is fucked up after 1 long saturdaynight... Waar ik gewoon een toekomstige Europarlementarier tegen kwam ... En waar een personal video-boodschap van Jacques Herp langs kwam... Ja want Nico Haak was al dood natuurlijk
Ja das kut .. Vooor LP "s hebben ze speciale apparaten ontwikkeld,,, Maarvoor die andere apparaten geen idee..quote:Op zondag 18 mei 2014 23:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Weet je wat zo zonde is? Ik mis járen dat ik geen foto's heb, of hier en daar een enkele die
ergens door een ander is genomen, dat komt omdat die videocamera's toen helemaal jé van hét
waren, dus ik heb wel ergens tig videobanden liggen, betamax en VHS geloof ik, maar geen
videorecorder meermaar die zal je vast nog wel ergens op MP kunnen vinden denk ik,
nah.. ja ook niet iets om echt wakker van te liggen trouwens, dat dan weer niet...
Ik heb een schorre stem ...quote:Op zondag 18 mei 2014 23:51 schreef FANN het volgende:
[..]
eh... oké..
ik snap geen zak van deze post maar maakt niet uit..
ja, je kan er wel iets mee doen, mijn boer had me dat ik en keer uitgelegd, maar ik ben alweerquote:Op zondag 18 mei 2014 23:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja das kut .. Vooor LP "s hebben ze speciale apparaten ontwikkeld,,, Maarvoor die andere apparaten geen idee..
Uit geprinte fotos kun je scannen maar met een video is dat anders ...
Voor videos zijn ook manieren .. Maar volgens mij niet voor thuis , dus kost geld.. Maar misschien dat anderen dier wel een oplossing weten ...quote:Op zondag 18 mei 2014 23:54 schreef FANN het volgende:
[..]
ja, je kan er wel iets mee doen, mijn boer had me dat ik en keer uitgelegd, maar ik en alweer
vergeten hoe dat precies zat..
Drank en tegen het muziekvolume aan proberen te praten ...quote:Op zondag 18 mei 2014 23:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah... dat is duidelijk!
Heb je lopen meezingen? Karaoke?
Ah.. heb je nog iets zinnigs uit kunnen kramen?quote:Op zondag 18 mei 2014 23:58 schreef chufi het volgende:
Drank en tegen het muziekvolume aan proberen te praten ...
Lig je op de zon en word je huis hard verwarm? Ik heb wat betreft een groot voordeel ... Nergens last van ..quote:Op zondag 18 mei 2014 23:58 schreef FANN het volgende:
Ik ga mijn Fan vannacht op de hoogst stand zetten, want dat wordt weer een benauwde nacht
volgens mij...
s morgens staat de zon op et slaapkamerraam te branden en 's middag's bij de huiskamer..quote:Op zondag 18 mei 2014 23:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Lig je op de zon en word je huis hard verwarm? Ik heb wat betreft een groot voordeel ... Nergens last van ..
zoals gewoonlijk gaat het dan zo'n hele avond over triviale dingen die er niet echt toe doen , maar soms ook wel ... afhankelijk van met wie je praat ..quote:Op zondag 18 mei 2014 23:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah.. heb je nog iets zinnigs uit kunnen kramen?
Was het in elk geval gezellig?
Eigenlijk net als wij nu doen, maar ja, 160 lurkers, dus ik kijk wel uitquote:Op maandag 19 mei 2014 00:03 schreef chufi het volgende:
[..]
zoals gewoonlijk gaat het dan zo'n hele avond over triviale dingen die er niet echt toe doen , maar soms ook wel ... afhankelijk van met wie je praat ..
Was er ook eten te krijgen?quote:Op zondag 18 mei 2014 22:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gisteren waren het er iets meer, heb ze toen niet geteld.
Echt een proeverij is het niet, het is meer een whisky beurs waar je rondloopt langs de vele stands en proeft/koopt wat je interessant lijkt. Om een idee te geven:
[ afbeelding ]
Zoiets had ik vroeger ook in B&L en dat was idd best balen temp liep toendertijd op tot 35 graden..quote:Op maandag 19 mei 2014 00:02 schreef FANN het volgende:
[..]
s morgens staat de zon op et slaapkamerraam te branden en 's middag's bij de huiskamer..
Maar nu het redelijk koel, vergeleken met gisternacht, morgen overdag, is het stikbenauwd
binnen, maar ja, daar hebben we Fan's voor
Niet?quote:Op maandag 19 mei 2014 00:07 schreef FANN het volgende:
om eerlijk te zijn hou ik helemaal niet zo van dat Small Talk
Alles gaat dood sjoef, belangrijk is wat je ervoor doet.quote:Op maandag 19 mei 2014 00:27 schreef chufi het volgende:
Wubbo de ex-buurman van mn oom ..![]()
Weer 1 op mn lijst
True ...quote:Op maandag 19 mei 2014 00:29 schreef sig000 het volgende:
[..]
Alles gaat dood sjoef, belangrijk is wat je ervoor doet.
Die kleinzoon is duidelijk die paarden ken ik nog niet allemaal zo goed maar die gaan sowieso korter mee HeHquote:Op maandag 19 mei 2014 00:39 schreef sig000 het volgende:
Kleinzoon en aardig wat paarden met achtergrond bij mij vandaan.
Genoeg inkomsten en op vakantie gaan word ik para van.
De oudste is 25 nu, de jongste 12.quote:Op maandag 19 mei 2014 00:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Die kleinzoon is duidelijk die paarden ken ik nog niet allemaal zo goed maar die gaan sowieso korter mee HeH
Vandaag zal het nog stoffiger zijnquote:Op maandag 19 mei 2014 01:12 schreef sig000 het volgende:
Vandaag keken er allemaal boze toeristen naar me omdat het nogal wat stof geeft zo'n knol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |