Om en nabij de 2cl, gemiddeld zo'n 55% alcohol per stuk...quote:Op zondag 18 mei 2014 21:26 schreef sig000 het volgende:
Hoe groot waren de glazen vraag ik me dan af?
Ah, dat valt wel mee dan, is echt een proeverij zo te horen.quote:Op zondag 18 mei 2014 21:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Om en nabij de 2cl, gemiddeld zo'n 55% alcohol per stuk...
Die stond vorig jaar te koop en is volgens mij ook verkocht toch Sas?quote:Op zondag 18 mei 2014 21:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Oh.. dat kan ook nauurlijk, maar ik dacht dat je strandtentjes verhuurde ofzoiets
oh... dat is e dan weer ontgaan denk ik..quote:Op zondag 18 mei 2014 22:11 schreef chufi het volgende:
Volg
[..]
Die stond vorig jaar te koop en is volgens mij ook verkocht toch Sas?
Ik heb niets met tattoo' squote:Op zondag 18 mei 2014 22:14 schreef FANN het volgende:
[..]
oh... dat is e dan weer ontgaan denk ik..
Ik zat n het tatoo topic te lezen, ik bn me aan het verbazen wat en ENORME Tatoo's mensen
laten zetten![]()
Ik ben er niet zo van, dus ik geef maar geen reactie's daariedereen loopt elkaar complimentjes
te geven maar sommige vind ik écht lelijkdus ik hou mijn waffel wel
Ik heb ze niet ... Jij een kleintje?quote:Op zondag 18 mei 2014 22:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ook niet, een kleintje vind ik nog wel leuk soms, maar van die grote
Gisteren waren het er iets meer, heb ze toen niet geteld.quote:Op zondag 18 mei 2014 21:36 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ah, dat valt wel mee dan, is echt een proeverij zo te horen.
quote:Op zondag 18 mei 2014 22:26 schreef chufi het volgende:
[..]
ik heb wel een grote, maar dat is geen tattoo
Waar sta jij op die foto?quote:Op zondag 18 mei 2014 22:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gisteren waren het er iets meer, heb ze toen niet geteld.
Echt een proeverij is het niet, het is meer een whisky beurs waar je rondloopt langs de vele stands en proeft/koopt wat je interessant lijkt. Om een idee te geven:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 18 mei 2014 22:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja sorry Fann... Ik weet dat je van groot houdt... Ik ga een pomp kopen ...
Ik ben gelukkig geen Griek ...quote:Op zondag 18 mei 2014 22:33 schreef FANN het volgende:
[..]wie zegt dat ik van groot hou?
Hoewel 10 cm ook niet alles is natuurlijk
alle Grieken hebben een grote? of juist een kleintje?quote:
Ik heb er 3, 1 op mij linker bovenarm van het originele Ajax logo, 1 op mij rechter bovenarm van een cassette bandje waar de tape uitgelopen is en 1 op mijn dijbeen met een persoonlijke tekst...quote:Op zondag 18 mei 2014 22:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Heb jij er eentje, waar en wat voor eén?
Heb je geen foto
Nee dat mag ik voor je hopenquote:Op zondag 18 mei 2014 22:36 schreef FANN het volgende:
Tis niet dat ik heel Griekenland heb afgewerkt ofzo...
Nee,snap ik wel, foto's zijn eigenlijk ook weer vel te herkenbaar vooral die van datquote:Op zondag 18 mei 2014 22:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb er 3, 1 op mij linker bovenarm van het originele Ajax logo, 1 op mij rechter bovenarm van een cassette bandje waar de tape uitgelopen is en 1 op mijn dijbeen met een persoonlijke tekst...
Geen foto's...
Zo snel zal je mijn tattoo's niet in het openbaar zien, ik wil er niet mee pronken. Ze zijn persoonlijk en als je ze zou zien, prima. Maar niet op een forum.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:41 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee,snap ik wel, foto's zijn eigenlijk ook weer vel te herkenbaar vooral die van dat
cassette bandjedie zou ik stiekem wel eens willen zien, persoonlijke tekst,
(indien klein) is wel weer aardig...
Hou het lekker zo MM Ajax en cassetebandje OK.. persoonlijke tekst is en blijft persoonlijk ..quote:Op zondag 18 mei 2014 22:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo snel zal je mijn tattoo's niet in het openbaar zien, ik wil er niet mee pronken. Ze zijn persoonlijk en als je ze zou zien, prima. Maar niet op een forum.
De tekst is ongeveer 30 cm lang en 4 regels hoog. Loopt paralel aan mijn dijbeen, dus van boven naar beneden, alleen goed leesbaar als ik lig dus...
Een ritssluiting kan dan best leuk zijn.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:01 schreef sacha het volgende:
ik heb soms nachtmerries over een tatoeage op mijn been, van dij tot enkel
of een legging met kantquote:Op zondag 18 mei 2014 23:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een ritssluiting kan dan best leuk zijn.
Of een permanente naad van netkousen die je niet aan hebt...
ow... maar dat snap ik ook wel hoorquote:Op zondag 18 mei 2014 22:54 schreef MadMaster het volgende:
Ze zijn persoonlijk en als je ze zou zien, prima. Maar niet op een forum.
Gelukkig maar...quote:Op zondag 18 mei 2014 23:12 schreef FANN het volgende:
[..]
ow... maar dat snap ik ook wel hoorik verwacht niet écht een foto
Gelijk het langste lichaamsdeel... Wil je veel tekst kwijt ?quote:Op zondag 18 mei 2014 23:01 schreef sacha het volgende:
ik heb soms nachtmerries over een tatoeage op mijn been, van dij tot enkel
Totdat ze 'm uit moet doen...quote:Op zondag 18 mei 2014 23:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat is iets voor Mevr. Piraat, Piet ook blij
Te genant voor woorden ... niet gezien deze week, maar soms wel eens..quote:Op zondag 18 mei 2014 23:25 schreef FANN het volgende:
Ik keek net even naar Hotter than my daughter, die vrouwen takelen zich ook altijd zo toe,
het voorstukje van die vrouw die volgende week aan de beurt is is hélemaal erg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |