quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:06 schreef chufi het volgende:
Mijn ex-VVE eigenaar buurtgenoot Nigel de Jong is nu bij Johnny de M jr...
quote:Op maandag 19 mei 2014 00:27 schreef chufi het volgende:
Wubbo de ex-buurman van mn oom ..![]()
Weer 1 op mn lijst
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:34 schreef chufi het volgende:
Ik heb gevoetbald tegen beide Koemannetjes, ben getraind door de Johan Derksen, De Don Leo Beenhakker en een Oom van de Gijp... Maar na mn middelbare school nooit meer naar een wedstrijd wezen kijken (tot op latere leeftijd 30+ op uitnodiging) En 1.5 jaar terug in Valencia ...
Maar nooit Hooligan of zo
quote:Op maandag 25 februari 2013 22:47 schreef chufi het volgende:
Niets meer gehoord over Natasia die mn broer liep te stalken ...
Ik heb er ook tweequote:
Die kwam bij ons in de coffeeshop checken of de kust veilig was om naar huis te gaan.quote:
Starfucker lijkt me ook wel een leuke nick voor je...quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:19 schreef chufi het volgende:
Ik kwam er zondag weer 1 tegen in TV / Bureau Sport # 8 Heldenprogramma......
Jij hebt iig Geerquote:Op woensdag 21 mei 2014 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb er ook twee of nee 3. Wie heb jij?
Dat zijn gelegenheid BN'ers...quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
Tsja ik zag er 2 gisteren bij de rijdende rechter die ik wel ken maar dat telt niet mee hoop ik.
Drie is één teveel...quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik doe er niets voor ... Geef af en toe aan wel eens iemand te kennen / ontmoet te hebben of zo iets vaags ..quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Starfucker lijkt me ook wel een leuke nick voor je...
quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Af en toe...quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik doe er niets voor ... Geef af en toe aan wel eens iemand te kennen / ontmoet te hebben of zo iets vaags ..
Zondag Dees als ze er is mag je dr op je lijstje zetten...quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:22 schreef Deisyy het volgende:
Er zat gisteren iemand achter me in het vliegtuig die tegen haar man zei dat ze benieuwd was of ze nog iets van Utopia had gehoord in verband met de markt van zondag en dat ze maar niets hoorde, maar wel al 2 keer geld had over gemaakt en dat het de inwoners alleen maar om bekendheid te doen was, maar dat de vrouw achter mij er nog wel iets aan wilde verdienen
O ja , jij hebt er nog foto's van ookquote:Op woensdag 21 mei 2014 22:24 schreef Soury het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Peter Faber
[ afbeelding ]
Ellen Pieters
Dat wordt dan 5!quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Zondag Dees als ze er is mag je dr op je lijstje zetten...
Peter Faber heeft verkering gehad met de nicht van mijn vrouw, die heb ik dan ook over de vloer gehad...quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:24 schreef Soury het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Peter Faber
[ afbeelding ]
Ellen Pieters
Soury mag dan soms een bitch lijken , maar eigenlijk is ze ook gewoon, net als alle andere dames. een lief mooi meisjequote:
Ze deed Maxima in kopspijkers, daar kan je haar van kennen. Ze doet veel. Rechercheur ria nu op tv maar daar vind ik geen zak aanquote:
Ik doe niet aan fotos...quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:35 schreef MadMaster het volgende:
Het is nu wachten op alle foto's van Sjoef met al z'n vrinden...
Mijn vrouw gaat over de TV hier, welke serie zit ze in?quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze deed Maxima in kopspijkers, daar kan je haar van kennen. Ze doet veel. Rechercheur ria nu op tv maar daar vind ik geen zak aan
Dat staat er toch Rechercheur Riaquote:Op woensdag 21 mei 2014 22:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn vrouw gaat over de TV hier, welke serie zit ze in?
Ik ook niet, maar anderen wel van mijquote:Op woensdag 21 mei 2014 22:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik maakte nooit foto's wanneer ik zo'n BN'er in mijn kennissenkring had.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Ze deed ZZN...quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn vrouw gaat over de TV hier, welke serie zit ze in?
Ja kloptquote:
quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar anderen wel van mij
Ah...... die bedoel ik, die had ik eens voorbij zien komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |