Dat heb ik waarschijnlijk ook eens gedacht en ze toch maar de shredder in gedaanquote:Op maandag 25 februari 2013 22:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Heb je dat allemaal bewaard dan? voor wat?
Heb je toch niks meer aan?
ruimt lekker opquote:Op maandag 25 februari 2013 22:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat heb ik waarschijnlijk ook eens gedacht en ze toch maar de shredder in gedaan
even googelen en je hebt alles trouwensquote:Op maandag 25 februari 2013 22:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat heb ik waarschijnlijk ook eens gedacht en ze toch maar de shredder in gedaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en toen?quote:Op maandag 25 februari 2013 22:27 schreef chufi het volgende:
Ik kwam een jaar geleden een zwangere Amanda hier tegen bij mij in de AH
Gewoon, voor de leuk.quote:Op maandag 25 februari 2013 22:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Heb je dat allemaal bewaard dan? voor wat?
Heb je toch niks meer aan?
hmmmm als je iets zoekt vindt je het volgens mij sneller met Google dan in een archiefquote:Op maandag 25 februari 2013 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gewoon, voor de leuk.
[ afbeelding ]
Vlak voor haar zwangerschap, toen ze nog bij Afrojack woonde, kwam ik Amanda regelmatig hier in de supermarkt tegenquote:Op maandag 25 februari 2013 22:27 schreef chufi het volgende:
Ik kwam een jaar geleden een zwangere Amanda hier tegen bij mij in de AH
en je hebt een grondige hekel aan dat kind volgens mijquote:Op maandag 25 februari 2013 22:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vlak voor haar zwangerschap, toen ze nog bij Afrojack woonde, kwam ik Amanda regelmatig hier in de supermarkt tegen
Op maandag 25 februari 2013 22:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Was dit "Het dorp" ?quote:Op maandag 25 februari 2013 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gewoon, voor de leuk.
[ afbeelding ]
Maar de mijne zijn wel zelf gecaptquote:Op maandag 25 februari 2013 22:35 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ] Op maandag 25 februari 2013 22:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
hmmmm als je iets zoekt vindt je het volgens mij sneller met Google dan in een archief
met 1000 plaatjes en gifjes
Klopt, toen ze hier nog woonde heeft ze mijn nichtje flink het bloed onder de nagels vandaan gehaald in een winkel waar mijn nichtje werkte. De politie moest er zelfs aan te pas komen.quote:Op maandag 25 februari 2013 22:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
en je hebt een grondige hekel aan dat kind volgens mij
quote:Op maandag 25 februari 2013 22:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vlak voor haar zwangerschap, toen ze nog bij Afrojack woonde, kwam ik Amanda regelmatig hier in de supermarkt tegen
Dat was mijn schuld, ik had een quote verziekt en dat werkt dan even doorquote:Op maandag 25 februari 2013 22:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
wat doen die kwoots raar !![]()
![]()
Vertel daar eens iets meer over !quote:Op maandag 25 februari 2013 22:47 schreef chufi het volgende:
Niets meer gehoord over Natasia die mn broer liep te stalken ...
Dat dus heb ik hem verteldquote:Op maandag 25 februari 2013 22:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Vertel daar eens iets meer over !![]()
[ afbeelding ]
lijkt me geen goede zaak
Een geit met ballen zou wel een wereldwonder zijn.quote:Op maandag 25 februari 2013 22:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
In Griekenland aten ze een keer geitenballen ofzoiet,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |