Hoop dat je dan beter weer hebt, dit is idd helemaal nietsquote:Op maandag 25 februari 2013 16:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Lekker met dit weerIk moet nog iets meer dan 2 weken wachten
Ik kon het niet zien.quote:Op maandag 25 februari 2013 18:29 schreef ElizabethR het volgende:
Nog 6 welen dan zitten we op malta. Ik ben moe. Tot 4:30 Oscars gekeken en dan is on 6:30 eruit best wel veel te weinig slaap.
Ja logisch dat je moe bent... Ik heb er helemaal niets van meegekregen... Nog verrassingen?quote:Op maandag 25 februari 2013 18:29 schreef ElizabethR het volgende:
Nog 6 welen dan zitten we op malta. Ik ben moe. Tot 4:30 Oscars gekeken en dan is on 6:30 eruit best wel veel te weinig slaap.
Klinkt best goed, kan jij een beetje zingen?quote:Op maandag 25 februari 2013 19:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja gaat wel weer goed, Dees..
Nieuw duo Ad en Deesie
Nee maar ik schaatste vroeger wel goedquote:Op maandag 25 februari 2013 19:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Klinkt best goed, kan jij een beetje zingen?
Dan kunnen we wel meedoen met schaatsen dansen op het ijs, ik kan dan wel net zo geweldig schaatsen, maar als jij mij een beetje leuk achter je aan sleept wordt het vast een succes.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee maar ik schaatste vroeger wel goed
Ik zal eens kijken of de inschrijflijst voor het komende seizoen al weer opengesteld is ... Sterren op het ijs !! Ad en Deesiequote:Op maandag 25 februari 2013 19:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan kunnen we wel meedoen met schaatsen dansen op het ijs, ik kan dan wel net zo geweldig schaatsen, maar als jij mij een beetje leuk achter je aan sleept wordt het vast een succes.
Als je kunt schaatsen kan je ook schaatsen en ik prefereer dan toch schaatsen in de spotlightsquote:Op maandag 25 februari 2013 19:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik had het meer over de naams combinatie
Ok we gaan er voorquote:Op maandag 25 februari 2013 20:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je kunt schaatsen kan je ook schaatsen en ik prefereer dan toch schaatsen in de spotlights
Ja, Daniel Day Lewis was eerst gevraagd om de hoofdrol te spelen in 'the Iron Lady', maar toen jij niet wilde hebben ze Meryl Streep maar gevraagd.quote:Op maandag 25 februari 2013 18:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja logisch dat je moe bent... Ik heb er helemaal niets van meegekregen... Nog verrassingen?
Chuf is nog gevraagd voor the Iron Lady? Dat is echt een verrassing!quote:Op maandag 25 februari 2013 20:46 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ja, Daniel Day Lewis was eerst gevraagd om de hoofdrol te spelen in 'the Iron Lady', maar toen jij niet wilde hebben ze Meryl Streep maar gevraagd.
Hij had het echt wel uitstekend kunnen spelen, die rol.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:51 schreef Lienekien het volgende:
Chuf is nog gevraagd voor the Iron Lady? Dat is echt een verrassing!
Ja er kwam wat anders voorbij, binnenkort in premiere ...quote:Op maandag 25 februari 2013 20:46 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ja, Daniel Day Lewis was eerst gevraagd om de hoofdrol te spelen in 'the Iron Lady', maar toen jij niet wilde hebben ze Meryl Streep maar gevraagd.
Iets met ijs en glittersquote:Op maandag 25 februari 2013 21:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja er kwam wat anders voorbij, binnenkort in premiere ...
hhhhhhhahaquote:Op maandag 25 februari 2013 20:51 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Chuf is nog gevraagd voor the Iron Lady? Dat is echt een verrassing!
Nee, maar Chufi zegt delicatesse en jij roept stierenballen, dus ik dacht dat jij het wistquote:
Bitterballen?quote:Op maandag 25 februari 2013 22:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
In Griekenland aten ze een keer geitenballen ofzoiet,
het waren in ieder geval ballen maar ik weet niet meer van wat
Volgens mij is dat een delicatessequote:Op maandag 25 februari 2013 22:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, maar Chufi zegt delicatesse en jij roept stierenballen, dus ik dacht dat jij het wist
Ik heb ze wel eens bij mn ex-zwagers op het bord zien liggen...quote:Op maandag 25 februari 2013 22:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nee, testikels bedoel ik
rare gewoontequote:Op maandag 25 februari 2013 22:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb ze wel eens bij mn ex-zwagers op het bord zien liggen...
Of door de Zweedse gehaktballetjes.quote:Op maandag 25 februari 2013 22:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Je kunt ze ook door de frikadellen draaien zonder dat je het weet ...
ah........... gadverdamme Deesquote:Op maandag 25 februari 2013 22:07 schreef Deisyy het volgende:
Het lijkt een beetje op stoofpeertjes![]()
[ afbeelding ]
met paard?quote:Op maandag 25 februari 2013 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of door de Zweedse gehaktballetjes.
Doe die maar ff in een spoiler Deesquote:Op maandag 25 februari 2013 22:08 schreef Deisyy het volgende:
Zo ziet het er onsmakelijker uit.
[ afbeelding ]
Ja joh hebben ze die Zweedse balletjes uit het assortiment gehaaldquote:
Nee, joh gewoon niet meer naar boven scrollenquote:Op maandag 25 februari 2013 22:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Doe die maar ff in een spoiler Dees
Die kunnen de ballenbak in denk ikquote:Op maandag 25 februari 2013 22:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja joh hebben ze die Zweedse balletjes uit het assortiment gehaald
Dan eten die kinderen ze opquote:Op maandag 25 februari 2013 22:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Die kunnen de ballenbak in denk ik
effe door posten dan zijn we op de volgende bladzijdequote:Op maandag 25 februari 2013 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, joh gewoon niet meer naar boven scrollen
Ik vind het wel een mooi plaatje voor in de volgende OPquote:Op maandag 25 februari 2013 22:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
effe door posten dan zijn we op de volgende bladzijde
Hou op hoor, dat is gewoon smerigquote:Op maandag 25 februari 2013 22:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het wel een mooi plaatje voor in de volgende OP
quote:Op maandag 25 februari 2013 22:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Die kunnen de ballenbak in denk ik
moet je ook niet aanraken, vind de stier niet fijnquote:
PP en PV aan het shoppenquote:Op maandag 25 februari 2013 22:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]en die had ik nog niet eens gezien
en nu moet ik aan Brian denken met dat paardquote:Op maandag 25 februari 2013 22:15 schreef just me het volgende:
[..]
moet je ook niet aanraken, vind de stier niet fijn
trekkend aan de paardel^lquote:Op maandag 25 februari 2013 22:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
en nu moet ik aan Brian denken met dat paard(DGK)
Ik had daar nog caps van maar loop al een tijdje te zoeken naar die duizende DGK caps ... Heb je met een netwerkje he ...quote:Op maandag 25 februari 2013 22:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja dat, schoot ineens door mijn hoofd
kan ik ook niks aan doen
Heb je dat allemaal bewaard dan? voor wat?quote:Op maandag 25 februari 2013 22:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had daar nog caps van maar loop al een tijdje te zoeken naar die duizende DGK caps ... Heb je met een netwerkje he ...
Ik ookquote:Op maandag 25 februari 2013 22:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
en nu moet ik aan Brian denken met dat paard(DGK)
Dat heb ik waarschijnlijk ook eens gedacht en ze toch maar de shredder in gedaanquote:Op maandag 25 februari 2013 22:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Heb je dat allemaal bewaard dan? voor wat?
Heb je toch niks meer aan?
ruimt lekker opquote:Op maandag 25 februari 2013 22:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat heb ik waarschijnlijk ook eens gedacht en ze toch maar de shredder in gedaan
even googelen en je hebt alles trouwensquote:Op maandag 25 februari 2013 22:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat heb ik waarschijnlijk ook eens gedacht en ze toch maar de shredder in gedaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en toen?quote:Op maandag 25 februari 2013 22:27 schreef chufi het volgende:
Ik kwam een jaar geleden een zwangere Amanda hier tegen bij mij in de AH
Gewoon, voor de leuk.quote:Op maandag 25 februari 2013 22:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Heb je dat allemaal bewaard dan? voor wat?
Heb je toch niks meer aan?
hmmmm als je iets zoekt vindt je het volgens mij sneller met Google dan in een archiefquote:Op maandag 25 februari 2013 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gewoon, voor de leuk.
[ afbeelding ]
Vlak voor haar zwangerschap, toen ze nog bij Afrojack woonde, kwam ik Amanda regelmatig hier in de supermarkt tegenquote:Op maandag 25 februari 2013 22:27 schreef chufi het volgende:
Ik kwam een jaar geleden een zwangere Amanda hier tegen bij mij in de AH
en je hebt een grondige hekel aan dat kind volgens mijquote:Op maandag 25 februari 2013 22:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vlak voor haar zwangerschap, toen ze nog bij Afrojack woonde, kwam ik Amanda regelmatig hier in de supermarkt tegen
Op maandag 25 februari 2013 22:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Was dit "Het dorp" ?quote:Op maandag 25 februari 2013 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gewoon, voor de leuk.
[ afbeelding ]
Maar de mijne zijn wel zelf gecaptquote:Op maandag 25 februari 2013 22:35 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ] Op maandag 25 februari 2013 22:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
hmmmm als je iets zoekt vindt je het volgens mij sneller met Google dan in een archief
met 1000 plaatjes en gifjes
Klopt, toen ze hier nog woonde heeft ze mijn nichtje flink het bloed onder de nagels vandaan gehaald in een winkel waar mijn nichtje werkte. De politie moest er zelfs aan te pas komen.quote:Op maandag 25 februari 2013 22:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
en je hebt een grondige hekel aan dat kind volgens mij
quote:Op maandag 25 februari 2013 22:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vlak voor haar zwangerschap, toen ze nog bij Afrojack woonde, kwam ik Amanda regelmatig hier in de supermarkt tegen
Dat was mijn schuld, ik had een quote verziekt en dat werkt dan even doorquote:Op maandag 25 februari 2013 22:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
wat doen die kwoots raar !![]()
![]()
Vertel daar eens iets meer over !quote:Op maandag 25 februari 2013 22:47 schreef chufi het volgende:
Niets meer gehoord over Natasia die mn broer liep te stalken ...
Dat dus heb ik hem verteldquote:Op maandag 25 februari 2013 22:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Vertel daar eens iets meer over !![]()
[ afbeelding ]
lijkt me geen goede zaak
Een geit met ballen zou wel een wereldwonder zijn.quote:Op maandag 25 februari 2013 22:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
In Griekenland aten ze een keer geitenballen ofzoiet,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |