Hij had het echt wel uitstekend kunnen spelen, die rol.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:51 schreef Lienekien het volgende:
Chuf is nog gevraagd voor the Iron Lady? Dat is echt een verrassing!
Ja er kwam wat anders voorbij, binnenkort in premiere ...quote:Op maandag 25 februari 2013 20:46 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ja, Daniel Day Lewis was eerst gevraagd om de hoofdrol te spelen in 'the Iron Lady', maar toen jij niet wilde hebben ze Meryl Streep maar gevraagd.
Iets met ijs en glittersquote:Op maandag 25 februari 2013 21:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja er kwam wat anders voorbij, binnenkort in premiere ...
hhhhhhhahaquote:Op maandag 25 februari 2013 20:51 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Chuf is nog gevraagd voor the Iron Lady? Dat is echt een verrassing!
Nee, maar Chufi zegt delicatesse en jij roept stierenballen, dus ik dacht dat jij het wistquote:
Bitterballen?quote:Op maandag 25 februari 2013 22:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
In Griekenland aten ze een keer geitenballen ofzoiet,
het waren in ieder geval ballen maar ik weet niet meer van wat
Volgens mij is dat een delicatessequote:Op maandag 25 februari 2013 22:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, maar Chufi zegt delicatesse en jij roept stierenballen, dus ik dacht dat jij het wist
Ik heb ze wel eens bij mn ex-zwagers op het bord zien liggen...quote:Op maandag 25 februari 2013 22:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nee, testikels bedoel ik
rare gewoontequote:Op maandag 25 februari 2013 22:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb ze wel eens bij mn ex-zwagers op het bord zien liggen...
Of door de Zweedse gehaktballetjes.quote:Op maandag 25 februari 2013 22:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Je kunt ze ook door de frikadellen draaien zonder dat je het weet ...
ah........... gadverdamme Deesquote:Op maandag 25 februari 2013 22:07 schreef Deisyy het volgende:
Het lijkt een beetje op stoofpeertjes![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |