quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:20 schreef sacha het volgende:
belachelijk, liggen ze allemaal al in hun mandje
piet paulusma?quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Je zult ht er mee moeten doen, maar PP is vast nog wakker ...
Ging net zo hard de deur weer uit toen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Voor jou ook neem ik aan... Je moet toch ergens je geld hebben gemaakt toendertijd
Gaat niet zo lang meer duren denk ik, van zijn vrouw issie al af, hij zat er altijd naast.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wanneer zou zijn boek komen over z'n verslaving?
Die heeft vast weleens een scheve schaats gereden in een wit winterlandschapquote:Op woensdag 21 mei 2014 01:22 schreef sig000 het volgende:
[..]
Gaat niet zo lang meer duren denk ik, van zijn vrouw issie al af, hij zat er altijd naast.
Nee, geen maatje...quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben je maatje van Steve Brown of zo?
Le Choufie - 12 Points.quote:
Happy Oude Rai, Rustenburgerstraat, Overtoom.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Was toen best een goedlopende handel daar die Happy Family.
Ze kregen nog subsidie ook.![]()
Goed spul dan...quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In die tijd verkocht ik spullen aan 'm.
Iets zuidelijker, pikzwart...quote:
Lekker ploatjequote:Op woensdag 21 mei 2014 11:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik vind Pauline wel een mooie naam voor jou!
Fann zal toch wel klittenband gebruikt hebben.quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vraag me af of de damstenen en/of schaakstukken wel blijven zitten...
quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Fann zal toch wel klittenband gebruikt hebben.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 12:18 schreef FANN het volgende:
...en afplakken ging ook niet want het is een bobbeltjesmuur...
Je kent het schaakspel?quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:56 schreef chufi het volgende:
Wit op wit valt niet zo erg op is mijn idee ...
Minder vrolijk nieuws, dat hadden ze er nog niet bij verteld... Trauma-heli's dus ipv een heli-traumaquote:Op woensdag 21 mei 2014 18:18 schreef drakin het volgende:
Is iets ingestort bij een korfbaltoernooi, 5 kinderen gewond en 1 meisje overleden
Dan begrijp je dus dat de ene partij met wit speelt en de andere partij met zwart en dat die stukken op zwarte én witte vlakken staan...quote:Op woensdag 21 mei 2014 18:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb vroeger wel eens gesspeeld en een boek van Max Euwe gelezen ...
Korfbal is ook een kutsport...quote:Op woensdag 21 mei 2014 18:18 schreef drakin het volgende:
Is iets ingestort bij een korfbaltoernooi, 5 kinderen gewond en 1 meisje overleden
Doet me denken aan die dug-out in Den Haag bij HMSH-Ajax...quote:Op woensdag 21 mei 2014 18:23 schreef drakin het volgende:
Was voor school he, alsof ze zelf ooit vrijwillig zullen sporten(uitzonderingen daargelaten), die kinderen vonden het vast ook geen leuke sport waardoor ze lekker in de dug-out gingen zitten. En toen stortte die in...
Door de mand gevallen...quote:Op woensdag 21 mei 2014 18:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wat is er toch met Ons Eibernest gebeurt?
De afschaffing van gezamelijk douchen is de club fataal geworden ....?quote:Op woensdag 21 mei 2014 18:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wat is er toch met Ons Eibernest gebeurt?
Hypocriete Yanks...quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
LoL http://nos.nl/artikel/650846-fbi-worstelt-met-wietwizkids.html
De FBI wil de beste hackers ter wereld aannemen, maar kampt met een probleem: veel hackers roken graag een jointje.![]()
quote:
Ach, het went snel...quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:05 schreef chufi het volgende:
Ik hoorde al zoveel kabaal ... Komt nu wel erg dicht bij ....
Menthol, daar gaat je hoofd van openquote:Op woensdag 21 mei 2014 19:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
LoL http://nos.nl/artikel/650846-fbi-worstelt-met-wietwizkids.html
De FBI wil de beste hackers ter wereld aannemen, maar kampt met een probleem: veel hackers roken graag een jointje.![]()
Het was een Kooten en Bie grapjequote:
Buurman van zijn ex buurvrouwquote:Op woensdag 21 mei 2014 20:12 schreef MadMaster het volgende:
Sjoef is nu even aan het kijken of hij die 2 gearresteerde gasten niet toevallig kent...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |