Hij staat erin hoorquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Laten we het maar houden op een handelsbedrijf.
En wat moet ze doen dan. Een dansjequote:
Ik wel...quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Sjoef zal 'm wel persoonlijk kennen gok ik.
Jou kloonquote:
Ja, meer dan eens.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Heb jij een keer mot gehad met Peterrrrrrrrrr RRRRRRR de Vries?
ik vond het wel grappig, maar dan denk ik tegelijkertijd dat het ook erg is enzo..quote:
Nee zwarte humor heeft intelligentie.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:52 schreef FANN het volgende:
[..]
ik vond het wel grappig, maar dan denk ik tegelijkertijd dat het ook erg is enzo..![]()
heb ik wel vaker, iets grappig vinden wat eigenlijk niet leuk is, zwarte humor ofzo
heet dat toch?
Oh dearquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:56 schreef FANN het volgende:
[..]
en dat van iemand die retired verward met retarded
Ja eigenlijk wel, IN DEZE NOG WELquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:59 schreef FANN het volgende:
[..]
In DEZE SC nogzeg me niet dat je dat NU al vergeten bent
Stuur maar een kaartjequote:
Ik heb wel eens wat gekocht in zn Happy Familly ooit in de 80's, maar dat is hetquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben je maatje van Steve Brown of zo?
Het was niet de buurman van je vriendquote:Op woensdag 21 mei 2014 00:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb wel eens wat gekocht in zn Happy Familly ooit in de 80's, maar dat is het
In die tijd verkocht ik spullen aan 'm.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb wel eens wat gekocht in zn Happy Familly ooit in de 80's, maar dat is het
Jaja blablaquote:
Volgens mij was ik degene die met retarded kwam en Kingstown het zelf inzagquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:59 schreef FANN het volgende:
[..]
In DEZE SC nogzeg me niet dat je dat NU al vergeten bent
En ik zond het weer terug richting Spanjequote:Op woensdag 21 mei 2014 00:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In die tijd verkocht ik spullen aan 'm.
Ze vergeet zelf ook wel eens watquote:Op woensdag 21 mei 2014 00:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij was ik degene die met retarded kwam en Kingstown het zelf inzag
Daar kwam het zowat vandaan.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:06 schreef chufi het volgende:
[..]
En ik zond het weer terug richting Spanje
krijg nou watquote:Op woensdag 21 mei 2014 00:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij was ik degene die met retarded kwam en Kingstown het zelf inzag
AAAAAAAAAARRRRRRRRGHHHHHHHHHHHHquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:25 schreef chufi het volgende:
[..]
EN jij ben inmiddels retarded met net 40+...
Hoeveel kaarsjes moeten er op de topictaart?
Raketjequote:
Ja weet ikquote:
En even sorry zeggen tegen de junkquote:Op woensdag 21 mei 2014 00:08 schreef FANN het volgende:
[..]
krijg nou wat
[..]
AAAAAAAAAARRRRRRRRGHHHHHHHHHHHH
Hahahahaquote:Op woensdag 21 mei 2014 00:09 schreef FANN het volgende:
eindconclusie... we raken allemaal een beetje de draad kwijt
Was toen best een goedlopende handel daar die Happy Family.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja weet ik![]()
Nee 1 of 2 keer gebeurd ... Gewoon wat voor personal gebruik met de postToen kon dat nog gewoon
Ik heb geen raketjes ... Ik ga lekker slapen... Working class ...quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:09 schreef FANN het volgende:
eindconclusie... we raken allemaal een beetje de draad kwijt
Voor jou ook neem ik aan... Je moet toch ergens je geld hebben gemaakt toendertijdquote:Op woensdag 21 mei 2014 00:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Was toen best een goedlopende handel daar die Happy Family.
Ze kregen nog subsidie ook.![]()
Oei een slechte verliezerquote:Op woensdag 21 mei 2014 00:10 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb er zéker nog 10 van jou tegoed doeiiiiiiiiiii
Ok ,,quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |